Здравейте!
След всички въпроси на които си отговорих остана един: 7 или 13 пина букса.Следния линк ми отговори на основните въпроси за разликата между двата стандарта:
https://www.autobutler.co.uk/wiki/7-and-13-pin
Като цяло мисля да сложа 13 с преспективата, че може да взема по-нова каравана която ползва този стандард, при този вариант обаче ще трябва да сложа преходник понеже теглича ще се ползва на първо време за платформа за велосипеди и каравана (преди 200 които са със 7 пина. Та въпроса ми е дали бих имал проблеми с преходинка от сорта на:
1. Лош контакт, все пак е допълнителна свръзка
2. Укъсяване от дъжд/влага. 13 пиновия стандард е създаден и с идеята за по-добра устойчивост на вода. Преходника определно ще елиминира този +, върпоса е дали няма да създава дори повече проблеми от колкото стандартна 7 пинова букса (вместо 13 с преходинк към 7)
Някой да сподели от личен опит?
След всички въпроси на които си отговорих остана един: 7 или 13 пина букса.Следния линк ми отговори на основните въпроси за разликата между двата стандарта:
https://www.autobutler.co.uk/wiki/7-and-13-pin
Като цяло мисля да сложа 13 с преспективата, че може да взема по-нова каравана която ползва този стандард, при този вариант обаче ще трябва да сложа преходник понеже теглича ще се ползва на първо време за платформа за велосипеди и каравана (преди 200 които са със 7 пина. Та въпроса ми е дали бих имал проблеми с преходинка от сорта на:
1. Лош контакт, все пак е допълнителна свръзка
2. Укъсяване от дъжд/влага. 13 пиновия стандард е създаден и с идеята за по-добра устойчивост на вода. Преходника определно ще елиминира този +, върпоса е дали няма да създава дори повече проблеми от колкото стандартна 7 пинова букса (вместо 13 с преходинк към 7)
Някой да сподели от личен опит?
Коментар