Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за Акумулатор

    Имам един Range Rover Vogue 87' къса база двуврат 4 литров (Води се изпълнение за Аризона) като го купувах преди години беше с два 45 Аh акумулатора после единия замина и сложих един 70 Аh но нещо след година и той замина.
    Въпросът ми е какви трябва да са двата акумулатора заводски, защото имам чувство че ако сложа много голями акум. алтернатора не може пълноценно да ги зарежда и се прецакват.
    God Got'a Glock

  • #2
    До: Въпрос за Акумулатор

    Без да претендирам, че съм специалист по ел. часта, мисля, че двата акумулатора трябва да са еднакви и когато ги сменяш, да смениш и двата. Погледни в мануала за модела, има го във форума, но според мен 2 х 45 Ah са достатъчни, по-важно е да са с голям пусков ток.
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за Акумулатор

      Първоначално публикуван от GunGod Преглед на мнение
      ... като го купувах преди години беше с два 45 Аh акумулатора после единия замина и сложих един 70 Аh но нещо след година и той замина.
      ...
      Честата смяна на акумулатори трябва да те наведе на мисълта за нещо гнило в зареждащата система

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за Акумулатор

        По принцип това е недостатък на всички системи, ползващи 2 и повече акумулатори. На Хамър имах същите проблеми-от 5 машини 3 умориха акумулаторите си за 1-1,5 г. На LMTV, при който системата е от 4 акумулатора 2х2 в паралел същата история-къде 1, къде 2 умират. Според мен причината наистина е в недозареждането, защото единият винаги ще се зареди преди другия поради разликата във вътрешните им съпротивления. Ако се кара на дълги разстояния и двата акумулатора ще имат време да се заредят, но ако се кара на кратки с често палене, единият винаги ще стои полуразреден. Единственият лек е поне 2 пъти месечно да се свалят (или на място ако е възможно) и да се зареждат със зарядно устройство.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за Акумулатор

          Имахме служебен микробус , скандинавско изпълнение с два акумулатора. Интересното беше , че като заредим ръчно само единият , другият смуче от него и на сутринта и двата са аут

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за Акумулатор

            Първоначално публикуван от Off^Road Преглед на мнение
            Имахме служебен микробус , скандинавско изпълнение с два акумулатора. Интересното беше , че като заредим ръчно само единият , другият смуче от него и на сутринта и двата са аут
            Това е повече от нормално - единят зарежда другия за своя сметка. Не успява да го зареди докрай, и се разрежда. В крайна сметка имаш два в еднаква степен недозаредени акумулатора. Правилната тактика е зареждане и на двата в паралел, ако зарядното го позволява.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X