Въпреки, че този монтаж на шнорхел е от преди известно време реших за по-добра прегледност да го отделя в отделна тема.
След малко търсене оригинален шнорхел за Витара V6 открих чак в Австралия, или по-точно в Мелбърн на фирмата "Airflow"
За сметка на това пък идва за 4 (четири) дни след като си поръчаш и платиш. Освобождаването от митница се оказа също много лесно, със супер любезното съдействие и обслужване от една известна фирма за пратки.
Ето това е комплекта:
Така изглежда на някаква австралийска Витара
... и инструкциите за монтаж в прикачения файл.
Следва монтажа:
Като свалих кората под калника и видях тръбата, от която до момента е "дишал" двигателя малко се стреснах. Цялата беше в кал и изглеждаше като че ли още малко и водата е щяла да влезне във въздушния филтър. Може и да се бъркам де, ама така изглеждаше. Както и да е, повече това нямаше да го има така че с го демонтирах без никакво терзание.
В кутията на филтъра обаче нямаше никаква кал.
Дойде момента на финната част. За момент съжалих, че навремето не бях обръщал внимание на курсовете по шев и кройка ... обаче бързо ми мина
След като приключихме с подрязването започнах да нагласям шаблона на калника, като от време на време и налагах тръбата на шнорхела върху шаблона, за да съм сигурен, че няма да объркам. Все пак не можеше да има втори опит за дупчене.
Това беше вчера. Днес започнах веднага с дупченето. Както си пише в упътването - първо с 5мм бургия всички дупки ...
... и после дойде ред и на 76 мм-вата боркорона, купена специално за целта. Това ще и е ... първото и последно рязане Иначе много добре изряза ламарината.
След това всички дупки бяха доразпробити с 10мм бургия ...
След това взех мярка и за конзолката на колоната на вратата. Дупките трябваше да се изпилят до квадрати, за да се поставят пластмасовите основи за винтовете. След като я монтирах, винтовете много добре се скриха под гумената лайсна. Добре се получи.
След първия монтаж. Един път го свалях, че шпилките ги бях завил повече отколкото трябваше в тялото на шнорхела и след като го сложих на калника не можах да завия едната гайка. То си пишеше, че трябва да стърчат минимум 20мм, ама на мен ми се сториха много, та затова два пъти. Абе друго си е с инструкции
Малко се затрудних с вкарването на гъвкавия шлаух към тялото на шнорхела. Отдолу няма много място все пак, но стана.
После и филтъра си дойде на мястото и поставих отново кората под калника и ... готово.
Разбира се в гората човката се обръща назад, но дори и да забравите тя сама ще се обърне ... проверено е
След малко търсене оригинален шнорхел за Витара V6 открих чак в Австралия, или по-точно в Мелбърн на фирмата "Airflow"
За сметка на това пък идва за 4 (четири) дни след като си поръчаш и платиш. Освобождаването от митница се оказа също много лесно, със супер любезното съдействие и обслужване от една известна фирма за пратки.
Ето това е комплекта:
Така изглежда на някаква австралийска Витара
... и инструкциите за монтаж в прикачения файл.
Следва монтажа:
Като свалих кората под калника и видях тръбата, от която до момента е "дишал" двигателя малко се стреснах. Цялата беше в кал и изглеждаше като че ли още малко и водата е щяла да влезне във въздушния филтър. Може и да се бъркам де, ама така изглеждаше. Както и да е, повече това нямаше да го има така че с го демонтирах без никакво терзание.
В кутията на филтъра обаче нямаше никаква кал.
Дойде момента на финната част. За момент съжалих, че навремето не бях обръщал внимание на курсовете по шев и кройка ... обаче бързо ми мина
След като приключихме с подрязването започнах да нагласям шаблона на калника, като от време на време и налагах тръбата на шнорхела върху шаблона, за да съм сигурен, че няма да объркам. Все пак не можеше да има втори опит за дупчене.
Това беше вчера. Днес започнах веднага с дупченето. Както си пише в упътването - първо с 5мм бургия всички дупки ...
... и после дойде ред и на 76 мм-вата боркорона, купена специално за целта. Това ще и е ... първото и последно рязане Иначе много добре изряза ламарината.
След това всички дупки бяха доразпробити с 10мм бургия ...
След това взех мярка и за конзолката на колоната на вратата. Дупките трябваше да се изпилят до квадрати, за да се поставят пластмасовите основи за винтовете. След като я монтирах, винтовете много добре се скриха под гумената лайсна. Добре се получи.
След първия монтаж. Един път го свалях, че шпилките ги бях завил повече отколкото трябваше в тялото на шнорхела и след като го сложих на калника не можах да завия едната гайка. То си пишеше, че трябва да стърчат минимум 20мм, ама на мен ми се сториха много, та затова два пъти. Абе друго си е с инструкции
Малко се затрудних с вкарването на гъвкавия шлаух към тялото на шнорхела. Отдолу няма много място все пак, но стана.
После и филтъра си дойде на мястото и поставих отново кората под калника и ... готово.
Разбира се в гората човката се обръща назад, но дори и да забравите тя сама ще се обърне ... проверено е
Коментар