Обява

Свий
Няма добавени обяви.

офроуд ксенони...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • офроуд ксенони...

    това е интересно
    http://www.off-road-shop.ru/product_...3869f9280bbe21

    макар че и "обикновените" ксенони, които имам се представят отлично /включително и на мокра проба/
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    Също като танковите фарове.

    Коментар


    • #3
      Re: офроуд ксенони...

      Първоначално публикуван от LJ73
      ...макар че и "обикновените" ксенони, които имам се ...
      какви имаш и по колко вървят, стават ли за УАЗ?

      Коментар


      • #4
        ксеноновия фар е супер, ако искаш да си гъзар, но за офроуд не е най - доброто по две причини. първото е, че харчи адски много ток и второто защото е доста скъп и като го счупиш боли
        drive alive

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от go go go
          ксеноновия фар е супер, ако искаш да си гъзар, но за офроуд не е най - доброто по две причини. първото е, че харчи адски много ток и второто защото е доста скъп и като го счупиш боли
          Абе аз за тока точно обратното съм чувал а за чупенето си прав, НО "Нека бъде светлина" можеш да си спестиш доста проблеми (и щети) ако виждаш повече

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от go go go
            ксеноновия фар е супер, ако искаш да си гъзар, но за офроуд не е най - доброто по две причини. първото е, че харчи адски много ток и второто защото е доста скъп и като го счупиш боли
            колега го го го, тука те хващаме в издънка стандартните ксенонови крушки са 35W срещу 55 за стандартните халогенни... Може сам да си сметнеш тока... 3А срещу 4.5А...

            Алекс ако имаш желание, мини през магазина ще ти ги покажа, ако искаш даже ще ги пробваш за 2-3 дни и ако не ти харесат ще ги върнеш без проблем...
            пускам ти ЛС с адреса и цената
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от LJ73
              Първоначално публикуван от go go go
              ксеноновия фар е супер, ако искаш да си гъзар, но за офроуд не е най - доброто по две причини. първото е, че харчи адски много ток и второто защото е доста скъп и като го счупиш боли
              колега го го го, тука те хващаме в издънка стандартните ксенонови крушки са 35W срещу 55 за стандартните халогенни... Може сам да си сметнеш тока... 3А срещу 4.5А...

              Алекс ако имаш желание, мини през магазина ще ти ги покажа, ако искаш даже ще ги пробваш за 2-3 дни и ако не ти харесат ще ги върнеш без проблем...
              пускам ти ЛС с адреса и цената
              Tedo нали беше показвал на Blacksmith едни челници дето си им сменял диодите? имаш ли такива да си направя 2 челника че тия китайските в тъмното не мога да си видя и ***** като ходя в гората? ;-))
              no signature no problems

              Коментар


              • #8
                единственото което не му харесвам на тоя фар е....
                че го нямам на моята кола
                е и цената също нещо не ми се нрави

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от LJ73
                  Първоначално публикуван от go go go
                  ксеноновия фар е супер, ако искаш да си гъзар, но за офроуд не е най - доброто по две причини. първото е, че харчи адски много ток и второто защото е доста скъп и като го счупиш боли
                  колега го го го, тука те хващаме в издънка стандартните ксенонови крушки са 35W срещу 55 за стандартните халогенни... Може сам да си сметнеш тока... 3А срещу 4.5А...

                  Алекс ако имаш желание, мини през магазина ще ти ги покажа, ако искаш даже ще ги пробваш за 2-3 дни и ако не ти харесат ще ги върнеш без проблем...
                  пускам ти ЛС с адреса и цената
                  дааааммм но ксенона работи на други волтове и там става далаверата
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от go go go
                    дааааммм но ксенона работи на други волтове и там става далаверата
                    35W са 35W и на 5V и на 12V и на 220V "далверата" е че принципа на светене на друг - при халогена се нагрява жица /в инертен газ за да издаржа по-дълго и на по-висока температура/, а в ксенона прескача високоволтова дъга... температурата в нея е мно-о-ого по-висока, а колкото е по-топло, толкова повече светлина се излъчва...

                    В скоро време ще има /фабрично/ още по-ефективен и много по-дълготраен източник на светлина за фарове - LED /Light Emitting Diode/ = светодиод...
                    Дори в момента мога да си направя, но проблема е механичната част... няма да се вмести във фабричните фарове, трябва да се правят нови...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      Ъ-ъ, далаверата не е от волтовете а чисто квантова.
                      Това са класически лампи с ксенон с високо налягане. Разряда е дъгов. Много волтове там отиват само в запалката, и веднага след това тръгва на ниско напрежение с голям ток. Просто електрожен.
                      По-хубавото светене идва от по-големия квантов добив на флуоресценцията на възбудения ксенон спрямо този на металните халогениди, и от отместването на спектъра по-към синьото. В синьо-зеленото хидроксилните групи, и демек водата като основно препятствие за светлината в слабо запрашена атмосфера уж имат прозорец. Още малко далавера идва от това че обикновено те заслепяват по-жълтеникави фарове, а твоя ксенон свети по-синкаво, където колбичките за тоя цвят на ретината още не са забили. Окото нали е логаритмичен орган.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        Ъ-ъ, далаверата не е от волтовете а чисто квантова.
                        Това са класически лампи с ксенон с високо налягане. Разряда е дъгов. Много волтове там отиват само в запалката, и веднага след това тръгва на ниско напрежение с голям ток. Просто електрожен.
                        По-хубавото светене идва от по-големия квантов добив на флуоресценцията на възбудения ксенон спрямо този на металните халогениди, и от отместването на спектъра по-към синьото. В синьо-зеленото хидроксилните групи, и демек водата като основно препятствие за светлината в слабо запрашена атмосфера уж имат прозорец. Още малко далавера идва от това че обикновено те заслепяват по-жълтеникави фарове, а твоя ксенон свети по-синкаво, където колбичките за тоя цвят на ретината още не са забили. Окото нали е логаритмичен орган.
                        Стефан ПРЕЗИДЕНТ или поне министър на образованието

                        Ех ако имах толкова пари за тези квантово мехнични чудеса дето не забиват колбички (или каквото е там)

                        Коментар


                        • #13
                          ))
                          Хич да не ти пука, ще събереш!

                          Коментар


                          • #14
                            ксенона работи на някакви си 15000В. а 35 W при 15000V прави повече волт ампери отколкото същатата мощност при по - ниско напрежение, а алтернатора прави волтампери. несъм инжинер, ако несъм прав, моля кажете зада не говоря глупости
                            drive alive

                            Коментар


                            • #15
                              Леле!
                              Волтампера е старо извънсистемно (извън общоприетата система СИ (Система Единици)) име на Ват-а, когато става дума за електрическа мощност. В случая не виждам смисъл да свързваш мощността на генератора на колата с мощността на лампата, тя е пренебрежимо малка. Освен това, като се изключат загубите от к.п.д.-то на захранването на лампата, от съображения за запазване на енергията колкото е мощността на входа на тоя преобразувател, толкова е и на изхода му
                              Още един път леле мале! Ама айде, това няма повод да сте го учили в училище. Разряда в ксенона е дъгов, върви даже не от тока, ами от плътността му, и с двуелектронни удари. Първият електрон при удара йонизира атома, втория вече е ток в привичния смисъл. Затова и искат много ток. При разрядните промеждутъци в такива лампи (единици милиметри) 15 киловолта са чудовищно напрежение. Пробоя настъпва при стотици волти - единици киловолти, силно зависи от налягането, и след настъпването на пробоя (значи като прескочи искра от високото напрежение) заради характера на процеса напрежението автоматично спада рязко, и за да се запази нужната за дъгата мощност рязко се вдига тока.
                              Така работят и аргона, и ксенона. Прочее, коктейл от тях би дал наистина бяла светлина, не знам защо това не интересува производителите на автомобилни крушки.
                              С много високи напрежения и малки токове работят други газови системи, например неона. Обаче те имат мизерен добив, понеже разряда е устойчив само при ниски налягания. Иначе казано в подходящ обем има твърде малко атоми, които да светят.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X