Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

    Колеги ,имам си здравословни проблеми и се очертава дълго време да не си изкарвам колицата. В един форум прочетох за следното устройство.Дали има смисъл да си го взимам,или един път месечно като си включа зареждачката и предния ден оставя фаровете да го поизтощят,ще спася АБ.
    И друго ако АБ е на определен брой зареждания? Какво правим тогава?
    Сега ще копирам статията но първо да отсраня адреси и прочие...за да не е реклама.
    "Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

    Всички знаем, че един акумулатор ако не се използва дълго време ( няколко седмици) в него протичат необратими химични процеси, които значително съкращават живота му. Един акумулатор изкарва най-дълго, когато се използва! Собствениците на мотоциклети, автомобили и селскостопанска техника която не се експлоатира по-дълго от няколко седмици, знаят за какво говоря. Един Акумулатор ако не се използва, в него протичат необратими химични процеси (разпадане на активната маса), което му съкращава живота! Устройството което предлагам е лично изработено от мен. То представлява мини зарядно - разрядно. При включването му към заредена Акумулаторна батерия, то я поддържа постоянно изправна. Батерията постоянно се зарежда и разрежда, и така може да и се увеличи многократно експлоатационния срок. Устройството което предлагам има минимална консумация на ток – около 0,5-1лв. на месец. Гаранционен срок 12 месеца. "
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:arx1327150516g.jpg
Прегледи:1
Размер:86.7 КБ
ID:5959670Натиснете снимката за да я уголемите

Име:arx1327270797e.jpg
Прегледи:1
Размер:11.6 КБ
ID:5959671
    Въпросното устройство не само предотвратява сулфатизацията а и я премахва, но много бавно. Поне 20 дни. Ето и как работи.
    Технически спецификации:

    Захранващо напрежение: 220V/50Hz
    Мощност: 10 W
    Пиков ток: 300m A
    Зареждащо напрежение: 12V
    Ток за зареждане: 75mA
    Ток на разреждане 20mA
    Материал на корпуса ABS
    Защита срещу късо съединение или неправилен поляритет
    Консумация на ток: <1лв. месечно.
    Температурен обхват -10oC до +32oC
    Размери 85x55x38mm
    Зелен светодиод изгасва при късо съединение или неправилен поляритет
    Тегло: <1 кг.

    Употреба

    1. Свържете изходящия накрайник на зарядното устройство с акумулатора. Червената клема с положителния полюс (+). Черната клема с отрицателния полюс (-).

    2. Включете зарядното-разрядното устройство контакта 220-230V~ 50 Hz.

    3. Проверете дали свети индикатора.

    4. Изключете от контакта.

    5. Разкачете веригата – зарядното-разрядното устройство от акумулатора.

    6. Зарядно-разрядното устройство може да бъде включено в Акумулаторната барерия неограничено време.



    Указания

    1. Ако не иска да свети индикатора след свързване, както е описано по-горе проверете следните точки: Поляритет (червената клема с положителния полюс (+). Качество на връзката (окисление на клемите на акумулатора).

    2. Късо съединение в акумулатора (една или повече клетки правят късо съединение)

    3. Пазете от дъжд и влага.

  • #2
    От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

    Първоначално публикуван от valyon Преглед на мнение
    Колеги ,имам си здравословни проблеми и се очертава дълго време да не си изкарвам колицата. В един форум прочетох за следното устройство.Дали има смисъл да си го взимам,или един път месечно като си включа зареждачката и предния ден оставя фаровете да го поизтощят,ще спася АБ.
    И друго ако АБ е на определен брой зареждания? Какво правим тогава?.
    Аз бих останал на вариантът със зареждачката, ако е истинска, но и да си купиш устройството, ако не друго, поне ще подкрепиш българското. Стига да не е и то китайско.
    АБ няма определен брой цикли. Дори тези на лаптопите нямат, но гадовете са се подсигурили с нарочна платка за целта.

    Коментар


    • #3
      От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

      Устройството доколкото видях си го сглобява този дето го предлага, предполагам ще ти подържа акумулатора без проблем (не да го зареди от разреден, просто да го подържа).
      Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
      http://www.facebook.com/JeepBG
      LZ1GGC

      Коментар


      • #4
        От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

        Здравей колега,
        нужно е да се уточни капацитета на акумулатора и нормалната консумация на ток от автомобила.
        Преди две години се двоумих за същото устройство. Отказах се от него поради 90Ah акумулатор и ~ 50mA бягащи.
        Купих GYSTECH TCB 120 automatic Натиснете снимката за да я уголемите

Име:023284.jpg
Прегледи:1
Размер:46.0 КБ
ID:5345709
        Има зарядно с трансформатор и регулираща електроника. Зарежда до 14,8v и спада на 13,4v с около 300mA поддържащ ток. Не е сертифицирано за продължителна работа, но за няколко цикъла от по две седмици не е правило проблеми.
        По добрият вариант сертифициран за сезонна поддръжка на акумулатори е GYSTECH 7000 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:024953.jpg
Прегледи:1
Размер:81.5 КБ
ID:5345710 но е и в друга ценова категория.
        Успех в избора.
        P.S. Също имам обикновенно зарядно, но не ме устройваше необходимото наглеждане на процеса.

        Коментар


        • #5
          От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

          единствено ме притеснява ненадеждността на електроснабдяването... да оставиш включен уред за няколко седмици без надзор... има макар и минимален риск от пожар...

          има и соларни системи за зареждане... в случай, че колата няма да стои на тъмно...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

            Имам българско зарядно у-во Кедар, което има опция за десулфатизация на батерията. В ръководството пише, че за ускоряване на процеса на десулфатизация, трябва да се закачи товар /примерно лампа 5W/.
            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

            Коментар


            • #7
              От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

              Първоначално публикуван от valyon Преглед на мнение
              Колеги...
              Колега, а може ли инфо на лични откъде и за колко може да се поръча това зарядно - че колкото и да се пънем, че не зазимяваме, май за мотора си е полезна такава "джаджа" за изненадващо студената и дълга зима...
              Благодаря предварително!
              SUZUKI V-STROM 1000
              Jeep Cherokee 2.5CRD
              TOYOTA PREVIA 2.4 'youngtimer
              о889 525 о74 - Владо

              Коментар


              • #8
                От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

                Ако не те е страх от кражба без аларма, просто си махни акомулатора и го прибери на топло...

                Коментар


                • #9
                  От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

                  Трета зима лятната ми кола с 5 годишния ексайд в нея седи по няколко месеца пред блока...На около 2-3 седмици или я паля за около час или вкарвам за една нощ в гаража да я по-заредя...Проблеми нямам и тей като гледам няма и да имам...
                  Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                  Коментар


                  • #10
                    От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

                    Солара е добьр,не иска нищо и не е опасен за колата,подкрепям предложението,по лодките го ползваме с успех.

                    Ментейньр му викат на това тук,струва никакви пари,но вьпреки това и аз не бих го оставил без надзор еле в гараж.

                    Третия номер е ключ който да изключва батерията,някои коли го имат серийно и се ползва при превоз на колата.Изключваш и си ти,включваш на месец или 2 за крьгче из квартала.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

                      http://www.ctek.nu/se/sv най-добрите

                      Коментар


                      • #12
                        От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

                        Първоначално публикуван от valyon Преглед на мнение
                        Колеги ,имам си здравословни проблеми и се очертава дълго време да не си изкарвам колицата...
                        Колега, а аз ти пожелавам скорошно оздравяване!
                        Успех!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Устройство, което поддържа Акумулатора през зимния сезон.

                          Много благодаря !

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X