Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

    bojitch, защо не предложиш твоята (или намерена от теб) по-проста схема със същите качества?
    There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
    No wahalla.

    Коментар


    • #17
      От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

      Тая тема ме върна 15 години назад, когато си правехме електронни запалвания за руските кошници. Но вършат работа. Някой може да събере ентусиазъм и да си я сглоби с аналози, ако има на какво да я монтира после...
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #18
        От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

        На мен ми липсват и знанията, и уменията за да си направя сам електронно запалване за возилото- Land Rover Series III с четирицилиндров, бензинов двигател (2286 куб. см) с карбуратор, бобина, чукче и наковалня и механично делко.
        Проблемът е животрептущ, така, че приемам предложения за цена на устройството.
        There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
        No wahalla.

        Коментар


        • #19
          От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Не че нещо, ама лада седмица с инжекция??
          Тези, които сега ги произвеждат, са инжекционни. С фазово многоточково впръскване. И ги произвеждат, което е най-интересното. Евро 4 на ауспуха.

          А по темата:
          излишни напъни. Ако някой иска да забрави къде е делкото на жигулката, може да си вземе стандартния сноп кабели за електронното запалване на Нива 1.7 карбуратор, делкото пак за нея, бобина и комутатор от Самара / Нива 1.7 / Голф2 и подобни (комутаторите са съвместими до щепсел, бобините са еднакви). Настройва се веднъж и се получават всичките ефекти от описаното "високоенергийно/плазмено/уйдурдисано". За общо 50 лева, с фабрични детайли.

          Коментар


          • #20
            От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

            Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
            На мен ми липсват и знанията, и уменията за да си направя сам електронно запалване за возилото- Land Rover Series III с четирицилиндров, бензинов двигател (2286 куб. см) с карбуратор, бобина, чукче и наковалня и механично делко.
            Проблемът е животрептущ, така, че приемам предложения за цена на устройството.
            Трябва да го видим. Няма начин да не пасва делко с датчик на Хол или индуктивен от по-следващ модел Ровър. В краен случай, с малко стругарска работа - от Лада или Волга. Електрониката - по горната ми рецепта и край на размишленията.

            Коментар


            • #21
              От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

              Правилно! Не си струва да се прави, когато има толкова фабрични възможности.
              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

              Коментар


              • #22
                От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

                Фабричните детайли имат едно важно предимство - някой вече им е брал гайлето на скритите недостатъци. Знае се кои стават, кои - не, в кои коли на моргата да се рови за читави и т.н. - без да се преоткрива Америка.

                Коментар


                • #23
                  От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

                  Здравейте, доста писано гледам, лошо няма...но моля не сравнявайте нещо, което не познавате със смотаните фабрични транзисторни комутатори на суперсъвременните лъскави инжекционни, процесорно управляеми и т.н. каруци-еднодневки с Евро незнам си какво на ауспуха. А това с комутатора от Нива е смешка, мога да публикувам осцилограми на разряда, но като гледам няма смисъл, мдаа... Мога да публикувам и как гори капка вода между електроди на разстояние 6-7мм с подобно "високоенергийно/плазмено/уйдурдисано"...както и да е.
                  Та идеята ми беше да помогна на хората с по-стари машини, че гледам доста има из форума. В крайна сметка всеки сам избира как и с какво да кара стария/нов "кошник" и да му се радва на черния ауспух, резултат на читавия фабричен комутатор. Можеше да стане добра дискусия от полза за много хора, но уви...типично по нашенски с рогата напред.
                  Относно схемата, да тази е оригиналната, но е важен принципа. На нейна база може да се реализират много решения с всякаква елементна база, включително с микропроцесорно управление. Притежава уникални качества - управление на енергията на разряда във функция от оборотите и напрежението на акумулатора, надеждност, дуракоустойчивост, универсалност... Да, навиването на импулсния траф е проблем, защото има високи напрежения и иска перфектна изолация. Отделно е пипкаво и загуба на време, но си струва да имаш усещането, че колата май не е твоята. Между другото кой каза, че не може да работи на съвременни ДВГ, може и то без да се пипа и преправя нищо.
                  Е, от мен това...айде със здраве...

                  Допълнение: Поради големите рестрикции на форума, който има интерес може да ми пише на Скайп rosko-bosko1959, почти всяка вечер влизам след 20.00ч. Моля, това да не се приема като търговска реклама.

                  Коментар


                  • #24
                    Re: От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Т... от Лада или Волга.....
                    НЕ! НЕ! И НЕ!
                    Има прекъсвач-разпределители от автомобили във всяка морга.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

                      Първоначално публикуван от Getca Преглед на мнение
                      Здравейте, доста писано гледам, лошо няма...но моля не сравнявайте нещо, което не познавате със смотаните фабрични транзисторни комутатори на суперсъвременните лъскави инжекционни, процесорно управляеми и т.н. каруци-еднодневки с Евро незнам си какво на ауспуха. А това с комутатора от Нива е смешка, мога да публикувам осцилограми на разряда, но като гледам няма смисъл, мдаа... Мога да публикувам и как гори капка вода между електроди на разстояние 6-7мм с подобно "високоенергийно/плазмено/уйдурдисано"...както и да е.
                      Та идеята ми беше да помогна на хората с по-стари машини, че гледам доста има из форума. В крайна сметка всеки сам избира как и с какво да кара стария/нов "кошник" и да му се радва на черния ауспух, резултат на читавия фабричен комутатор. Можеше да стане добра дискусия от полза за много хора, но уви...типично по нашенски с рогата напред.
                      Относно схемата, да тази е оригиналната, но е важен принципа. На нейна база може да се реализират много решения с всякаква елементна база, включително с микропроцесорно управление. Притежава уникални качества - управление на енергията на разряда във функция от оборотите и напрежението на акумулатора, надеждност, дуракоустойчивост, универсалност... Да, навиването на импулсния траф е проблем, защото има високи напрежения и иска перфектна изолация. Отделно е пипкаво и загуба на време, но си струва да имаш усещането, че колата май не е твоята. Между другото кой каза, че не може да работи на съвременни ДВГ, може и то без да се пипа и преправя нищо.
                      Е, от мен това...айде със здраве...

                      Допълнение: Поради големите рестрикции на форума, който има интерес може да ми пише на Скайп rosko-bosko1959, почти всяка вечер влизам след 20.00ч. Моля, това да не се приема като търговска реклама.
                      Ами търговска реклама си е. Нищо че говориш за дискусия.
                      За да обявиш нещо за смотано, трябва да посочиш недостатъците, които си преодолял. Осцилограмите са хубаво нещо, но не виждаме в тях токът през свещта. Все още не си обяснил как така двигателят става нечувствителен към неправилно настроен аванс. Нито как и в каква степен се "изчиства" ауспухът, след като саждите по него са резултат от процеси, много далеч от запалването. Не си споменал и енергията на искрата, която получаваш. Нито топлинното натоварване на свещите.

                      А дали имаме стендови изпитания на двигател с ИЗПРАВНА запалителна уредба, сравнен с твоето изобретение?

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      НЕ! НЕ! И НЕ!
                      Има прекъсвач-разпределители от автомобили във всяка морга.
                      Получаваш правото да му подбереш подходящ.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        ...Все още не си обяснил как така двигателят става нечувствителен към неправилно настроен аванс.
                        Става, факт. Не ми се умува как и защо, но става, проверено многократно.

                        Има и обяснение за някои странности в елементната база (макар че аз лично не бих я ползувал) - съвсем опростено казано, част от руските кютюци са твърде бавни, за да се сетят, че могат и да изгорят при определени условия. И не, не ми се запова дискусия по въпроса, просто някой питаше защо с тия дрефвности. Отдавна съм изхвърлил всички руски чаркалаци и има защо, но това си е мое мнение (е с'я Стефан ме уби )
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

                          Първоначално публикуван от Getca Преглед на мнение
                          мога да публикувам осцилограми на разряда, но като гледам няма смисъл, мдаа... Мога да публикувам и как гори капка вода между електроди на разстояние 6-7мм с подобно "високоенергийно/плазмено/уйдурдисано"...както и да е.
                          Та идеята ми беше да помогна на хората с по-стари машини, че гледам доста има из форума.
                          Колега не обръщай внимание на "разбирачите" във форума. Те са "на всяка манджа мерудия" и "разбират" от всичко, но много голяма част от тях са само виртуални герои.
                          Като им видиш машините и осъзнаваш, че въпреки добрата теоретична подготовка не могат да сътворят нищо реално.
                          Има смисъл да побликуваш осцилограми и клипчета! Който го интересува ще има полза...
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

                            Мен също би ми било интересно ...
                            На уаза сега съм с руско транзисторно задлужавали си да се експериментира с това ?
                            ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                            Коментар


                            • #29
                              От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Тези, които сега ги произвеждат, са инжекционни. С фазово многоточково впръскване. И ги произвеждат, което е най-интересното. Евро 4 на ауспуха.

                              А по темата:
                              излишни напъни. Ако някой иска да забрави къде е делкото на жигулката, може да си вземе стандартния сноп кабели за електронното запалване на Нива 1.7 карбуратор, делкото пак за нея, бобина и комутатор от Самара / Нива 1.7 / Голф2 и подобни (комутаторите са съвместими до щепсел, бобините са еднакви). Настройва се веднъж и се получават всичките ефекти от описаното "високоенергийно/плазмено/уйдурдисано". За общо 50 лева, с фабрични детайли.
                              Добре де кажи с какъв да сменя оригиналния комутатор с западен и надежден / УАЗ 31512 /
                              На нас клиренс ни трябва , не скорост

                              Коментар


                              • #30
                                От: Електронна запалителна система с повишена енергия на разряда

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Става, факт. Не ми се умува как и защо, но става, проверено многократно.

                                Има и обяснение за някои странности в елементната база (макар че аз лично не бих я ползувал) - съвсем опростено казано, част от руските кютюци са твърде бавни, за да се сетят, че могат и да изгорят при определени условия. И не, не ми се запова дискусия по въпроса, просто някой питаше защо с тия дрефвности. Отдавна съм изхвърлил всички руски чаркалаци и има защо, но това си е мое мнение (е с'я Стефан ме уби )
                                Единственото, което наистина става, е че виждаш недостатъците на оригиналната запалителна уредба. "Нечувствителен към ъгъла на запалване" в общия случай значи, че имаш по-малко пропуски в запалването. Което е хубаво, ама защо да не го постигнеш по нормалния начин? Става като сложиш каквото и да е електронно запалване и колкото и да го подобряваш, не се подобрява повече работата на двигателя.

                                Да гласиш ново устройство и да напъхаш руски електронни части (особено регулируеми съпротивления или електролитни кондензатори) е Неправилно. Тия неща руснаците, последно като проверявах, не ги можеха и така е откакто се опитват.

                                Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                                Добре де кажи с какъв да сменя оригиналния комутатор с западен и надежден / УАЗ 31512 /
                                Няма да ти е лесно, комутатори за индуктивен датчик в западните коли не се срещат често. Един вариант е да преработиш делкото с датчик на Хол. От друга страна, този комутатор не е прочут с проблеми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X