Обява

Свий
Няма добавени обяви.

МТ или АТ (Зимни гуми) за зимата?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • МТ или АТ (Зимни гуми) за зимата?

    Първоначално публикуван от V93
    Ако искаш да се включиш, не мисля, че има някакъв проблем да ти се пуска и по едно ЛС.
    Следващия weekend съм на лекции- за по следващия направо ми пиши ЛС.

    Между другото за гумите най накрая взе правилното решение.
    Аз си купих миналата седмица Гудрич АТ и днес като ходих на лов ги пробвах за първи път- нищо общо с МТ/Р-ите. Утре си ги сменям пак.
    Единствения + е по-тихото вървене на асфалт.
    Разликата извън пътя, и не само в дълбока кал е огромна.

    Сори за спама
    Nissan Patrol Y61

  • #2
    гумите на истиската жипка са МТ... аз лично търся сцепление, а не външен вид, кална шарка и прочее. следващо по важност за МЕН е как се чистят и после следват още маса параметри от които шумността е на предпоследно място...

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Насов
      гумите на истиската жипка са МТ... аз лично търся сцепление, а не външен вид, кална шарка и прочее. следващо по важност за МЕН е как се чистят и после следват още маса параметри от които шумността е на предпоследно място...
      Аз тези ги взех заради сцеплението с мокър асфалт и сняг, но днес на мокри листа и затревено изкачване бяха отчайващи
      Nissan Patrol Y61

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Насов
        ... аз лично търся сцепление ...
        А бе, уж всички това търсим. Ама пустото му сцепление не се дава така лесно. Ей сега, гледам през прозореца към улицата край блока, и се чудя. Дали, като намеря сцеплението в калта, няма да загубя онова, дето ще ми трябва да изкача павирания наклон като падне снежеца?!? И ще забавлявам комшиите с гледката на джип с внушителни МТ гуми, безпомощно драскащ по заснежения паваж ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          V93 нямаш на представа калко истинска е забавната картинка която описваш. За съжаление законите на Мърфи работят с пълна сила и единствения вариант е правилно степенуване на приоритетите.

          Коментар


          • #6
            знащи ако ме беше видял къф лед качих миналта нова година в княжево...

            ениственото, което ми прави проблеми е леко мокър асфалт/паваж, но ако е много мокро се оправя... така де аз си свикнах да карам бавно и внимателно когато е мокро и на много утъпкан сняг, макар и да не е имало проблеми със сняг никакви. а за рохкав сняг, проблеми 0.

            реално съм загубил 10-15 км/ч макс. малко шум, но аз имам прилична музика в колата и успявам дори двигателят да заглушавам ако се наложи.

            сравнено с много ниските и широки гуми с които го купих естествено има разлика в стабилността на пътя, но не драстична, с по високи всетерени, надали ще е много по-зле. прежалил съм се, че няма да е като лека кола с ниичку гумета са асфалт, пък като знам какво могат извън пътя, нееее, тва е джиб, човече, иска сериозна гума.

            така де, много са меки гудиърите и на сняг и лед няма проблем. интеркото има и доста ламелки, ако е тръксус де, богарите и свомпарите не, но не мисля да ти трябват такива. БФгудрич имат може ди най-продаваната и яка всетеренна гума на средна цена, но ако се излъжеш да им земеш много популярната кална гума хмм, някои са доволни, но са 1-ци и незнам дали са от БГ. много твърд им е каучука, само това ще ти кажа и наистина може да те изненада неприятно 1-вият снежец.

            доказано добри са гудиър МТ/Р и интерко тръксус, може и да пропускам нещо, но за тези 2-те съм сигурен, че не само няма да съжеляваш, но много може и да се учудиш. а и като гледам, доста често си офроудваш...

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от V93
              Първоначално публикуван от Насов
              ... аз лично търся сцепление ...
              А бе, уж всички това търсим. Ама пустото му сцепление не се дава така лесно. Ей сега, гледам през прозореца към улицата край блока, и се чудя. Дали, като намеря сцеплението в калта, няма да загубя онова, дето ще ми трябва да изкача павирания наклон като падне снежеца?!? И ще забавлявам комшиите с гледката на джип с внушителни МТ гуми, безпомощно драскащ по заснежения паваж ...
              Напълно те разбирам, моят съвет е да си вземеш хубави зимни гуми щото иде зима По-добре на оффроуд със зимни, отколкото на леда с MT стил свободно спускане
              А иначе най-доброто го знаем кое е но
              sigpic УАЗ-452

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от JC
                Напълно те разбирам, моят съвет е да си вземеш хубави зимни гуми щото иде зима По-добре на оффроуд със зимни, отколкото на леда с MT стил свободно спускане
                А иначе най-доброто го знаем кое е но
                Дали е по-добре?!?

                Тук сигурно ще е така



                А тук?
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  Чавдаре - много си прав даже !!!
                  другите дето се чудят - да несе чудят
                  ПРАВ Е !
                  със зимни гуми онази вечер в една приказна кал му ударих яко денс - Йори и "Лудата Кия" бяха свидетели.

                  Досега имах много добро мнение, както за колата - така и за гумите ..да ме беше видял какъв смешник бях оназ вечер.
                  Проблема все пак е в самопочистването на гумата - га си е лепкав калът - си е лепкав. То си е гума за сняг и лед, а не за кал и то си го пише. Ни епак се опитваме ако може с едни галоши и зиме и лете да си караме ... ама ни можи

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Slick
                    Чавдаре - много си прав даже !!!
                    другите дето се чудят - да несе чудят
                    ПРАВ Е !
                    със зимни гуми онази вечер в една приказна кал му ударих яко денс - Йори и "Лудата Кия" бяха свидетели.

                    Досега имах много добро мнение, както за колата - така и за гумите ..да ме беше видял какъв смешник бях оназ вечер.
                    Проблема все пак е в самопочистването на гумата - га си е лепкав калът - си е лепкав. То си е гума за сняг и лед, а не за кал и то си го пише. Ни епак се опитваме ако може с едни галоши и зиме и лете да си караме ... ама ни можи
                    А бе, и човекът си е прав за зимните гуми като ще се кара по асфалта.
                    Ама пусто няма как да се кара с 2 комплекта гуми. Даже не е толкова и въпрос на финанси. Ама нали не сме като леките коли - 2 пъти в годината да смениш галошките. В нашия случай ни има къде да се съхраняват, нито е работа всяка седмица по 4 пъти да тътриш 4 броя тежки и мърляви гуми нагоре-надолу по стълбите.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #11
                      мислиш ли, че в този случай шарката на гумите е от значение?



                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                        мислиш ли, че в този случай шарката на гумите е от значение?



                        Да, МТ-то мина

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от alex_markov
                          Да, МТ-то мина
                          Дали е минало МТ-то или Хънтъра с по-големия клиренс е минал там, където Галоперът просто е легнал по корем в дълбокия коловоз?
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            Кво се оплаквате бе, е тва е затъване



                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                              Кво се оплаквате бе, е тва е затъване
                              E при този като цяло сух път да намериш къде да се заровиш така си се иска истински майсторлък!
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X