Здравейте колеги.
На много от нас ни се случва да ползваме джипа за каране онроуд и офроуд едновременно. Най-голямият проблем (според мен) на тази схема са гумите - с АТ гуми в гората е мноого трудно, а с МТ гуми на асфалта е много неприятно.
Та въпросът ми ме води към тема за вериги на АТ гуми за оффроуд. Вие какво мислите по въпроса има ли смисъл? Или Цялата схема он и офроуд заедно е неприелмива?
Наскоро ми хрумна идеата да си намотая през джантите синтетичното въже за теглене и да го ползвам като верига за офроуд. Пробвах. по-скоро има ефект, но не е като с МТ гуми.
На много от нас ни се случва да ползваме джипа за каране онроуд и офроуд едновременно. Най-голямият проблем (според мен) на тази схема са гумите - с АТ гуми в гората е мноого трудно, а с МТ гуми на асфалта е много неприятно.
Та въпросът ми ме води към тема за вериги на АТ гуми за оффроуд. Вие какво мислите по въпроса има ли смисъл? Или Цялата схема он и офроуд заедно е неприелмива?
Наскоро ми хрумна идеата да си намотая през джантите синтетичното въже за теглене и да го ползвам като верига за офроуд. Пробвах. по-скоро има ефект, но не е като с МТ гуми.
си ги слагам и се спасявам както мога/карам АТ BF
Много бъзици отнесох това лято,като ми видяха веригите едни прятели нейде из пакистанските каменни пустини,ама като заваля един ми ти пухкъв сняг на един от превалите-да видиш ти колко дърпане падна.Така ,че ти реши-къде караш повече и за какво ти трябва този джип

Коментар