аз съм го казал, зле...
просто възприемам за АТ гуми, които са като МТ/Р, което не е Мъд Терен, ами Максимум Тракшън, има и други подобни модели, за мен напромер Интерко Трексус/тръксус или как то е там
/ са също всетеренни. За всякакви терени, дори иасфалт. А Богар примерно са гуми за блато. Или пък БФГ АТ който е най-масово разпространен, е прекрасна гума за смесено асфалтово каране и леки черни шътища. Та мисълта ми е, че 1 по-агресивна гума, може да се представя на задовлоително ниво за н на брой терени и за други да е от високо ниво, сиреч всетеренна. Същото важи и за 1 по-малко агресивна шарка.
Представям си го деренцето, за дългата база, не е комфортно никак. А за да боксуваш, явно нямаш грип за диип офф... Предишните гуми на диското бяха много приятни асфалтови, наистина в кал няма мърдане, но аз ги сравнявам с мт/р-ите само за асфалт. Минимално шумни за фкусът ми, разликата, е само корнъринг-ът, /хаха/. меки са и леко засукват, правеки страничната ставилност несравнима с тази на ниска и широка асфалтова гума. Реално съм 1 идея по тромав, ако искам да не настъпвам душмаски, дотатъщно стабилен, и никога нямам липса на тракшън, демек, боксуването става възможно само в кал или на кантар...
просто възприемам за АТ гуми, които са като МТ/Р, което не е Мъд Терен, ами Максимум Тракшън, има и други подобни модели, за мен напромер Интерко Трексус/тръксус или как то е там

Представям си го деренцето, за дългата база, не е комфортно никак. А за да боксуваш, явно нямаш грип за диип офф... Предишните гуми на диското бяха много приятни асфалтови, наистина в кал няма мърдане, но аз ги сравнявам с мт/р-ите само за асфалт. Минимално шумни за фкусът ми, разликата, е само корнъринг-ът, /хаха/. меки са и леко засукват, правеки страничната ставилност несравнима с тази на ниска и широка асфалтова гума. Реално съм 1 идея по тромав, ако искам да не настъпвам душмаски, дотатъщно стабилен, и никога нямам липса на тракшън, демек, боксуването става възможно само в кал или на кантар...
Коментар