Ако някои ти каже че са супер ще си ги купиш ли.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Най-добрата зимна гума?
Свий
X
-
На мокра настилка или утъпкан сняг нямаш ли проблем?Първоначално публикуван от Насоваз си карам с мт/р целогодишно, то тука е 80% офроуда и по улиците...
Аз сега се чудя дали да сменя мт/р с нещо друго за зимата.....Nissan Patrol Y61
Коментар
-
Новис ти не беше ли с Гудрич АТ.
За мен най универсалната гума.
Иначе ако искаш винаги да имаш наи добро сцепление трябва да сменяш гумите като в WRC или F1.
Няма пълно щастие както и гума която е наи добра на всеки терен.
Коментар
-
С МТ/Р съм. За НАИ-ДОБРОТО сцепление е ясно, обаче трябва да си направя и подържащ екип да ми носи гумитеПървоначално публикуван от kinexНовис ти не беше ли с Гудрич АТ.
За мен най универсалната гума.
Иначе ако искаш винаги да имаш наи добро сцепление трябва да сменяш гумите като в WRC или F1.
Няма пълно щастие както и гума която е наи добра на всеки терен.
Въпроса тук е приемлив компромис - примерно АТ на дълбок сняг справя ли се достатъчно добре за да не закъсам или МТ/Р на утъпкан сняг и мокро няма ли да ме пребие? Или казано по друг начин :
За мокро , сняг и кал кое е по -подходящо - МТ/Р или АТ?Nissan Patrol Y61
Коментар
-
Ти определяш какво е "приемлив компромис", в зависимост от това, как си караш джипката. Ако ти е само или предимно за офроуд и целенасочено ще си търсиш дълбоката кал - слагай МТ-то. Ако обаче имаш доста каране по асфалт, по мое мнение, най-приемливият компромис е хубава АТ гума.Първоначално публикуван от NoviceВъпроса тук е приемлив компромис - примерно АТ на дълбок сняг справя ли се достатъчно добре за да не закъсам или МТ/Р на утъпкан сняг и мокро няма ли да ме пребие? Или казано по друг начин :
За мокро , сняг и кал кое е по -подходящо - МТ/Р или АТ?
Аз съм много доволен от моите АТ-та - държат се добре на асфалт, камъни, утъпкан и не толкова сняг, по-лека кал.
Вече имах проблем в по-дълбока шума, а вероятно ще имам проблеми и в дълбока и по-лепкава кал, както и в дълбок сняг.
Ама пълно щастие няма. Преценяваш кое ти трябва повече и си правиш избора съобразно това.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
свсякакви гуми може да закъсаш/ да се пребиеш/Първоначално публикуван от NoviceВъпроса тук е приемлив компромис - примерно АТ на дълбок сняг справя ли се достатъчно добре за да не закъсам или МТ/Р на утъпкан сняг и мокро няма ли да ме пребие? Или казано по друг начин :
За мокро , сняг и кал кое е по -подходящо - МТ/Р или АТ?
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Novice, придържам се към мнението на Чавдар (V93). Карах MT/R-и на бившия си Нисан Патрул Y260 в края на миналата зима и мога да кажа, че ако се акра с внимание - няма проблеми. В това отношение смятам, че BF Goodrich AT ще са по-добре, но не и на порядъци по-добре.Първоначално публикуван от V93Ти определяш какво е "приемлив компромис", в зависимост от това, как си караш джипката. Ако ти е само или предимно за офроуд и целенасочено ще си търсиш дълбоката кал - слагай МТ-то. Ако обаче имаш доста каране по асфалт, по мое мнение, най-приемливият компромис е хубава АТ гума...Първоначално публикуван от NoviceВъпроса тук е приемлив компромис - примерно АТ на дълбок сняг справя ли се достатъчно добре за да не закъсам или МТ/Р на утъпкан сняг и мокро няма ли да ме пребие? Или казано по друг начин :
За мокро , сняг и кал кое е по -подходящо - МТ/Р или АТ?
За мен Trxus-a (на Interco) си остава единствената winter-ready МТ гума (просто защото има ламелки). За люта зима (утъпкан сняг + лед) си трябва зимна гума.
Коментар
-
нищо драстично, на утъпкано, трябва да се внимава и спира малко по-отдалеч, и със скоростите повечко
за неутъпкано, няма какво да се коментира, ще видиш сам
за лед, чудя се кфо да ти кажа, миналато нова година качих 1 заледех участък на 1 княжевска улица, трябваше да го снимам, бавни разбирасе, но и за леда се ловна, гумата е мека много и само на много гладък лед изпуска, но там без шипове, хмм
според мен няма нужда да сменяш за зимата, осфен ако не си много безрасъден и/или разсеян шофер...
Коментар
-
незнам де, мен ми се струва, че мт/р-а се държи зловещо на всичко, без потен асфалт...Първоначално публикуван от V93е мнение, най-приемливият компромис е хубава АТ гума.
Аз съм много доволен от моите АТ-та - държат се добре на асфалт, камъни, утъпкан и не толкова сняг, по-лека кал.
Вече имах проблем в по-дълбока шума, а вероятно ще имам проблеми и в дълбока и по-лепкава кал, както и в дълбок сняг.
Ама пълно щастие няма. Преценяваш кое ти трябва повече и си правиш избора съобразно това.
а тва за шумата не го разбрах...
чесно казано според мен мт/р на гудиър е всетеренна мултифункционална гума за 4х4, по лоштерен и безпът. става за маса настилки, все пак е проектирана да пасва еднакво добре на цялата територия на САЩ. другото са зимни гуми, за зимата, летни, асфалтови, за скорост и АТ гумите, дето не стават за нищо на 100%, но биват...
Коментар
-
Е какво има да разбираш? Имаш стръмничко дере, по дъното - камъни и клони, всичкото това засипано с окапала шума, а отгоре покрито със сняг.Първоначално публикуван от Насова тва за шумата не го разбрах...
Ей на тази "настилка" с АТ-тата побуксувах известно време и се наложи да се полюшкам напред-назад, а Голди и Маркан да побутнат юнашки, докато гумите захапят.
Ако искаш да си все с гуми, дето стават 100% за конкретни терени, след тебе трябва да върви един камион и екип, дето да ти ги сменя при всяка смяна на теренаПървоначално публикуван от НасовАТ гумите, дето не стават за нищо на 100%, но биват...
Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар