Обява

Свий
Няма добавени обяви.

малко помощ при избор на големи гуми!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: малко помощ при избор на големи гуми!

    интересни машинки имат wv в Бразилия



    да си дойдем на темата ако търсиш качествена кална гума да вкараш
    аз бих ти препоръчал ето тази


    размера е трепач ако ги вкараш тези ще стане много проходима машинката Road Venture MT KL71 195/70 R15 100Q XL
    поздрави

    Коментар


    • #17
      До: малко помощ при избор на големи гуми!

      Първоначално публикуван от dhx Преглед на мнение
      ами това че никой не сменя 'жипката за друго не е съвсем вярно де.... аз като усетих кризата и се освободих от 2 ми 'жипки и си зех един ситроен ах 4х4. родих се откъм разходи.вече една година съм без голям джип и разбира се понякога много ми липсват ама като съм на бензиностанцията и усмивката ми се връща ;-). да не говорим че с тая малолитражка (живея си на вилата на 30 км от София) пътя до града ми е почти безплатен, зимата си излизам от двора по-лесно отколкото със голям и тежък джип пък и си карам лека кола.
      Витарата гори към 7 на сто нормално каране, моята е падала до 5,5 извънградско 300 км. Понеже той каза Витара, та аз не бих слязъл от нея на кола. Друг е въпросът колко е джип ако не е пипнат. Ако е до горивото, Самураеца гори още по-малко. Начи и горивото не е, обаче за сметка на возията. Болднатите в твоя пост - има такова животно като 4х4 и усмивка на бензинджийницата, сам казваш. Не бих лифтил кола, бих лифтил 4х4!

      Коментар


      • #18
        До: малко помощ при избор на големи гуми!

        Хич, ама хич не им е проблем на полуосите и каретата това, че си сложил големи гуми. Поне, докато не блокираш диференциал, за да се възползваш от паразитните сили. Ако остане на тягата на двигателя, всичко е наред.

        Проблемите идват от другаде:
        1. Намалява тяговата сила и това ограничава преодоляваните наклони и гъста кал, а също и ускорението.
        2. Намалява спирачната сила и каквото всичко следва оттам
        3. Увеличават се силите в окачването. Това носачи, щанги, амортисьори - всичко почва да работи по-близо до чупенето.
        4. Скоростомерът става интересен.

        Коментар


        • #19
          До: малко помощ при избор на големи гуми!

          на мен витарката ми вършеше страхотна работа, но просто по обективни причини ми потрябваха пари и само това можах да направя!!!Живот и здраве след някоя годинка може пак ....а до тогава ще се упражнявам с тази машинка.
          Така или инъче не мисля да се пускам на тежък оффроуд а по скоро да се забавлявам с нея, пък ако покаже, че може и повече ще видим......

          Искам само да кажа, че повече от три месеца ровех по форуми, коментирах с приятели,на какви ли не изици търсих информация и нищо....не смеех да пусна темата тук,тъй-като предполагах, че на никой няма да му се занимава да обеснява такива неща още повече че моята тема е много аматьорска за този форум.

          ако трябва да съм честен това което колегата ZENIT ми предлага като размер на гумата съвпада с моята представа нещо като 195/70 R15, тъй като на пасата в момента съм с такива и много ми харесват и при все, че са зимни ( с грайфер на половина)не са много тежки.В момента на пежото са ми 165/70 R13 и тежат 9-10 кг а ми се сртува че другите са са 2-3 кла повече барабар с летите джанти.

          и като виждам това което колегата Mercury ми дал явно няма да се различава чак фрапантно и това ме радва!

          Коментар


          • #20
            До: малко помощ при избор на големи гуми!

            мм има разлика във натоварването на каретата. като повдигаш окачването и им изменяш ъгъла на работа. постоянно ще са в по-остър ъгъл под напрежение като при завой и оттам по-бързо износване. ама верно не е това най големия дерт. най-сложния проблем ще е всъщност да освободиш достатъчно място за да не си намалиш драстично радиуса на завой. затова помоли преди да купуваш да метнеш една гума отпред и виж къде ще опира при въртенето на волана и дали там е възможно да режеш. това е най честия проблем.нагоре и надолу да мърда се ще йм направиш място.и не забравяй да не е на крик докато пробваш да е натоварено окачването.иначе мисля че може да огледаш и регенерата на малатеста и федима.като вторите имат една много интересна 14 цолова.имаше тема за 14 цолови кални гуми скоро.успех.
            висете отпуснато

            Коментар


            • #21
              До: малко помощ при избор на големи гуми!

              преди да започна да се занимавам с тази кола доста обтсойно обмислих идеята, и когато дръпнах чертата и видях че има повече плюсове си казах ОК......

              един от тези плюсове е че странно защо но предния подкалник е доста голям и би ми позволило да малко по-свободно да варирам с големината на гумите и според мен в най-лошия вариант фланците ще ми решат проблема(но не ме плаши и с флекса да поработя) а и не споменах, че ще търся джанти с отрицателно ЕТ :-).

              аз заради това и моите притеснения са по скоро по натоварването на окачването, защото ако някъде опре ще режа но за съжаление няма усилени части които да ми гарантират малко по натоварена експлоатация.....

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X