Обява

Свий
Няма добавени обяви.

all terrain

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • all terrain

    Коя марка според вас са най-добрите all terrain гуми за 4x4, може ли да са същевременно и за всички сезони? Извинявам се ако преди това е била разисквана подобна тема, но колкото повече чета, толкова повече се обърквам и затова питам за конкретен отговор...
    Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
    Георги Кандиларов 0889/705-106

  • #2
    До: all terrain

    Първоначално публикуван от MMB Преглед на мнение
    Коя марка според вас са най-добрите all terrain гуми за 4x4, може ли да са същевременно и за всички сезони? Извинявам се ако преди това е била разисквана подобна тема, но колкото повече чета, толкова повече се обърквам и затова питам за конкретен отговор...
    Няма да получиш никакъв смислен отговор. Това ще е поредната тема, в която ще се кажат нещата и от другите, дето си чел, или не си чел, стига на участниците да не им е писнало да повтарят едно и също.

    Проблема е че преценката е силно субективна и силно различна за всеки. Това че за мен една гума е ГУМАТА, не значи и че за теб ще е.

    ПП: А и пълното щастие и ние го дирим отдавна, ама още не сме го намерили. Няма гума, добра за всичко - добре е от сега да си наясно.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: all terrain

      Първоначално публикуван от MMB Преглед на мнение
      Коя марка според вас са най-добрите all terrain гуми за 4x4, може ли да са същевременно и за всички сезони? Извинявам се ако преди това е била разисквана подобна тема, но колкото повече чета, толкова повече се обърквам и затова питам за конкретен отговор...
      sparkybg е прав, тестване му е майката, а не четене!
      Ако попиташ 10 човека, можеш да чуеш 10 различни мнения.Зависи от джипа, от подготовката му, от терените където ще се използва...и т.н.

      И аз търся отговора на този въпрос, ако го намериш преди мен непременно да го споделиш!

      Успех!

      Коментар


      • #4
        До: all terrain

        Прави са колегите, които са се изказали преди мен. Аз може и малко пристрастно да пиша, но ето ще напиша моето мнение, което е и мнение на доста хора, които не са по съвсем хард изпълненията и предпочитат АТ. Уточнявам, че аз ги карам предимно по асфалт, малко черно и може би на средно кофти места, но никога хард /поне паркетния Фрилендър/. На сняг също мисля да разчитам на АТ, пък да видим дали ще е възможно. След дълги дискусии в тоя форум, а и общо взето в офроуд средите, като че ли на първо място се нарежда BF Goodrich AT. Няма да се впускам в подробности, че всички АТ гуми са един голям компромис. Производителя им дава, че карат по 100 000, но поне 70-80 хил. нормално каране изкарват /проверено/. Добри са на асфалт, на сняг, кал сравнително, като минус някои хора посочват, че не са толкова добре на аквапланинг. Заедно с тях /или да кажем моето второ място/ е за General Grabber AT2. Подобна шарка, добри на асфалт, извън пътя задоволително, има и добри отзиви на сняг /след тая зима ще имам лични впечатления/. Разликата поне според мен с BFG AT е по малкия ресурс може би 60 000 км /не е проверено, но предвиждане на хора имащи такива гуми на 30 000/. Също така не съм чувал някой да се оплаква от тях при аквапланинг. Аз лично след проучване исках да взема BFG AT, но ми дойде малко солена цената и се спрях на Грабера. Имам ги от седмица, така че времето ще покаже дали съм сгрешил. Моето трето място е за Йокохама Геолендър АТ. Малко по-добре се държат от предните на сняг /малко по меки/, иначе общо взето задоволително на други настилки, но с най-малък ресурс, като километри. Също добри неща съм чувал за Toyo и Kumho. Подчертавам, че трите модела които съм описал са на приемливи цени. BFG AT около 250 лв (215/65/16), а другите 2 вида около 200 лв за същия размер. Може и да има много по-добри, но в по-висок ценови клас, който не е за моя джоб. Също така искам да кажа още веднъж, че всичко е субективно и това мое мнение е формирано на лична основа за BFG AT и на мнения от други за останалите 2. Всичко зависи и колко и на каква настилка ще караш. Иначе наистина има много теми и по-добре ги чети, щото няма кво ново да се измисли. Успех с избора.
        Последно редактирано от marin199; 16-09-09, 23:32.
        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

        Коментар


        • #5
          До: all terrain

          Шом темата тръгва натам - едно бюджетно решение е LASSA Competus. На мен ми допадат, но в гората - внимателно. Не са за голямата кал, но пък понякога са се справяли на места, на които MT-тата са се излагали. По-асфалтово са насочени по принцип, и според мен зимата никак не са лоши.

          Дали обаче ще ти паснат на теб, на твойто каране и твойта джипка е съвсем друг въпрос.

          А за BFG AT - като остареят стават твърди и се хлъзгат неистово. Виждал съм го с очите си. Така че големия ресурс на километри не винаги е предимство. След третата година определено няма да са това, което са били като нови. Това естествено важи и за всички други гуми, но като че ли точно за BFG AT е от особено значение.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: all terrain

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Шом темата тръгва натам - едно бюджетно решение е LASSA Competus. На мен ми допадат, но в гората - внимателно. Не са за голямата кал, но пък понякога са се справяли на места, на които MT-тата са се излагали. По-асфалтово са насочени по принцип, и според мен зимата никак не са лоши.

            Дали обаче ще ти паснат на теб, на твойто каране и твойта джипка е съвсем друг въпрос.

            А за BFG AT - като остареят стават твърди и се хлъзгат неистово. Виждал съм го с очите си. Така че големия ресурс на километри не винаги е предимство. След третата година определено няма да са това, което са били като нови. Това естествено важи и за всички други гуми, но като че ли точно за BFG AT е от особено значение.
            Малко извън темата(ама тя цялата тема си е Офтопик,при положение че има 10 такива),относно ресурса...И аз на 18 се представях по-добре от сега,пък на 80...едва ли...И незнам дали ще имам този ресурс.Така че слушайте какво ви пее Спарки.Каучуковите изделия,дори съхранявани в идеални складови условия,след петата година са за изхвърляне.
            Виден столичен ихтиолог

            Коментар


            • #7
              До: all terrain

              Наясно съм, че пълно щастие няма. Разбира се, че зависи от терена, по който ще се кара, и затова топикът е all terrain, т.е. гума, която ще изпълнява максимално добре условието: 50% асфалт и 50% оф. Иначе е ясно, че АТ гумата е компромис, не говорим за 100% проходимост, защото няма как това да се постигне: тръгваш на път и гледаш - О! тук има сняг - слагаш зимни.. след 5км, тук има кал - слагаш MT, после остри камъни, пясък, трева... магистрала и сменяш окачването.... затова търся гума, максимално добра за всички условия едновременно : all terrain... Джипът ми е Vitara дълга база 99г и съм си решил, че искам да го ползвам както в ежадневието си (в града) така и за често излизане на лек, и средно тежък offroad.
              Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
              Георги Кандиларов 0889/705-106

              Коментар


              • #8
                До: all terrain

                Хайде поне един линк да дам
                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=55066
                Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                Коментар


                • #9
                  До: all terrain

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Шом темата тръгва натам - едно бюджетно решение е LASSA Competus. На мен ми допадат, но в гората - внимателно. Не са за голямата кал, но пък понякога са се справяли на места, на които MT-тата са се излагали. По-асфалтово са насочени по принцип, и според мен зимата никак не са лоши.

                  Дали обаче ще ти паснат на теб, на твойто каране и твойта джипка е съвсем друг въпрос.
                  Напълно съм съгласен със Спарки. Даже Ласата са най-евтините от всички. Не ги посочих по една единствена причина. Мой познат ми каза, че ги е "изпилил" за по-малко от 20 000 км /май към 17 000 ако помня точно/. Карал е повече по асфалт. Дано не ме е излъгал нещо, но ако е така, само този факт ме накара въобще да не ги гледам като купувам гуми.

                  Иначе темата е необятна и май след поне 3-4 такива теми ще си е пълно повторение на старите и спам. С моя първи пост все пак опитах да насоча колегата, защото и аз скоро бях пред дилемата "какви АТ гуми".
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                  Коментар


                  • #10
                    До: all terrain

                    След дълго избиране на всесезонни гуми миналата година се спрях на ето този модел Йокохама (G012):
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...1&postcount=51
                    Много съм доволен от тях (като за всесезонни миналата зима се справяха отлично).
                    Карането ми е предимно шосе и черен път.На шосе не са много шумни.
                    Цената по спомен от миналата година в Диана беше 217лв бройката (за размер 215/65/16").
                    Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp

                    Коментар


                    • #11
                      До: all terrain

                      Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
                      Напълно съм съгласен със Спарки. Даже Ласата са най-евтините от всички. Не ги посочих по една единствена причина. Мой познат ми каза, че ги е "изпилил" за по-малко от 20 000 км /май към 17 000 ако помня точно/. Карал е повече по асфалт. Дано не ме е излъгал нещо, но ако е така, само този факт ме накара въобще да не ги гледам като купувам гуми.

                      Иначе темата е необятна и май след поне 3-4 такива теми ще си е пълно повторение на старите и спам. С моя първи пост все пак опитах да насоча колегата, защото и аз скоро бях пред дилемата "какви АТ гуми".
                      Явно и тук има зависи. Мойте са на около 10000. Не съм забелязал прекомерно износване. Даже не съм забелязал износване въобще. А като ги сложих, лентите с боята по грайфера си седяха доволнио дълго - дори и това е показател. А точно LASSA-та се карат предимно по асфалт и леки черни пътчета, но 90% по асфалт, при това често с над 100км/ч по магистрала, в жегите. Не съм забелязал никакви проблеми.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        До: all terrain

                        за да направя запитването си максимално конкретно - каква е разликата между следните 3 гуми: BFG AT, insa ranger и grabber at?!? аз не виждам абсолютно никаква разлика освен в цената... разправяха ми, че insa били топли регенерати(което нищо не ми говори) и затова не ставали за зимата, ставали твърди и не знам си какво... това важи ли и за другите 2 марки
                        Прикачени файлове
                        Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                        Георги Кандиларов 0889/705-106

                        Коментар


                        • #13
                          До: all terrain

                          Основното е кои от тези всетеренни гуми са и всесезонни, в друга тема във форума питах за BFG - казаха всесезонни, но по всички каталози ги водят летни, за insa в BULAVTO ми обесняваха как не стават за зимни, за grabber нямам нерви да проверявам, иначе за това на какъв пробег издържат разбрах.
                          Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                          Георги Кандиларов 0889/705-106

                          Коментар


                          • #14
                            До: all terrain

                            Първоначално публикуван от MMB Преглед на мнение
                            за да направя запитването си максимално конкретно - каква е разликата между следните 3 гуми: BFG AT, insa ranger и grabber at?!? аз не виждам абсолютно никаква разлика освен в цената... разправяха ми, че insa били топли регенерати(което нищо не ми говори) и затова не ставали за зимата, ставали твърди и не знам си какво... това важи ли и за другите 2 марки
                            За тия Инса не съм чувал, но регенерат не ти препоръчвам и аз за зимата. Между BFG и Грабера има разлика в шарката, но общо взето са подобни. Явно Гудрича ще карат повече километри, макар да не съм чул някой да е казал на колко км е "изпилил" Грабер. На тия първите 2, това което мен поне ме грабна беше дългия пробег. Може би най-слабата им страна в сравнение с другите /2те, които коментирам по-долу/ ще е зимата на сняг, но с BGF и аз съм карал и доста познати и се държат прилично. За Грабер още нямам инфо първа ръка, но "някои казаха, че чули от други", че се държат зимата, но да не очакваме стабилност, като на чисто зимна гума. Също така да кажа, че аз карам до 120 км. С първите 2 мисля над тая скорост ще се шумни. Грабера на 100-120 се усеща лек звук, в сравнение с летни, но е минимално и трябва да отваряш и да слушаш. Йокохамата, която е пуснал човека също е хубава, даже за зимата би трябвало да е по-добре от горните 2, щото е по-мека /според бат Марто 60 шор, Грабера бил 69 шор/, но по тая логика трябва да заминава по-бързо на асфалт. За Ласата също може да се замислиш. Наистина доста хора карат с тях, нямам лични впечатления, просто един познат, каза че ги е изпилил за под 20 000 км на асфалт и черно/дали е излъгал, дали се е състезавал с тях не знам/. На пръв поглед самия им грайфер е по-плитък от Грабера и BFG. В същото време съм карал Ласа на лека кола и съм много доволен. Сигурен съм, че преценката на Спарки е точна, така че вкарвай и тях в списъка, защото те за зимата също са доста добри /би трябвало да са на нивото на Йокохамата, сиреч по-добре от Грабера и BFG/. Е може би за кал ще са малко по-зле, но като търсиш АТ ясно, че няма да си много в калта, а аз дори и с летни гуми си минавам по кофти черни пътища.

                            Ама човек тия неща са писани. Чети повечко и скачай на някъв модел.

                            Еднозначен отговор няма. Дано направиш най-добрия избор за теб.
                            Последно редактирано от marin199; 17-09-09, 18:59.
                            http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                            Коментар


                            • #15
                              До: all terrain

                              Първоначално публикуван от MMB Преглед на мнение
                              за да направя запитването си максимално конкретно - каква е разликата между следните 3 гуми: BFG AT, insa ranger и grabber at?!? аз не виждам абсолютно никаква разлика освен в цената... разправяха ми, че insa били топли регенерати(което нищо не ми говори) и затова не ставали за зимата, ставали твърди и не знам си какво... това важи ли и за другите 2 марки
                              Това за топлия регенерат ме разсмя искрено...В конкретния случай може наистина да са твърди,но ми прозвуча като ,,пиша ти бавно,щото знам че не можеш да четеш бързо''...Дори и регенерат,(топъл или студен),твърдостта зависи от състава на каучуковата смес. Ако се интерсуваш от разликите между студения и топлия регенерат,можеш да видиш тук:
                              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=26685

                              Разликите между БФГ и Инсата са ясни-едната е оригинала.Грабера е по-добър от БФГ като цена...За друго-нямам преки впечатления...И шарката,макар и подобна на външен вид е различна.Като твърдост,мерил съм само Грабера(защото съм с такива),ако има някой нови БФГ,бих ги премерил за сравнение.
                              Виден столичен ихтиолог

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X