За това прочетох в нета..Имам желание да експериментирам. Дайте да обсъдим плюсовете и минусите.
Идеята е следната: Навиват се винтове през джантата така, че да излязат точно зад борда на гумата, от вътрешната му страна. По този начин затрудняват отлепянето на гумата от джантата.
Остава проблема с превъртането на джантата в гумата... Не знам дали е възможно да превърти при ниско налягане(логично е да се увеличи вероятността поради намаляване на силата на притискане...), на мен не ми се е случвало, но аз нямам много опит.
ПП Да доизясня: ползват се само винтове, няма рингове. Винтовете се монтират така, че върхът им да сочи протектора на гумата
Идеята е следната: Навиват се винтове през джантата така, че да излязат точно зад борда на гумата, от вътрешната му страна. По този начин затрудняват отлепянето на гумата от джантата.
Остава проблема с превъртането на джантата в гумата... Не знам дали е възможно да превърти при ниско налягане(логично е да се увеличи вероятността поради намаляване на силата на притискане...), на мен не ми се е случвало, но аз нямам много опит.
ПП Да доизясня: ползват се само винтове, няма рингове. Винтовете се монтират така, че върхът им да сочи протектора на гумата
Коментар