Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Алуминиеви джанти + фланци vs метални джанди със същият сумарен офсет

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Алуминиеви джанти + фланци vs метални джанди със същият сумарен офсет

    Въпросът се съдържа в заглавието, с уточнението, че се отнася конкретно до тeглото на двата варианта, визирайки 17" джанти.

  • #2
    Железните, ако не са товарни, може да се окажат по-леки. При тигуановски 16-ски, железните са около 8,125кг. бройката, теглени на кантара на Еконт. В същото време алумимеви 16-ски тежат около 15-16 кг. бройката. Подобно положение би трябвало да е и при 17 цола размер...
    -Чем занимаетесь по жизни?
    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
    -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

    Коментар


    • #3
      Не е в пряка връзка с теглото, но ако имаш резервна като другите четири от халумин, фланците са по-добрият вариант, освен че железните е по-вероятно да са китайци, които поне в 50% от случаите са криви и/или кашкавалени.

      Разбира се, коментара ми, както и всичко по темата е много субективно.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #4
        Мерено на 15ки оригинални Паджерови джанти.
        Алуминиевите са с 1кг по-леки на парче. Но ако ще се добавят фланци, работата ще се обърне.

        Коментар


        • Vlado_Ts
          Vlado_Ts коментира
          Редактиране на коментар
          Работата няма да се обърне , а ше стане жус

      • #5
        Алуминиевите джанти имат един голям плюс-не се огъват при странично натоварване. Докато почти няма тенекиена джанта(поне от масово използваните) която да не се гъне при завой с висока скорост.
        Това си е доста важно за пътното поведение на колата, не е само до вид и тегло, имайте го предвид.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #6
          Мен също ме вълнуваше подобна дилема, но тогава не можах да намеря алтернатива, като офсет, и отидох на фланци (които аз силно недолюбвам). Като гледам мненията, алюмин с фланци, vs стоманени се тая от гл. т. тегло...

          П. П. Това за огъването на джантите, ми звучи малко странно! Верно е, че са идеалното твърдо тяло, но колко кекави, трябва да са, за да се крият забележимо?!?
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            И аз си мислех, че е ташак. Веднъж в разговор с вече бивши състезатели(бягаха с една лада навремето) те казаха за това, и че на едно рали някакъв руснак с москвич дошъл с джанти със заварени радиално парчета шина. И те не вдявали защо е така, но след разговор с руснака им се изяснило-именно за да се заякчи джантата и да не се огъва. За ежедневна кола няма чак толкова ситуации в които да се чувства, но при състезателното каране има доста голямо странично натоварване. Ефекта е все едно си с меки гуми, и те танцуват наляво-надясно.
            По думите на тези състезатели(единия е Игнат, тук wheels)-след като преминали на алуминиеви джанти е имало осезаема разлика в поведението на колата по завоите сравнено с тенекиените джанти.

        • #7
          ... то и фланци има дървени.

          Два пъти взимах некви фланци от ньетъ, и само ядове и разходки до гумаджията.
          По някое време ми изпаднаха тойотски H&R за 250 кинта, престъргаха ми ги вътре до 108mm за още 40, и вече няколко години йок проблем, даже точно това си мислех преди около 4 часа карайки от Радомир към нас, като скачах в некви пернишкомагистрални дупки, после си скучаех по Люлин, а като дойде люлинското околовръстно, на което бях сам, почнах да броя ударите в гумите.
          Такава ми е постоянната експлоатация, но като се уцели читав асфалт нарочно подпирам волана с един пръст за да видя дали ще се появи тресене или дърпане на една страна.
          За сега ядове нямам.

          ​​​​
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            На едно състезание, дали не беше на някое Бреслау, екипа на Десо обгрижваше много добре Г-класата. Тя яка, супер машина, съответно момчетата също не са случайни, и правеха всичко по книга. Едната вечер ги гледахме как с динамометричен ключ проверяват гайките на джантите.
            И на другия ден разбрахме, че едната гума на Десо се откачила и изхвърчала.
            Викам си-баси ташака е това стягане с динамометрията, но после се разбра,ч е са се развили гайките на фланците. Те са си скрити и не може да се проверяват всеки ден. Може де, ама...
            Та имайте едно наум и с тях.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X