Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мобилен vs. Стационарен компресор 12v

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мобилен vs. Стационарен компресор 12v

    Здравейте,

    Порових се из форума, но освен една заключена много стара тема, не откривам други дискусии на темата.

    Интересувам се от плюсове и минуси на двата варианта компресори за гуми, с възможност спокойно да помпат 32" и 33" размер.

    Намират се из нета двубутални компресори с дебит~150, които се закачат за акумулатора и би следвало да се справят добре с такъв размер гума, но не знам колко време им отнема, колко загряват и трябва ли да се чака, за да върнеш гумите си от 1.5/1.6 до 2.2 атмосфери.

    Бърз пример: http://offroadshop.bg/product/955/us...sor-150-l.html

    Другия вариант, който обмислям е за възможността за монтаж на компресор с бутилка и изводи за помпане, но нямам идея освен намирането на подходящо място в автомобила, крие ли някакви рискове този вариант.

    Ще се радвам, ако някой с опит сподели впечатления, варианти или просто информация. В случая не става въпрос толкова за бюджет, а по-скоро за правилното решение откъм дългосрочен план и издръжливост.

    Благодаря на отзовалите се.

  • #2
    Бюджета е важен обаче,то че няма значение няма ма 1000 долара са си 1000 долара пък и модела на колицата е добре да се знае.

    Няма да изброявам плюсове и минуси,те повечето си се знаят при малко размисъл.

    Аз имам Viair 400P не автоматичния модел,33 и малко са ми гумите и от 15psi до 50psi ги помпи са около 2 минути на гума,загрява доста,но се пипа,не можеш да го барнеш след втората кола с 33ки и третата с 31ци, струваше ми около 200 долара

    Имам и един малък Viair който изключва на 45psi, не е мислен да помпи 33ки,но пък много мързеливо ги помпи - включваш и чакаш да спре от зор,цепи косъм на 45 при 4 гуми,обикновенно големия си го нося на разходки,малкия си ми стои в багажника.
    Мястото ми е малко и съм си взел стойка за АРБ малкия модел,това има повече дебит от 400Р,но и струва едни 300 долара,с кабели,букси,бърза връзка,маркуч.......само скапаната му стойка обаче струва повече от малкия ми компресор.

    Бюджет дай и някакъв модел колица,че може да сложиш двойно АРБ с 5 галона бутилка,2 извода и паяк за 4те гуми с автоматично изравняване.........ма 1000 долара са си 1000 долара пък и място иска,на Вранглер примерно му махат предна лява гума за да му набият компресора някъде там,при мен влиза зад вьздушния филтър,при теб.......не се знае какво караш.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X