Здравейте,
Порових се из форума, но освен една заключена много стара тема, не откривам други дискусии на темата.
Интересувам се от плюсове и минуси на двата варианта компресори за гуми, с възможност спокойно да помпат 32" и 33" размер.
Намират се из нета двубутални компресори с дебит~150, които се закачат за акумулатора и би следвало да се справят добре с такъв размер гума, но не знам колко време им отнема, колко загряват и трябва ли да се чака, за да върнеш гумите си от 1.5/1.6 до 2.2 атмосфери.
Бърз пример: http://offroadshop.bg/product/955/us...sor-150-l.html
Другия вариант, който обмислям е за възможността за монтаж на компресор с бутилка и изводи за помпане, но нямам идея освен намирането на подходящо място в автомобила, крие ли някакви рискове този вариант.
Ще се радвам, ако някой с опит сподели впечатления, варианти или просто информация. В случая не става въпрос толкова за бюджет, а по-скоро за правилното решение откъм дългосрочен план и издръжливост.
Благодаря на отзовалите се.
Порових се из форума, но освен една заключена много стара тема, не откривам други дискусии на темата.
Интересувам се от плюсове и минуси на двата варианта компресори за гуми, с възможност спокойно да помпат 32" и 33" размер.
Намират се из нета двубутални компресори с дебит~150, които се закачат за акумулатора и би следвало да се справят добре с такъв размер гума, но не знам колко време им отнема, колко загряват и трябва ли да се чака, за да върнеш гумите си от 1.5/1.6 до 2.2 атмосфери.
Бърз пример: http://offroadshop.bg/product/955/us...sor-150-l.html
Другия вариант, който обмислям е за възможността за монтаж на компресор с бутилка и изводи за помпане, но нямам идея освен намирането на подходящо място в автомобила, крие ли някакви рискове този вариант.
Ще се радвам, ако някой с опит сподели впечатления, варианти или просто информация. В случая не става въпрос толкова за бюджет, а по-скоро за правилното решение откъм дългосрочен план и издръжливост.
Благодаря на отзовалите се.
Коментар