Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Различни гуми?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Различни гуми?

    Пак не може.
    Еднакви предни кормилни, еднакви задни двигателни пак става само за дълги цивилни или многоосни. Но тогава пак някой трябва да плаща за проблемите при катастрофа.
    Или да кара когато има всичко, и да не кара изобщо когато няма каквото и да е от важното. Съдба.
    Имаш крава - пиеш мляко. Нямаш крава- седиш във форума, пестиш, четеш, знаеш много, намираш пролуки в природата, пак караш. Но без глупости, различните гуми винаги могат да те врътнат, и да утрепеш някой невинен.
    Джипер или убиец - изберете сами.

    Коментар


    • #17
      До: Различни гуми?

      хммм и сложих днес едни 4 еднакви,втора ръка поизносени но стават мисля Бриджестоун Дуелер,но са малко по тесни 255/70/15...незнам доколко са добри като марка са но като модел...

      Коментар


      • #18
        До: Различни гуми?

        Стефане знаеш ли какво съм виждал в провинцията ! някои хора качват каквито им паднат гуми .Така,че всичко е възможно.
        0887 526 564/ 0897 933 755 /

        Коментар


        • #19
          До: Различни гуми?

          извинявайте ако ще се повтори нещо казано дотук но просто искам да съм сигурен.. фронтерата ми дойде с 2 предни еднакви летни гуми и 2 задни еднакви летни гуми. отпред 225/16 , отзад 235/16 , височината е еднаква просто забравих 70 ли беше. наистина ли ще имам проблем да карам само на задно предаване с тези гуми след като са с еднакъв радиус само ширината им е различна, но предните са еднакви и задните са еднакви? благодаря предварително...
          :)

          Коментар


          • #20
            До: Различни гуми?

            Подобен спор доста често се води и по отношение на Quattro трансмисиите на Audi. Според мен лично трансмисия с централен диференциал НЯМА какъвто и да било проблем да се кара дори с 4 различни гуми, докато се движите по твърда настилка с ОТКЛЮЧЕНИ диференциали. От друга страна възниква въпрос на кой нормален човек ще му хрумне да си блокира диференциалите и да тръгне да кара по твърда настилка? Аз лично като тръгна на море например, някакси не изпитвам нужда от блокиране на диференциали. Стигаме и до другата ситуация БЛОКИРАНИ диференциали на ХЛЪЗГАВ терен. Отново никакъв проблем - теренът е хлъзгав, разликата в гумите се компенсира. В другият случай - при раздатъчната кутия, проблем може да възникне ако карате с ВКЛЮЧЕНО двойно предаване на твърда настилка. НО! Абсолютно същия проблем възниква, дори и да сте с ЕДНАКВИ гуми, освен ако не карате САМО на право, без да завивате! Сходна е ситуацията и при другите два от най-разпространените типове пълноприводни трансмисии - Виско и Хелдекс съединителите. НО! Реалната и постоянна опасност при използването на ралични гуми идва от влошените стабилност и спирачен път, от влошената безопастност. Моят съвет обаче е: Карайте така както производителят препоръчва и не правете експерименти за собствена сметка!
            Последно редактирано от The Namesake; 03-04-09, 12:27.
            088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

            Коментар


            • #21
              До: Различни гуми?

              Първоначално публикуван от loweza Преглед на мнение
              извинявайте ако ще се повтори нещо казано дотук но просто искам да съм сигурен.. фронтерата ми дойде с 2 предни еднакви летни гуми и 2 задни еднакви летни гуми. отпред 225/16 , отзад 235/16 , височината е еднаква просто забравих 70 ли беше. наистина ли ще имам проблем да карам само на задно предаване с тези гуми след като са с еднакъв радиус само ширината им е различна, но предните са еднакви и задните са еднакви? благодаря предварително...
              Здравей, ако имаш свободно време вземи почети във форума за гуми, ще намериш много и вярна информация. Това на което казнаш височина всъщност е % от широчината на гумата, та в този ред на мисли.... ако имаш време почети
              ОФА 2.0 Спорт "96
              Боян 0898642831

              Коментар


              • #22
                До: Различни гуми?

                да наистина не го знаех това мислех че е височина в милиметри а то било процент от ширината. мерси
                :)

                Коментар


                • #23
                  От: Различни гуми?

                  та не можах да разбера ако карам пажеро с предни и задни 265/70/15 но с малко различно шарка проблем ли ще е?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Различни гуми?

                    Не знам как са Паджерата, но ако имаш междинен диференциал в раздатъчната кутия (full-time), няма да имаш проблеми на твърда настилка.
                    Ако обаче е като на Фронтера А, (part-time раздатка), тоест без междинен диференциал (твърда връзка между предни и задни), не трябва да включваш двойното на твърда настилка.
                    Последно редактирано от loweza; 21-01-12, 19:13.
                    :)

                    Коментар


                    • #25
                      От: Различни гуми?

                      Не обичам да казвам с назидателен тон "Вече е писано, потърсете и прочетете", но наистина този въпрос е дъвкан толкова много, че не е истина. Просто питане на Гугъл ще ви даде поне няколко теми с обсъждания по въпроса.

                      Хайде пак да обясним.

                      Важното е размера от центъра на колелото до земята да е еднакво за четирите колела. Това най-лесно се постига с 4 еднакви гуми. При малка разлика в размерите може да се изпуснат малко по-високите гуми, но това е за в краен случай.
                      При еднакви диаметри но различен грайфер може да се получи нежелателно буксуване на единия мост. Което ще натовари излишно централния диференциал. На него това му е работата, но не е добре да се прекалява. Това при задвижването тип "фултайм".
                      При "парттайм" няма такъв диференциал, и няма какво да се натовари, но проходимостта ще намалее заради по-лошия грайфер на единия мост.
                      Това все за еднакви гуми, но с различен грайфер.
                      При различни диаметри фултайма ще работи, но централния диференциал ще е постоянно в работен режим, а това може да доведе до повреда. А когато се блокира този диференциал той става досущ като парттайм с включен преден мост. Т.е. не трябва да се кара с различни гуми на двата моста. Това неминуемо ще доведе до купуването на нова раздатка.

                      Надявам се да стана ясно.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X