До: Различни гуми?
Пак не може.
Еднакви предни кормилни, еднакви задни двигателни пак става само за дълги цивилни или многоосни. Но тогава пак някой трябва да плаща за проблемите при катастрофа.
Или да кара когато има всичко, и да не кара изобщо когато няма каквото и да е от важното. Съдба.
Имаш крава - пиеш мляко. Нямаш крава- седиш във форума, пестиш, четеш, знаеш много, намираш пролуки в природата, пак караш. Но без глупости, различните гуми винаги могат да те врътнат, и да утрепеш някой невинен.
Джипер или убиец - изберете сами.
Пак не може.
Еднакви предни кормилни, еднакви задни двигателни пак става само за дълги цивилни или многоосни. Но тогава пак някой трябва да плаща за проблемите при катастрофа.
Или да кара когато има всичко, и да не кара изобщо когато няма каквото и да е от важното. Съдба.
Имаш крава - пиеш мляко. Нямаш крава- седиш във форума, пестиш, четеш, знаеш много, намираш пролуки в природата, пак караш. Но без глупости, различните гуми винаги могат да те врътнат, и да утрепеш някой невинен.
Джипер или убиец - изберете сами.
Стигаме и до другата ситуация БЛОКИРАНИ диференциали на ХЛЪЗГАВ терен. Отново никакъв проблем - теренът е хлъзгав, разликата в гумите се компенсира. В другият случай - при раздатъчната кутия, проблем може да възникне ако карате с ВКЛЮЧЕНО двойно предаване на твърда настилка. НО! Абсолютно същия проблем възниква, дори и да сте с ЕДНАКВИ гуми, освен ако не карате САМО на право, без да завивате! Сходна е ситуацията и при другите два от най-разпространените типове пълноприводни трансмисии - Виско и Хелдекс съединителите. НО! Реалната и постоянна опасност при използването на ралични гуми идва от влошените стабилност и спирачен път, от влошената безопастност. Моят съвет обаче е: Карайте така както производителят препоръчва и не правете експерименти за собствена сметка!
Коментар