Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гайки за джанти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Избор и сравнение на АТ гуми

    Е тва никога не съм го разбирал. Аз като искам нещо, искам да отида и веднага да го взема, дори и да не ми трябва на момента, без значение къде се намира.
    Най-мразя нещо да се случва бавно.
    Така и работя, ако някой иска нещо, което мога да му намеря, до час му е в ръцете, без да ходи никъде.

    Гледам и тук, няколко видни форумни члена си пращат разни неща по Еконт в София, вместо да си запалят МПСтата и след половин час да са си стиснали ръцете.

    ... но може пък аз да не съм нещо У ред !
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #17
      От: Избор и сравнение на АТ гуми

      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      Относно центрирането, загледай се, доста със 6 шпилки и централен отвор 108/110 нямат, особено отпред около хъбовете. Американците с по 5 въобще не съм гледал, а за КИАта не съм се сетил да погледна, но Пенчо ще каже.
      .
      Кията има луфт от 6мм в централния отвор.
      Фабрично слагат накакви найлонови уплътнители, ама те са за улеснение на гумаджиите. При мене е останал май само един.

      Коментар


      • #18
        От: Избор и сравнение на АТ гуми

        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        Е тва никога не съм го разбирал. Аз като искам нещо, искам да отида и веднага да го взема, дори и да не ми трябва на момента, без значение къде се намира.
        Най-мразя нещо да се случва бавно.
        Така и работя, ако някой иска нещо, което мога да му намеря, до час му е в ръцете, без да ходи никъде.

        Гледам и тук, няколко видни форумни члена си пращат разни неща по Еконт в София, вместо да си запалят МПСтата и след половин час да са си стиснали ръцете.

        ... но може пък аз да не съм нещо У ред !
        Ма ти ни се водиш, ни се караш. Първо ти бяха скъпи, после ти бяха бавни. Ми има ги и двата варианта бре -на всеки според вкуса.

        В деня, в който ми дойдоха въпросните джанти, си купих и гайките. Гуми купих седмица след това. На старото джантите ме чакаха в гаража няколко години, заедно с гайките, дошли от америка месец след това - нали се сещаш колко ми е пукало за колко време ще дойдат?

        Колкото до това да отида да си стисна ръцете с някой - няма лошо, ама в случая тоя някой беше в Плевен. Нито съм имал времето, нито е имало финансова облага да си ги взема лично.

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        Кията има луфт от 6мм в централния отвор.
        Фабрично слагат накакви найлонови уплътнители, ама те са за улеснение на гумаджиите. При мене е останал май само един.
        Ако Кията е с гайки с конус, в общия случай проблем няма. Пластмасовите втулки идват да кажат че джантата я носят стегнатите гайки/болтове, а не централния отвор - това щото и такива спорове имаше из темите.

        Моите ги направих от неръждавейка, точно защото при мен са задължителни, както се оказа. Нито ще ръждясат, нито ще се залепят за алуминия, нито лесно ще се протъркат или наранят от калпави гумаджии например.

        За другото - виждал си на живо такива гайки, при това със сигурност много пъти. Pajero 1, Pajero 2, Pajero Sport, Patrol Y61 с оригинални алуминиеви джанти = такива гайки (общо 5 модела джанти, за които знам). Има и Тойоти с такива, но не знам моделите. Просто не си знаел че са с такива. Ако не бях купил преди сигурно 7-8 години такива джанти от Pajero, и аз щях да мисля че са някаква екзотика.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          От: Избор и сравнение на АТ гуми

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Ако Кията е с гайки с конус, в общия случай проблем няма.

          За другото - виждал си на живо такива гайки, при това със сигурност много пъти. Pajero 1, Pajero 2, Pajero Sport, Patrol Y61 с оригинални алуминиеви джанти = такива гайки (общо 5 модела джанти, за които знам). Има и Тойоти с такива, но не знам моделите. Просто не си знаел че са с такива. Ако не бях купил преди сигурно 7-8 години такива джанти от Pajero, и аз щях да мисля че са някаква екзотика.

          Имал съм вземане - даване с поне 50-60 автомобила. Предимно служебни. Личните ми са само 6 за 41г.

          Може и да съм минавал покрай цитираните автомобили, ама хич не съм се заглеждал баш по гайките.
          И да Кията е с конуси.

          Коментар


          • #20
            От: Избор и сравнение на АТ гуми

            На комбито са такива оригинално ако не се лъжа
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: Избор и сравнение на АТ гуми

              Спарки, нещо не си ме разбрал.
              Въпросните джанти без гайките към тях не струват нищо, щото трябва да е ясно колко плътно влизат, а да дадеш 130 или 30 + чакане и други разправии, пък после греда, щото хлопат, пак е тъпо.
              Относно другите сметки, когато е за лично ползване, допълнителните разходи около нещото не ме интересуват, стига основната му цена да е адекватна на същността му според мен.

              Кати иде реч за душата, тънките сметки развалят кефа.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #22
                От: Избор и сравнение на АТ гуми

                Не разбирам каква е драмата, честно.

                Единствената задача на тоя вид гайки е да притискат джантата към главината. Те центрираща функция нямат още по дефиниция. По същата дефиниция центриране по централния отвор за джанти с такива гайки е задължително. Това че поради разни причини не съм сложил пръстени още при първото слагане на джантите си е чисто моя грешка, а не щото гайките хлопат радиално. Изначално знаех какви и откъде гайки да купя, както и цената им. Сметката е елементарна и предварително известна, и при нормално състояние на джантите изненади няма откуде да дойдат.

                Всъщност много по-вероятно е да имаш грижи с конусна джанта с неизвестен вид конус.

                Изборът на нови джанти с точния централен отвор, междуболтово, офсет и крепеж клони към нула, а дори да има са на невменяема цена. Поръчкови срещу съответната още по-невменяема цена съвсем не са решение.

                Проблемът беше че гледах много през пръсти на центрирането, предвид видимите геометрични несъвършенства на гумите с подобен размер. Самоподвел съм се, платол съм си грешката, за която не са ми виновни нито гумите, нито джантите, нито гайките. Толкоз - драма няма. Писах в тая тема само заради по-раншния ми пост с крайно негативно изказване за въпросните гуми, а не съм бил прав. Гумите се карат с до 160км/ч, както си спрямо скоростият им индекс. След поставяне на пръстените все едно карам друг автомобил.
                Последно редактирано от sparkybg; 19-10-19, 22:38.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #23
                  От: Избор и сравнение на АТ гуми

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:47C0FEC7-6C97-47C5-95F8-DE68A2712266.jpeg
Прегледи:3
Размер:65.3 КБ
ID:5822468Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BA669930-4C02-4534-B550-E3EB2D1A1B00.jpeg
Прегледи:2
Размер:41.8 КБ
ID:5822469

                  Оригинала на комбито в оригинална джанта от Тундра която има същата предница като БОАБАБА,гайката се вижда на първата снимка,а на втората се вижда как стоят на джантата.
                  Нямам топки да рискувам с други джанти / пък и ми идват малки 99% от джантите на пазара в 20 размер /и с гайки,като я взех беше с други джанти и гайки на конус,тия са си от Тойота,проблеми до 180 натоварено няма
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    Да добава и оригинални алуминиеви джанти за Toyota 90, 120, 150 - пак с плоски гайки.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #25
                      Подобен проблем... Джантите могът да се сложът на Нисан Террано 2 / Маверик, но отворите на болтовете са по-големи. Да си търся гайки, или някой да ми направи втулки или да не се занимават с тези джанти? Или ми трябват и втулки и гайки? Гайките ми и в момента конусувидни. Според един гумаджия ще станат ако се набият втулки. Но дали с правилните гайки няма да е по-добре и да не се слагат никакви втулки или не може? Само разбрах, че за някои Тойоти си стават и така тези джанти?
                      Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                      X-trail 2.2 Di 2003
                      Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X