От: Избор и сравнение на АТ гуми
Относно изказаното разочартование от Cooper Discoverer A/T3 Sport...
Реших си проблема с вибрациите. Не бяха от модела гума.
Сега, че двете върнати гаранционно имаха кривини - имаха. Особено едната. Но смяната им не ми реши проблема с вибрациите при над 100км/ч (а понякога и по-малко).
В крайна сметкя се оказа комбинация от гайки без конус (с шийка и шайба), при това не от най-точните, джанти, които не центрират по тях, защото отворите са достатъчно по-широки от шийките на гайките, и липса на центриращи втулки (100мм главина и 110мм джанта), в резултат на което по няколко десети (2-3-4-5) "недоцентриране" на всяко колело, а на едната джанта, поради каране някога с хлабави/изпаднали гайки почти до изпадане на гумата, центроването е било само добро пожелание - възможното отклонение беше сигурно милиметър или повече - зависи колко ми е бил късметът при конкретното стягане.
За повече сметки и подробности, тук:
https://www.offroad-bulgaria.com/sho...94#post3508794
Относно изказаното разочартование от Cooper Discoverer A/T3 Sport...
Реших си проблема с вибрациите. Не бяха от модела гума.
Сега, че двете върнати гаранционно имаха кривини - имаха. Особено едната. Но смяната им не ми реши проблема с вибрациите при над 100км/ч (а понякога и по-малко).
В крайна сметкя се оказа комбинация от гайки без конус (с шийка и шайба), при това не от най-точните, джанти, които не центрират по тях, защото отворите са достатъчно по-широки от шийките на гайките, и липса на центриращи втулки (100мм главина и 110мм джанта), в резултат на което по няколко десети (2-3-4-5) "недоцентриране" на всяко колело, а на едната джанта, поради каране някога с хлабави/изпаднали гайки почти до изпадане на гумата, центроването е било само добро пожелание - възможното отклонение беше сигурно милиметър или повече - зависи колко ми е бил късметът при конкретното стягане.
За повече сметки и подробности, тук:
https://www.offroad-bulgaria.com/sho...94#post3508794
Коментар