Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имат ли посока тия гуми? /Колуей Си-Тракс МТ/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Имат ли посока тия гуми? /Колуей Си-Тракс МТ/

    В смисъл, посока на монтиране.

    Ако не се вижда добре, шарката е като на Пирели Скорпион

    Все ми се струва, че външните блокчета на левите гуми сочат напред, а тия на десните назад... Извинете ме за ламерския въпрос, но трябва ли да се търси някаква посока при монтирането и някаква симетричност?
    Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

  • #2
    Ако са насочени, на тях трябва да има стрелка.

    Коментар


    • #3
      Ами няма. Хиляда пъти се вглеждах, няма я пустата й стрелка. И не пише нещо от рода на "Дис сайд аут", ама погледа ми се вързва на възел като ги гледам тия блокчета и все ми се струва, левите и десните гуми не са симетрични...
      Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

      Коментар


      • #4
        Да, известен ефект
        Тури ги четирите една до друга на каре, направи отпечатък. После ги размени-завърти, пак направи отпечатък и ще си покаже.

        Коментар


        • #5
          Просто едната страна е отвън заради белите надписи. Иначе посока няма. Не се смейте, така е.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            няма гума с посока, без надпис и/или/ стрелка!

            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              а помежду другото тези гуми колко цола са и нови ли си си ги купил и на ква цена???
              4ао
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар


              • #8
                май са COLWAY /регенерат/
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  нали пирели уж?
                  Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                  Коментар


                  • #10
                    снимката със сигурност е от страницата на Колуей - модел Си-Тракс МТ...

                    Пирелито го продават тук www.avtogumi.bg, но шарката е друга:



                    COLWAY ползват шарките на БФ Гудрич...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      Да, COLWAY са - регенерат. Като за Нивка - 16/175/80. По сто кинта парчето. Все още се чувствам странно с тях на асфалта, но днес-утре се каня да ги пробвам и някъде, където ще се проявят в силата си.

                      Още се чудя, че им липсва симетричност, защото както се вижда и на картинката единият (условно външен) ред крайни блокчета са насочени някак напред, а другите крайни (условно вътрешни) сякаш назад. А са ги монтирали левите напред, а десните назад.

                      Сега ще погледна шарките на Гудрич. Сложих Пирели, защото намерих картинка на цяла гума, за по-изобразително.

                      Благодаря за отговорите. Значи мога смело да си карам така.

                      П.С. Дааа, тази картинка прилича повече
                      Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

                      Коментар


                      • #12
                        а по голям рамер имат ли 235/85 R16?и кви пари може да излезне

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от borkozin
                          а по голям рамер имат ли 235/85 R16?и кви пари може да излезне
                          в сайта го имат, ама дали се внася...

                          ***********************************
                          Tyre Size Load Index Speed Rating Tread Pattern
                          8 5 S E R I E S
                          235/85R16 120/116 Q C-TRAX MT
                          235/85R16 120/116 Q C-TRAX AT
                          8 0 S E R I E S
                          195R15 94 Q C-TRAX MT
                          195R15 94 Q C-TRAX AT
                          215R15 100 Q C-TRAX MT
                          215R15 100 Q C-TRAX AT
                          175R16 90 Q C-TRAXMT
                          205R16 reinforced 104 Q C-TRAX MT
                          205R16 reinforced 104 Q C-TRAX AT
                          205R16 reinforced 104 Q C-TRAX SPORT
                          205R16 8 PLY 110/108 M C-TRAX MT
                          205R16 8 PLY 110/108 M C-TRAX AT
                          205R16 tubed 99 Q C-TRAX MT
                          205R16 tubed 99 Q C-TRAX AT
                          7 5 S E R I E S
                          205/75R15 95 Q C-TRAX MT
                          205/75R15 95 Q C-TRAX AT
                          215/75R15 100 Q C-TRAX MT
                          215/75R15 100 Q C-TRAX AT
                          225/75R15 102 Q C-TRAX MT
                          225/75R15 102 Q C-TRAX AT
                          235/75R15 (30.950.15) 105 Q C-TRAX MT
                          235/75R15 (30.950.15) 105 Q C-TRAX AT
                          31/10.50R15 109 Q C-TRAX MT
                          31/10.50R15 (255/75R15) 109 Q C-TRAX AT
                          255/75R15 110 Q C-TRAX MT
                          255/75R15 (31.10.50.15) 110 Q C-TRAX AT
                          225/75R16 116/114 M C-TRAXMT
                          225/75R16 116/114 M C-TRAXAT
                          265/75R16 114 Q C-TRAX AT
                          7 0 S E R I E S
                          205/70R15 95 Q C-TRAX MT
                          205/70R15 95 Q C-TRAX AT
                          225/70R15 100 Q C-TRAX AT
                          235/70R15 102 Q C-TRAX AT
                          255/70R15 108 Q C-TRAX AT
                          265/70R15 110 Q C-TRAX AT
                          215/70R16 99 Q C-TRAX AT
                          225/70R16 102 Q C-TRAX MT
                          225/70R16 102 Q C-TRAX AT
                          235/70R16 105 Q C-TRAX MT
                          235/70R16 105 Q C-TRAX AT
                          245/70R16 107 Q C-TRAX MT
                          245/70R16 107 Q C-TRAX AT
                          265/70R16 112 Q C-TRAX MT
                          265/70R16 112 Q C-TRAX AT
                          275/70R16 114 Q C-TRAX AT
                          6 5 S E R I E S
                          215/65R16 98 Q C-TRAX MT
                          215/65R16 98 Q C-TRAX AT
                          255/65R16 109 Q C-TRAX AT
                          6 0 S E R I E S
                          255/60R15 102 Q C-TRAX AT
                          W I N T E R
                          7 5 S E R I E S
                          235/75R15 105 Q C-TRAX NK2
                          31/10.50R15 (255/75R15) 109 Q C-TRAX NK2
                          7 0 S E R I E S
                          205/70R15 95 Q C-TRAX NK2
                          235/70R16 105 Q C-TRAX NK2
                          Click On Picture For Sizes


                          C-TRAX MT
                          OPEN TREAD PATTERN WITH
                          "GO ANYWHERE' ABILITY
                          80% OFF-ROAD / 20% ON-ROAD SUITABLE FOR STUDDING

                          C-TRAX AT
                          OFF-ROAD TYRE WITH TARMAC CAPABILITY
                          50% OFF-ROAD / 50% ON-ROAD SUITABLE FOR STUDDING

                          C-TRAX SPORT
                          DIAMOND PATTERN TREAD FOR TOUGH CONDITIONS AND OFF-ROAD SPORT

                          C-TRAX NK2
                          WINTER 4x4 PATTERN SUITABLE FOR STUDDING

                          SPEED RATINGS
                          M - 81 mph (130 kph), Q - 100 mph (160 kph)
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            Ааааа, голяяяяяяяям кеф, момчеетааа!!!

                            Направо се прероди тая Нива! Спокойно, бавно и достолепно преминавах през места, които преди преодолявах само с боен вик и мръсна газ, прелитайки ниско над тополите. Сега бавничко и спокойно, за което винаги съм завиждал на водещия Уаз или Самурай с хубави гуми(много рядко проявявам безразсъдността да се заровя в гнусна кал без подкрепление) . Дори си позволявах да спирам и да тръгвам от средата на гадорията.
                            Вчера навъртях 170 тестови километра, около 60-70 от които из балкана по черни пътища и къде частично отнесени от някое поточе - супер са (гумите де)!
                            Разбира се, на асфалт е ужас, при това не тих, на камънаци сякаш друса два пъти-повече, та сега съм разбит физически, но извисен духовно, дори щастлив е правилната дума!

                            Винаги съм знаел, че гумите имат определящо значение, но сега се уверих и на практика. Открих топлата вода отново, един вид.

                            Де да имаше начин да се прелита асфалта и да се приземявам директно на набелязания безпътен маршрут... Сигурно някога в бъдещето ще измислят такива гуми с променливи грайфери - караш си по асфалта с нормален протектор, стигаш до калта и хооп - натискаш едно копче и вззт излизат прибраните до тоя момент големи, хубави блокчета и се впиват безжалостно в калта и гаааз... Нещо там с налягането в гумите да го направят - като са по-меки да са прибрани блокчетата, като се вкара допълнително въздух и да излизат.

                            Ееех, мечти!
                            Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

                            Коментар


                            • #15
                              Отиди във военния музей да видиш как тези неща са решени още първата световна война
                              Там има едно италианско чудо, нека Стефан да разкаже повече за него, че аз не съм спец по тази техника архивна.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X