Незнам какъв е този спрей, но се продавя пяна която се впръсква в гумата след като я надуеш и залепя гумата отвътре вднага щом въздуха почне да излиза. Преди 2-3 години провах да я ползвам за гума на колело, но там се оказа че, налягането в гумата не е достатъчно за тази пяна.
За спрея - съществува от десетилетия, но работи само с безкамерни гуми. С вътрешна гума става боза. За да се нанесе спрея трябва да се отстрани тялото което е пробило гумата, да се спадне гумата до край, да се изпразни спрея в гумата и да се кара бавно около 10км.
С движението спрея се нанася, и сам отделя кислород който напомпва гумата. След това трябва да се провери налягането в гумата, често се качва доста след употреба на спрей.
Спреят в повечето случаи е временно решение, в крайна сметка почва да издиша пак. Но за прибиране в къщи върши идеална работа.
Между другото всичко това е пускано в друга тема вече.
За спрея - съществува от десетилетия, но работи само с безкамерни гуми. С вътрешна гума става боза. За да се нанесе спрея трябва да се отстрани тялото което е пробило гумата, да се спадне гумата до край, да се изпразни спрея в гумата и да се кара бавно около 10км.
С движението спрея се нанася, и сам отделя кислород който напомпва гумата. След това трябва да се провери налягането в гумата, често се качва доста след употреба на спрей.
Спреят в повечето случаи е временно решение, в крайна сметка почва да издиша пак. Но за прибиране в къщи върши идеална работа.
Между другото всичко това е пускано в друга тема вече.
Отделя кислород казваш. Не е ли опасно? И джантата не става ли на дреп след време?
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Не знам дали е кислород или някакъв друг газ, идеята ми е че гумата се самонапомпва.
Джантата и няма нищо, понеже пяната се нанася само по вътрешността на гумата - за това е задължително да се кара веднага след като се изпразни спрея в гумата, за да се нанесе равномерно.
Проблеми няма, тоест има един - гумаджията който в крайна сметка ще ти оправя гумата може да те изгони със сопа като види какво е вътре. Голямо мазало става по вътрешността на гумата и по джантата, все едно си нацвакал цялата гума с дъвка от най-гадните. Малко е неприятно за чистене но се чисти. Но при малки дупки понякога държи адски дълго време. При по-големи - винаги държи достатъчно та да се прибереш, и после две седмици да ходиш на работа, на всеки три дена да ти спада гумата, да я помпаш и да мъдруваш кога ли ще ти мине мързела да отидеш на гумаджия.
При сцепване и при наличие на вътрешна гума обаче не става. Вътрешната гума става на парцал без да се уплътни нищо.
Това съм го пробвал в чужбина де, този рай който е в България - на всяка пресечка да има гумаджия който да оправя гума за 10 лева - никъде го няма.
Kолеги,преди малко говорих с Валентин Неделчев,който е управител на сервиза на Сашо Ковачев-Гладиатор.Той каза че при тях има 3 гуми от тези,донесени от Георги Тодоров-Кокера,от клуб "Луда работа".
Аз,понеже съм и гумаджия,мнението ми за спрейовете е доста негативно.Не,че не помагат при някое леко спукване,но все пак "ние сме на всеки километър",така,че дали си струва.Истински добрите спрейове не са по евтини от ремонта на гумата.
Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
-----------------------------------------------
Питието определя съзнанието....
----------------------------------------------- 0887770735
Аз,понеже съм и гумаджия,мнението ми за спрейовете е доста негативно.Не,че не помагат при някое леко спукване,но все пак "ние сме на всеки километър",така,че дали си струва.Истински добрите спрейове не са по евтини от ремонта на гумата.
100% съгласен. Спрея е изобретение за на Запад, където гумаджии има по 3 на град, работят от 10 сутринта до 3 следобед, и поправка под 20 евро нямат. В България в това отношение си е цивилизация яка. Който е пукал гума в държава в Западна Европа ще ме разбере.
Темата е интересна.Има подобна тема във форума Сигурност и безопасност(препарат(лепило) за камерни и безкамерни гуми). Вече година и половина ги тествам и лете и зиме.Лепилата са два вида английски Air-SealProducts(air-sealproducts.com) и американско Ultraseal(ultraseal.com).
абсолютна истина е - продукта(Ultraseal), вече го има в София, Варна, Ботевград, скоро и в други градове, тестван е, има и клип от презентацията му пред публика - ФАКТ - над 20 пробива на гума (общо над 80 пробива на тествания автомобил) - незапушен отвор - 1бр. вследствие на разрез по-голям от 15мм - Ultraseal е ефикасен до 12мм пробиви. Скоро ще постна и линк към клипчето от презентацията.
Коментар