Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BFG KM3 (Mud-Terrain) - използвана за смесено каране

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Sartor Преглед на мнение

    Не бих казал, че държат съвсем на страничен наклон. На тази снимка се вижда как странично предницата поднесе и се бухнахме в коловоза. Мисля, че са точно за камънаци и умерена кал. Все пак задната гума има две резки, за които имам съмнение, че сме ги направили като бяхме спаднали гумите на 1.5 в Родопите на едни остри зъбери, където често беше изпитание за бордовете.

    Гумите са идеални за туристически / овърлендърски джип, каквъвто правим Хайлукса.
    Лебедка нямате ли намерение да му сложите?
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение

      Лебедка нямате ли намерение да му сложите?
      Разбира се, че ще сложим - просто в момента финансите са насочени надругаде. Вече имаме dual battery система и има едни 30кг отпред - ако ще е интересно обяснил съм в друга тема). Една лебедка с плочата са още 40-50 кг.

      Това неминуемо ще направи предницата по-мека или ще смъкне няколко сантиметра, което води и до следващия проблем - окачване. Вече на места при отпуснати гуми се усеща недостиг на клирънс... За сега съм се спрял на Dobinsons MRR като цена-качество и възможна поддръжка от местен дилър (този тип окачване се очаква да му се сменя масло и уплътнения като при средния/високия клас вилки на моторите).

      А има и едно правило - точно когато си мислиш, че можеш да използваш лебедата, всички дървета и подходящи камъни в околността се разбягват.
      Тел / Viber: +359 889 396 793

      Коментар


      • Juiced
        Juiced коментира
        Редактиране на коментар
        Има и котви, като се разбягат дърветата.

      • Sartor
        Sartor коментира
        Редактиране на коментар
        Въпросът е в мястото, защото това не е чист офроуд джип и не мисля да го правя такъв - целта му е експедицийки (има и не малко бивачна екипировка, вкл. водоструйка, фризер, столове, инструменти и някоя по-чуплива резервна част). Мисля, че имаше едни "котви" тип три колчета, които по-може да им се намери място.

    • #18
      Първоначално публикуван от Sartor Преглед на мнение

      Не бих казал, че държат съвсем на страничен наклон. На тази снимка се вижда как странично предницата поднесе и се бухнахме в коловоза. Мисля, че са точно за камънаци и умерена кал. Все пак задната гума има две резки, за които имам съмнение, че сме ги направили като бяхме спаднали гумите на 1.5 в Родопите на едни остри зъбери, където често беше изпитание за бордовете.

      Гумите са идеални за туристически / овърлендърски джип, каквъвто правим Хайлукса.
      По принцип и с по-добри гуми може лесно да се хлъзне човек в такъв коловоз Все пак си мисля, че Купъра по-горе ще се държи по-добре на страничен наклон, а между КМ2 и Тойо МТ съм виждал разликата с очите си.

      Коментар


      • #19
        Първоначално публикуван от Sartor Преглед на мнение
        Това неминуемо ще направи предницата по-мека или ще смъкне няколко сантиметра
        По-скоро няколко милиметра. Според моя опит-и с лебедка отпред и без лебедка-няма промяна във височината.
        Допълнителните 30 кила на носа не би трябвало да са никакъв проблем за тежка машина като тази.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X