От: Избор на гуми за Iveco Daily 4x4 кемпер
Тва е евтино, и за проба става.
Тва е евтино, и за проба става.
.... накрая замина защото шасито му изгни безобразно (като всичко швейцарско) ... но това е в общи линии, работен кон който за 10 години и 350х.к. счупи една полуоска. Моя беше с турбо, 100 коня и механични блокажи, ръчни хъбове. Така като се замисля имаше някои странности, които не изглеждаха фабрични - тръбна броня на две нива с мрежа между тях, защита на кормилните щанги от 10 мм ламарина с перфорация, куфар за инструменти от другата страна на резервоара със същия размер... и вече останалите явно допълнителни окомплектации, като някаква радиостанция и уреди за контрол на наклоните.
.... накрая замина защото шасито му изгни безобразно (като всичко швейцарско) ... но това е в общи линии, работен кон който за 10 години и 350х.к. счупи една полуоска. Моя беше с турбо, 100 коня и механични блокажи, ръчни хъбове. Така като се замисля имаше някои странности, които не изглеждаха фабрични - тръбна броня на две нива с мрежа между тях, защита на кормилните щанги от 10 мм ламарина с перфорация, куфар за инструменти от другата страна на резервоара със същия размер... и вече останалите явно допълнителни окомплектации, като някаква радиостанция и уреди за контрол на наклоните.В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар