Привет колеги, предварително проучвам и бих искал да получа мнение за чисто летни гуми - Pirelli - SCORPION VERDE - като оригиналния размер за джипа е - 245 / 70 R16 / H / 107, джипа е Фронтера Б, дълга база с двигател 3.2 V6, ще се ползва 100% за семейна кола и само по асфалта, затова търся най-тихата и от висок клас чисто асфалтови летни гуми, за зимата ще имам чисто зимни гуми? Какво мислите за Scorpion Verde?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Свий
X
-
От: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнениеАко наистина искаш най-висок клас то ти си за P Zero
п.п. - скорпиончето си е екстра - бъзикам се!
Коментар
-
Re: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Аз карам със скорпионите. Много съм доволен. Тихички са и държат много добре на мокро дори и при високи скорости. Пред дънлоп блу респонс предпочитам скорпиона, въпреки че и дънлопа е много добра гума.
Коментар
-
От: Re: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнениеАз карам със скорпионите. Много съм доволен. Тихички са и държат много добре на мокро дори и при високи скорости. Пред дънлоп блу респонс предпочитам скорпиона, въпреки че и дънлопа е много добра гума.
Коментар
-
От: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Миналото лято бях с такива. Мииии, тихи, леки и дотам. Кола над 2 тона им взема здравето след 15 000- 16 000 км. Признавам си, не правя "ротация" на гумите, в рамките на сезона. Мамка му, мразя да влизам в раздумка като задно колело, ама тва е положението. На всичкото отгоре, колегата гръмна задна дясна между Варна и Силистра, без видими сериозни предпоставки за това и добре, че Пламен (petroffbg) се отзова по най- адекватния начин.
В момента съм с Мишлен Латитюд Кросс и след около 20 000 км. имат хляб в тях за още толкова. По- шумна, по- тежка, спира много по- добре, изхвърля много по- малко вода от локвите. Изненада ме как добре се държи при умишлени опити за аквапланинг. Мисля че и двете са със сходен скоростен индекс, а ако не се лъжа и товарен такъв, ама май е само на книга тая работа.
А, да... знам какво е ДОТ.
Между другото "Мишелинките" си ги търкалях и зимата. Представиха се задоволително.Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.
Коментар
-
От: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнениеМиналото лято бях с такива. Мииии, тихи, леки и дотам. Кола над 2 тона им взема здравето след 15 000- 16 000 км. Признавам си, не правя "ротация" на гумите, в рамките на сезона. Мамка му, мразя да влизам в раздумка като задно колело, ама тва е положението. На всичкото отгоре, колегата гръмна задна дясна между Варна и Силистра, без видими сериозни предпоставки за това и добре, че Пламен (petroffbg) се отзова по най- адекватния начин.
В момента съм с Мишлен Латитюд Кросс и след около 20 000 км. имат хляб в тях за още толкова. По- шумна, по- тежка, спира много по- добре, изхвърля много по- малко вода от локвите. Изненада ме как добре се държи при умишлени опити за аквапланинг. Мисля че и двете са със сходен скоростен индекс, а ако не се лъжа и товарен такъв, ама май е само на книга тая работа.
Коментар
-
От: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Ами, висок е. 225/70/16 ги купих за около 260 кинта парчето. Не съм карал аз и не мога да съм категоричен, но след 15-16 хил. км. външните бордове на предните бяха галош. Може би защото не ги въртя- не знам. Пуснах специална тема по въпроса http://www.offroad-bulgaria.com/show...5+%E3%F3%EC%E8. Получих какви ли не отговори, но не и нещо, което да не знам.Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.
Коментар
-
От: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Няма ли гуми с чисто шосейна шарка като на скорпионите, но да има усилени бордове, не можах да намеря такава? За мен е важно да са възможно най-тихите гуми и да са чисто летни, асфалтови и с усилени бордове, подходящ за - SUV 4x4?
p.s. Сега направих сравнение на гуми в табличка, и за трите вида гуми ги дават ниво на шум еднакво тихи? Коя от трите марки и модел ще е по-здрава, като гледам табличката - BFG и Michelin, без скорпионите?
1. PIRELLI SCORPION VERDE 107H 245/70 R16
2. BFGOODRICH URBAN TERRAIN T/A GO 111H XL 245/70 R16
3. MICHELIN LATITUDE CROSS DT 111H XL TL 245/70 R16
Коментар
-
От: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение.... Какво мислите за Scorpion Verde?.....
От няколко години ,според разните евронорми , производителите на автомобилни гуми са длъжни да поставят етикет с оценка на ефективността им по класове ( подобно на "бялата техника" примерно ) - А, В, С и т.н.
Критериите за тази оценка са минимум 3 : сцепление на мокро , горивна ефективност и шум ( в децибели )
За теб остава да влезеш в сайт за гуми , да си избереш подходящата ( по сцепление и шум , или каквото ти уидисва) , а след това по какъв начин и къде ще ги поръчаш - ти решаваш и си е твоя грижа
Иначе , тука акъл и съвети отвсякъде .... че и противоречащи си понякога
ПС. Опс ! По някаква причина последният ти пост не ми беше излязъл . Е при тази ситуация ( то не че има гаранция де ) , логично е гумата с по- висок товарен индекс да издържа повече .Последно редактирано от Vlado_Ts; 15-05-16, 08:48.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Да, де! Въртял съм на една и съща кола Бриджстоуни, Континентали, Пирелита и Мишлени. Винаги по 4 еднакви гуми, доколкото това има значение. Тя си дойде с Бриджстоун от магазина, после се оказа, че е изпълнение за Американския пазар и за това е оборудвана с тях. В България такава гума няма. Оттам- нататък, изборът ми винаги е бил след четене и сравняване, това което правите и Вие в момента.
Конкретната кола е КИА Карнавал и се оказа странен автомобил. Не е СУВ, но иска гуми за СУВ. Не е съвсем "лека кола", щото е над 2 тона празна, ползува се изключително по шосе и има не много разпространен размер на гумите, поне що се отнася до БГ. Доколкото разбирам, този начин на експлоатация се търси в тази тема. Карам я най- вече аз и мога да сравня поведението на гумите (в конкретния случай с гръмналата гума, не бях аз). По таблицата:
Гудрич не съм карал.
Пирели- в магазина ми останаха очите в тях. Мазна, гладка гума... Оказа се, че е тиха и с добра возия.
Мишлен- агресивна, асиметрична шарка. Дава вид, че ще тропа като АТ. Оказа се, че не е точно така, да не се повтарям.
При бързо изнасяне от кръстовище, Пирелито ми превърташе с по- малко газ. Спирачен път не съм засичал, но мисля, че и сцеплението е в полза на Мишлена. Разхода на гориво зависи от толкова неща, че не знам как бих могъл да го сравня.
Не казвам, че тези таблици са лъжа, но дават характеристики, които са трудни (по- скоро невъзможни) за проверка от редовия потребител. Остава чисто субективната оценка, каквато и давам. Това пък, е доста подвеждащо, понеже на друг автомобил, тези две гуми може да се държат по съвсем различен начин.
От всичко изписано, май остава "Абе, оправяй са!". Няма да го затрия, само защото си играх половин час, но си давам сметка, че едва ли е много полезен пост.Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.
Коментар
-
От: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Гледам от няколко дена темата и все се въздържам да попитам автора, но-о-о-о-о не издържах: за "Опел Фронтера" 3,2 V6 ли се търсят "най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми", гаче някаква шосейна пистарко-бегачка се стяга ?!Че и индекс "H" ? Не познавам автора, затова искрено се чудя за какво му е тази "Фронтера" - парт-тайм, висока кола, да я юрка по магистралите?
"Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️
Коментар
-
От: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
И не само... Два комплекта висок клас гуми, щото ще има и зимни. Ще се кара на бензин, и то сравнително малък годишен пробег. И при това само по шосето. Кола да си при такъв стопанин!
Гумите ще остареят за три-четири години. Няма да са минали и по 20 хиляди км на комплект.
Но не упреквам, бил съм и аз на фаза "мераклия", не се лекува. Или ти минава само или си те държи до гроб. (При мен е хронично, сега ме е поотпуснало).
ПП: За да не е само спам- Пирели съм ги изключил от списъка с читави марки.Последно редактирано от cecoa1; 15-05-16, 16:35.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Проучване и мнение за най-висок клас, чисто летни, асфалтови и безшумни гуми
Според мен (Пирелито за което питаш) е "нежна" гума... не е за БГ пътищата.
Както и Ханкук например...
От гамата на Пирели по-подходящи са Pirelli - Scorpion Atr
Иначе (в търсения от теб размер и предназначение) бих ги подредил така:
1. Continental Crosscontact LX 2
2. Nokian HT SUV XL
3. Bridgestone D 680 Z
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар