аха
Сега ми стана ясно или почти ясно.
Значи първо се сваля външната гума, поставя се вътрешната която е към комплекта, върху нея се поставя калъфа и след това се слага въхшната. Напомпва се вътрешната гума но калъфа не и дава да се издуе нацяло а само да притиска бордовете на външната да не се отлепят или излизат когато се кара с много ниско налягане в гумата. Гумата напрактика пак си е бескамерна... и тук идва нещото бето ми се струва странно, ако съм разбрал правилно до тук. Трябва да се направи втора дупка в джантата за да има място и за винтила на вътрешната гума, защото вътрешната и външната гума(безкамерна) ще се помпат отделно.
Хитро е това, но е малко сложничко...
Сега ми стана ясно или почти ясно.
Значи първо се сваля външната гума, поставя се вътрешната която е към комплекта, върху нея се поставя калъфа и след това се слага въхшната. Напомпва се вътрешната гума но калъфа не и дава да се издуе нацяло а само да притиска бордовете на външната да не се отлепят или излизат когато се кара с много ниско налягане в гумата. Гумата напрактика пак си е бескамерна... и тук идва нещото бето ми се струва странно, ако съм разбрал правилно до тук. Трябва да се направи втора дупка в джантата за да има място и за винтила на вътрешната гума, защото вътрешната и външната гума(безкамерна) ще се помпат отделно.
Хитро е това, но е малко сложничко...
Коментар