Направете като в УАЗовете. Просто слагат втора печка между предните седалки. Последователно на първата. Ако трябва слагат и електрическа помпа. Хубави са въздушните турбини от М-2140.
Ами трябва да дадеш малко специфики и защо да не стане.. Дай да помогнем на човека (Борко), неговия Дифендър никак не е лош Между и под седалките има място.. Колко е голямо това чудо? Имам един приятел, който реставрира Land Rover Серия 2а (около 70 и някоя г.), та той сложи отпред в краката на пасажера (е, има място за краката де, освен ако не е Майкъл Джордан) парно от Москвич
И при мене е зверилник, ама това ми е последната грижа, то всичко друго е изпотрошено, мамка му и мизерия...
Става кво да е от стара кола, за да е просто и със собствена кутия. Иначе разправията по корпуса е много. Пътя е към моргите ...
Надявам се да не излезе като реклама, но Webasto-то е мноого добре. Работи самостоятелно (естествено всъщност) при изключен мотор и харчи изключително малко нафта. Значи нашата ги мързеше да я свържат към резервоара и е с отделен резервоар. Ами зимата (при големите студове) харчи 10 литра (толкова е тубата, демек резервоара де) за около месец, ако не и повече (ползване ~25-6 дена в месеца, средно по час и половина, два на ден).. Но както казах - близо 2000лв...
Първоначално публикуван от borkozin
...dobre ako gi vzema tia lasata pone za 2 godini dali shte izdujat pri ednin tukuv srteden rejim na explatacia?
Аз лично нямам представа, но би трябвало поне 20-30.000км. да изкарат при карането, което описваш..
Борко : Съвсем приятелска (за)бележка - що не пишеш на кирилица?
И при мене е зверилник, ама това ми е последната грижа, то всичко друго е изпотрошено, мамка му и мизерия...
Става кво да е от стара кола, за да е просто и със собствена кутия. Иначе разправията по корпуса е много. Пътя е към моргите ...
Ами - ами Къде толкова сложни работи... Единственото ограничение е да не е с някви изненадващо тесни тръбички, че ще задуши цялото кръвообръщение, ама не съм чувал за такъв проблем. Обаче така или иначе в студа ще краде нещо от топлината на мотора. И тогава - вестник на решетката, ако не се намерят някви подходящи жалузи.
Тя не ще с нафта, пробвано е(((
Има разни автобусни и за кунгове, ама са големи. Ако ще го прави рейдов, и ако живеехме на север добре, ама то ... И зимите ще стават все по-свирепи ама по-къси, а после съвсем ще изчезнат(((
На моята каручка имам нормалното парно и едно под седалката на пътника да духа назад... при -18 градуса на вън вътре съм стигал до +35 ..
Двигателя е 2.8 литра нафта ... не бих казал че е студен
А по въпроса ... огледай си мястото за монтаж и тичай към някой морга все нещо ще се намери ... последното което видях на скоро в един бус преправян за пътнически беше радиатор (преден!!) от Хонда Сивик 1.5 или 1.6 заедно с ел. вентилатора, напъхани в приятна кутия.
Нема да ти казвам как грее това нещо ... радиатор от пред не ти трябва
Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
[Ласа-та май се оказва добър вариант за теб, може би единственият им недостатък ще е поведението на асвалт при скорост над 90-100км./ч., но все пак за тази цена.. LJ73 кара с такива, той ще ти даде повече инфо!
напротив нямат никакви проблеми при 90-120кмч, само трябва да са добре напомпани 2.0-2.5атм за да не се огъват в завой...
Проблема е между 50 и 60кмч - получава се някакъв резонанс изглежда и доста вият... при по-бавно или по-бързо каране шума е значително по-малък...
аз имам и един комплект шосейни гуми 245/75 при тях возията е несравнимо по-добра на асфалт, но разхода е с около литър отгоре... карам ги на 1.8атм... зимата обаче се завъртях доста зрелищно с тях на съвсем тънка киша...
ако имаш желание, обади се /ЛС/ и ела да ги видиш... За страничното пукане съм малко скептично настроен, че са слаби... те очевидно са по лиценз, защото много приличат на гумите на единия дифендър от снимките, които е качил Яро... а новия модел, както видяхте е 1:1 с Мишлен-а
Като става въпрос за гуми да попитам и аз:
Проблем ли е на пикапа ми да му сложа 235/70/16 или 235/82/16 при условие че фабрично излиза с 235/70/15 или с 205/16.
Ще вдигна ли леко скоростта?
напротив нямат никакви проблеми при 90-120кмч, само трябва да са добре напомпани 2.0-2.5атм за да не се огъват в завой...
Проблема е между 50 и 60кмч - получава се някакъв резонанс изглежда и доста вият... при по-бавно или по-бързо каране шума е значително по-малък...
Ами тогава всичко изглежда ОК
Първоначално публикуван от LJ73
...ако имаш желание, обади се /ЛС/ и ела да ги видиш... За страничното пукане съм малко скептично настроен, че са слаби... те очевидно са по лиценз, защото много приличат на гумите на единия дифендър от снимките, които е качил Яро... а новия модел, както видяхте е 1:1 с Мишлен-а
LJ, обади се като се разберете, ще ми е интересно и на мене..
Коментар