От: Зимни гуми - 2014
Първи впечатления от Yokohama Geolandar I/T+ за близо 1000 км по магистрала и планински пътища с много завои при мокра настилка при мъгла и дъжд: Колата (близо 2 т. със задно предаване) стои стабилно и държи добре пътя при условия, в които с АТ-тата задницата е проявявала тенденции да си тръгва. Сняг имаше съвсем малко, така че засега няма достатъчно информация за да се вадят заключения.
Инцидентно се получи и съвсем лекичък офроуд тест - стръмничко изкачване (4х4) по горски път последователно с лека кал и камъни, слой широколистна шума върху кал и мокра зелена трева. Катери уверено без никакво пробуксуване.
Първи впечатления от Yokohama Geolandar I/T+ за близо 1000 км по магистрала и планински пътища с много завои при мокра настилка при мъгла и дъжд: Колата (близо 2 т. със задно предаване) стои стабилно и държи добре пътя при условия, в които с АТ-тата задницата е проявявала тенденции да си тръгва. Сняг имаше съвсем малко, така че засега няма достатъчно информация за да се вадят заключения.
Инцидентно се получи и съвсем лекичък офроуд тест - стръмничко изкачване (4х4) по горски път последователно с лека кал и камъни, слой широколистна шума върху кал и мокра зелена трева. Катери уверено без никакво пробуксуване.

....Ханкук се прави в Унгария от доста време. Фалкен не са корейски,а са Японски гуми ,като някои от размерите се правят в Тайланд,но определно не отстъпват по нищо като качество и определено са много добри гуми! Сложил съм доста на хора,които карат бързо и екстремно - всички са впечатлени много.
Коментар