Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кит за гуми (някой ползвал ли е?)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Кит за гуми (някой ползвал ли е?)

    Върши перфектна работа, а при по-голям срез около 1.5 см след "зашиване" с три фитила гумата леко е изпускала, в последствие се вкарва малко смес от спрей с лепило за възстановяване на спукани гуми и въпроса е решен. До кога не се знае, но за момента върши работа макар и временно, но някой временни неща са най-трайни.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #17
      До: Кит за гуми (някой ползвал ли е?)

      На мен ми се налагаше да ползвам често в един период от време и останах доволен. Лесно за употреба. Винаги имам под ръка ако се наложи.
      Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
      VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

      Коментар


      • #18
        До: Кит за гуми (някой ползвал ли е?)

        И може да ползвате това Air Sealhttp://www.vbox7.com/play:7ebf7426

        Коментар


        • #19
          До: Кит за гуми (някой ползвал ли е?)

          Тези неща съм ги правил 5-6 г.такава ми беше работата но сега вече в всички коли си нося защото в едната оригинално няма резервна гума .Ако носите комплекта кит е добре да има дебели и тънки фитили ,компресорче или помпа,за малки дупки от тел или пирон перфектно решение без да сваляте джантата от колата.
          0887 526 564/ 0897 933 755 /

          Коментар


          • #20
            До: Кит за гуми (някой ползвал ли е?)

            Здравейте,
            понеже прочетох доста "свободни съчинения", бих искал да обясня малко по-подробно тази тема, за тези, които наистина ги интересува. Първо ползването на "пури" е за ремонт тип "emergency" - пише го фабрично на всяка кутия. Там също пише, че не се допуска да се ползва (обикновено) по-дълго от 50 км. и със скорост не по-висока от 50 км/ч - до най-близкото място, където гумата може да се демонтира и вулканизира професионално. Друго което пише е, че този тип ремонт е недопустим за скоростни гуми... и т.н.
            Да се ползва на страницата на гумата е абсолютно технологически недопустимо. На протектора - също не е желателно, особено за собствена гума или на приятел... Имайте предвид, че това е и много опасно(!), особено при движение с по-висока скорост.
            Не че не се ползва... Тази технология се наложи поради супер ниската си цена (струва стотинки) + липсата от необходимост да се демонтира гумата + пълното невежество на повечето потребители. Действително го ползват за някои тракторни гуми (обикновено не собствениците), защото им спестява време от машиносмяната; има самодейци, които пробват и на камионни, че даже и на индустриални гуми... НО обикновено след това гумата директно се изхвърля, защото най-често следва разслоение, което не подлежи вече на ремонт...
            Бих дал мнение да се ползва само когато няма никаква друга възможност и не на скъпи гуми, като веднага след това се потърси начин гумата да се ремонтира правилно от специалист, ако все още става!
            Когато се събереш с непознати да играеш покер, първо се огледай кой е жертвата! Ако не я видиш ... значи си ти ...

            Коментар


            • #21
              До: Кит за гуми (някой ползвал ли е?)

              Първоначално публикуван от goro01 Преглед на мнение
              Здравейте,
              понеже прочетох доста "свободни съчинения", бих искал да обясня малко по-подробно тази тема, за тези, които наистина ги интересува. Първо ползването на "пури" е за ремонт тип "emergency" - пише го фабрично на всяка кутия. Там също пише, че не се допуска да се ползва (обикновено) по-дълго от 50 км. и със скорост не по-висока от 50 км/ч - до най-близкото място, където гумата може да се демонтира и вулканизира професионално. Друго което пише е, че този тип ремонт е недопустим за скоростни гуми... и т.н.
              Да се ползва на страницата на гумата е абсолютно технологически недопустимо. На протектора - също не е желателно, особено за собствена гума или на приятел... Имайте предвид, че това е и много опасно(!), особено при движение с по-висока скорост.
              Не че не се ползва... Тази технология се наложи поради супер ниската си цена (струва стотинки) + липсата от необходимост да се демонтира гумата + пълното невежество на повечето потребители. Действително го ползват за някои тракторни гуми (обикновено не собствениците), защото им спестява време от машиносмяната; има самодейци, които пробват и на камионни, че даже и на индустриални гуми... НО обикновено след това гумата директно се изхвърля, защото най-често следва разслоение, което не подлежи вече на ремонт...
              Бих дал мнение да се ползва само когато няма никаква друга възможност и не на скъпи гуми, като веднага след това се потърси начин гумата да се ремонтира правилно от специалист, ако все още става!

              Изключително точно мнение. Браво!
              Имах гост Американец, който ги продаваше точно тези пури. Този човек се чудеше защо в България вървят в големи количества точно тези временни лепенки. Повтарям временни...
              LZ1VMH

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X