От: Кaк се изчислява налягане нa по-широки гуми и джaнти?
Дрифтъри не карат така, а още по-малко масово. С джанти по-широки от протектора карат всички офроуд машини предназначени за терени с ниска товароносимост. Примерно за блата или дълбок плътен сняг или така наречените arctic машини:




Налягането в гумата зависи от теглото върху нея, контактното петно и желания натиск, мерен в г/кв.см, който пък зависи от типа на терена. При ниска товароносимост тази стойност обичайно е между 150 и 800 г/кв.см. При твърда настилка - 900 - 1300 г/кв.см В конкретния случай изходни данни за фабрично избрания натиск могат да се получат като се знае предварително средното тегло "на кьоше" и това тегло се раздели на площта на измереното контактно петно. Получената стойност след това се пренася на новия размер, като тя с голямо приближение съответства на необходимото налягане преобразувано в кг/кв.см
Горното важи при ниска скорост. При високи скорости центробежните сили се добавят към налягането и следва то да се намали.
Първоначално публикуван от Паджеровод
Преглед на мнение
Дрифтъри не карат така, а още по-малко масово. С джанти по-широки от протектора карат всички офроуд машини предназначени за терени с ниска товароносимост. Примерно за блата или дълбок плътен сняг или така наречените arctic машини:
Налягането в гумата зависи от теглото върху нея, контактното петно и желания натиск, мерен в г/кв.см, който пък зависи от типа на терена. При ниска товароносимост тази стойност обичайно е между 150 и 800 г/кв.см. При твърда настилка - 900 - 1300 г/кв.см В конкретния случай изходни данни за фабрично избрания натиск могат да се получат като се знае предварително средното тегло "на кьоше" и това тегло се раздели на площта на измереното контактно петно. Получената стойност след това се пренася на новия размер, като тя с голямо приближение съответства на необходимото налягане преобразувано в кг/кв.см
Горното важи при ниска скорост. При високи скорости центробежните сили се добавят към налягането и следва то да се намали.
Коментар