Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

    Търся мнение от пъвра ръка - тъй като скоро вероятно ми предстои подмяна на предните спирачни дискове.

    Щатните са двойни опред. Искам да ги заменя със същия размер (без модификации) но има опции да са вентилирани и нарязани. В добавка имам и керамични накладки

    Става дума за AWD кросоувър, който се кара 90% по шосе.

    Въпросите са
    1. Ще има ли голямо подобрение в спирането ? (ако са разпробити и нарязани дисковете)
    2. ОК ли е да се сменят само предните дискове
    3. ОК ли е предните накладки да са керамика, а отзад - не
    4. ? нещо друго ако не съм се сетил, а трябва да го имам предвид

  • #2
    От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

    1 ДА - голямо не,но ще вентилира по-добре и ще го усетиш ако я караш яко.
    2 ДА
    3 ДА

    За дискове ти препорьчвам Зимерман или Брембо,от тия тук Р1 цонсепт.Така и така си там та си смени и спирачната течност,АТЕ Блу да речем,литьр ти стига.Не знам дали има смисьл да сменяш спирачни маркучи,аз на най-стария сьм ги сменял с все помпата,внимаваш ако вземеш с оплетка,че влиза прах между нея и маркуча и става като шкурка,може да ти претрие маркуч.

    Накладки ПРБ или Аксис


    Провери си предните амове,те са колко един спирачен диск и оказват голямо влияние при кучки в ламарината.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

      Мерсаж Босе.
      Накладки вече имам Керамични на Centric - PosiQuiet... мислех, че ще ми трябват по-рано, ма не би.

      Да си призная, и дискове купих .. АМА ми пратиха грешни и сега има жената с какво да ми разбие кратуната качествено. Върнаха ми парите иначе де - точни хора. За съжаление нямат други за да ми пратят верните дискове и .. така. Иначе R1 ги имам в списъка. Малко им дебел транспорта, ма тия дискове са си кютуци. Те имат някакви техни серии Eline та мисля на нещо по-средно като цена да се спра. Колата не е бегачка все пак.

      Затова реших да се допитам .. преди втори опит - да не си набутам тЪрЪ-лЕШ при инструментариума.

      Спирачната ще я сменя- дърпам от казанчето и малко преди дъното - доливаме нова. След некой ден - пак така. Или няма да стане без да отварям спирачните кръгове?

      Коментар


      • #4
        От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

        Аз ги точа от маркучите един по един като доливам и гледам да не остане празно казанчето,така до потичане на новата течност.Имаше някаква игра с АБСа,вклювахме го да рита ма за твоето возило идея няма кое кьде му е.
        Отваряй смело един по един,тьпо болтче е.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

          Един изпреварващ въпроУз - ако стигна дотам де - има ли значение накъмкаде ще ми гледат дупките (на дисковете , не на друго) - зная че се монтират така


          .. ма е сега видох едно АМГ, с точно обратен монтаж - ето така :

          Коментар


          • #6
            От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

            Е сега подминахме Порт Анджелис /няма време да се обадя, другия път/. В тоя студ няма да усетиш кой знае каква разлика. Тия дупки са да охлажда по-бързо. Аз умрях от студ, не вярвам на твоите спирачки да им е жега. Е, ако не караш като Фитипалди де...
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • #7
              От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

              Щом са двойни , значи са вентилирани.Посоката на отворите може да има нещо общо с посоката на ребрата вътреНяма как да ги монтирааш обратно.А за спирачната течност-трябва да си протече от пробката за обезвъздушаване от новата!Успех!
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #8
                От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

                По-важно е да ги измиеш преди да ги монтираш,а иначе верно няма как да ги обьрнеш,няма леви и десни.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

                  Първо да ги взема .. че нали казах тия дет ми ги пратиха са грешни и сега наново ще заръчвам от друго място. Тези дето са при мен са за Инфинити и Нисан ... малко по-големи са и не стават. На тях има бележка кой за къде е ... ама принципно могат да бъдат обърнати. Сега четох в един от реномираните сайтове и там викат че може и тако и вако .. както му е на сърце на човек. А що да ги мием бре? Това да не е аптека ? Те са си чисти .. стават и за паница - само да не си ги изпуснеш на пръстетата ... Ще заръчам тия дни явно и ще докладвам после за резултата.


                  А за двойни .. верно са вентилирани .. ма не знаеф как им викат на тия .. прошнурованите с дуБките .. хеле па и с канали .. че и двойно надрани с на баба им фърчилото .. и поцинковани за капак. Лукс отсекъде...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

                    Взимаш на жена си верото /или там каквото имате за миене на чинии/ и ги измиваш. Някои идват мазни. Нали се сещаш какво става ако ги сложиш с маслото по тях. Банзаааай...
                    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                    Коментар


                    • #11
                      От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

                      Вярваше ми като бием по вьлната в тьмницата с един мотор,а сега не ми вярваш за едни скапани железа а?Ааааамаха,сериозен сьм,идват някои мазни както каза брата и не им ли биеш едно веро преди да ги сложиш става лизгавица.

                      Сега не ме карай да ти тьрся цяла тема сьс смяна на спирачки на Бенци,карай на голо доверие,няма да те бьзикам баш тебе точно сьс спирачките на колата.И купи на жена си един Мерцедес,стига си я мьчил с тия дрьгели там,а спирачки аз ще и пратя като моите,да видим после кой и защо спира по-добре.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

                        Май ви е по-лесно отколкото тук, ако решиш да си дадеш парите, да направиш нещата като хората. Да ви все така!
                        А тези простотии се правят от името на всички ни.
                        Даника
                        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                        Коментар


                        • #13
                          От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

                          Аз ги влагам,не си ги давам.Смятай - спирачките на 420 - 370 коня кола,на 500 - 330 коня кола и на 600 - 400 коня кола са едни и сьщи и като помпи,накладки,апарати,дискове.............а аз сьм трьгнал да ги подобрявам тия на жената / средния в подписа /.Моя механик умря да ме бьзика,но склед ВЛОЖЕНИ едни пари сега имам друг проблем - 3 слоя боя се сьбраха на задната броня.Не е от спирането де ма заплеси много.

                          Ма па как спира ако знаеш..............

                          И прекрасно го разбирам Краси защо пита.Моите в дильра са 1100 кинта,с мойта атака по-добри ми стьпват на 500 и малко.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

                            +1 миенето на дисковете (задължително) Най-лесня вариант обезмаслител (във флакон). Струва 10-тина лева. Чисто, лесно и бързо.
                            Веднъж съм слагал подобни дискове на Брембо. Бяха си двойни и по работната повърхност имаше нарези. Първите накладки свършиха за няма и 10 000км. После вече беше по-нормално износването.Иначе спирането доста се подобри.
                            Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                            Коментар


                            • #15
                              От: Замяна на стандартни спирачни дискове с вентилирани и нарязани такива

                              Много е важно добре да почистиш контактните повърхности на дисковете със фланците.Демек там където ляга в главината ,понякога и най-малката мръсотийка дава биене на диска.Това е масов мързел при тукашните сменячи на дискове.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X