Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гуми (Някой има ли опит с Малатеста кобра и NT?)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от TT-Raa
    Цена:за NT-205/75 15-115лв. адрес:Бул.Руски 1 тел.го имаш.
    За други модели и цени можем да говорим на място.
    а за 235/80/16 ?

    а някой има ли снимки на тези Малатести в интернет не са много популярни нищо не намерих.
    no signature no problems

    Коментар


    • #17
      Виж www.oasis4x4.com , на италиански ГУМИ е NEUMATICOS , там ги има и цените са актуални - на мен във Варна ми ги продадоха с 10% отгоре.

      Коментар


      • #18
        Рашконти , дай малко инфо. за нарязването . ще ги ползвам за сняг и лед. ако имаш някоя и друга снимка с крайният резултат , ще ти бъда много благодарен.
        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
        0899187766

        Коментар


        • #19
          Mалатеста е евтиния вариант на OFF-ROAD гуми.На 16 цола има-215/8016, -TRAK-100%NT-147лв. 235/8516KAIMAN-198лв,KOUGAR-195лв.И трите модела са за хард OFF.

          Коментар


          • #20
            кой от трите варианта препоръчваш?
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • #21
              100%-TRAK са като за кросов мотор.Лично аз предпочитам KAIMAN.Миналата година гръцкото Паджеро в Габрово беше с такъв протектор,вече доста ги карат.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от TT-Raa
                100%-TRAK са като за кросов мотор.Лично аз предпочитам KAIMAN.Миналата година гръцкото Паджеро в Габрово беше с такъв протектор,вече доста ги карат.
                То ако става дума това е имитация на SIMEX!То и паджерото кадето беше миналата година си беше с оригинални гуми!
                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                Коментар


                • #23
                  добре де тези гуми могат ли да се слагат отпред?
                  нали регенератите не се слагат отпред поради опасност от разлепване!
                  Луд умора нема,само се поти!!!

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от tsvetan_gaz69
                    добре де тези гуми могат ли да се слагат отпред?
                    нали регенератите не се слагат отпред поради опасност от разлепване!
                    отлепва се грайфера и се разбалансира/евентуално/, но си държи въздуха, така че няма проблем дали ще е отпред или отзад...

                    със сигурност не се препоръчва за лед, дори с допълнително нарязване... гумите за лед са от мек каучук, който би се разпаднал при летен офроуд с камъни... няма как да издържа на къмъни и да е добра за лед... е, освен с вериги
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от tsvetan_gaz69
                      добре де тези гуми могат ли да се слагат отпред?
                      нали регенератите не се слагат отпред поради опасност от разлепване!
                      Всъщност като говорим за джип или кола със задвижване '4х4', независимо full time или part-time, говорим ли въобще с разлики за отпред и отзад?? Според мен e задължително и на двата моста гумите (модел и шарка) да са еднакви, тва и ако ни пука за машината нали..

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Yaro
                        Първоначално публикуван от tsvetan_gaz69
                        добре де тези гуми могат ли да се слагат отпред?
                        нали регенератите не се слагат отпред поради опасност от разлепване!
                        Всъщност като говорим за джип или кола със задвижване '4х4', независимо full time или part-time, говорим ли въобще с разлики за отпред и отзад?? Според мен e задължително и на двата моста гумите (модел и шарка) да са еднакви, тва и ако ни пука за машината нали..
                        ако гръмнеш предна гума със 100кмч /както са високопрофилни/ направо ще се преобърнеш... това имаше предвид колегата...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          Нарязване на гуми Malatesta=siping

                          1. Пояснението ми в предишния коментар за нарязване плочките на гумите е достатъчно ясно. Реже се в дълбочина 5 мм и на разстояние 5 мм напречно на плочките с яко тапетно ножче - само на вътрешните два реда плочки. Външните не се режат, защото те обират пешкира при среща с остри предмети, камъни и пр. и може да се разкъсат.

                          2. В Интернета чрез Google - siping /ако знаеш английски/ има много инфо и снимки/. Аз все пак ще напрява снимки и ще ги кача.

                          3. LJ73 е прав - все пак за доброто сцепление на лед е много важно и качеството на каучука. Не мога да гарантирам за Malatesta.

                          4. При по-дълбок сняг - до 35 см - само вериги. Грайферът на гумите не помага особено.

                          5. След т.н. "осакатяване" на гумите, губиш гаранцията от 1 г. Но при всички случаи тези гуми изкарват повече от 1 година. Дори не се налага да ги помпаш - държат яко.

                          В крайна сметка всичко зависи от целта и парите - дали ходиш на вилата / зиме и лете и колко често/, или правиш екскурзии два пъти в годината, или участваш в състезания, където само от едно деренце гумите могат да се скъсат.

                          Айде на слука !
                          Land Rover Discovery 1-300tdi

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от tsvetan_gaz69
                            ...нали регенератите не се слагат отпред поради опасност от разлепване!
                            Първоначално публикуван от LJ73
                            ако гръмнеш предна гума със 100кмч /както са високопрофилни/ направо ще се преобърнеш... това имаше предвид колегата...
                            Разлепване и пукане май се различават.. А иначе има ли регенерат с всетеренна шарка, или да кажем за асвалт? Повечето хора купуват регенерат предимно за офроуд май..

                            Коментар


                            • #29
                              Пал МАЛАТЕСТА имат абсолютно копие на BFGOODRICH ALL TERRAIN , мисля че се казва DESERT

                              Коментар


                              • #30
                                От 2002г. насам наблюдавам,че доста участници в офф-роуда карат или са карали с Malatesta.Натоварването там на моменти е доста сериозно и гумите се държат добре.Лично аз карам вече втори комплект на джипа и съм доволен, а и познавам доста хора,които карат такива.Тук,не правя реклама на тези гуми а отговарям на въпроса на колегата тъй като ги познавам от опит.Не бива думата регенерат да ни кара да си мислим за разлепване и т.н.Ако сте забелязали в новия брой на сп. OFF-ROAD bg.G-то, което С. Ковачев тунингова го обуха със Malatesta, тъй,че въпрос на личен избор и ... средства.Естествено ,че е по добре да си купиш по скъпи гуми,но тук отговаряме на конкретен въпрос.За Паджерото в Габрово имах предвид вида на протектора ,а не марката за да се добие представа за KAJMAN.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X