Снощи попаднах на един клип:
Направи ми впечатление проходимостта при движение назад - на клипа от 1:40.
Колкото снимки на тракторки съм видял, винаги посоката на монтаж е била такава: Острото в средата е водещо и отива назад като по този начин при боксуване разбутва калта настрани. Или казано по друг начин - дълбае.
Ако колата се движи назад (или гумите са монтирани обратно) при боксуване калта не се разбутва настрани, а остава от долу, като даже помага на джипа да се повдигне и да мине отгоре. Липсва моментът на дълбаене.
Много неща около тракторките не са ми ясни. Все пак не карам с такива, а и за момента нямам и намерение да си взимам. Но теоретично ме интересува:
Каква е правилната посока за монтаж на тракторки?
Защо се монтират предимно с водещо острото в средата?
Частен случай ли е, че джипа от показания клип е значително по-проходим назад?
Направи ми впечатление проходимостта при движение назад - на клипа от 1:40.
Колкото снимки на тракторки съм видял, винаги посоката на монтаж е била такава: Острото в средата е водещо и отива назад като по този начин при боксуване разбутва калта настрани. Или казано по друг начин - дълбае.
Ако колата се движи назад (или гумите са монтирани обратно) при боксуване калта не се разбутва настрани, а остава от долу, като даже помага на джипа да се повдигне и да мине отгоре. Липсва моментът на дълбаене.
Много неща около тракторките не са ми ясни. Все пак не карам с такива, а и за момента нямам и намерение да си взимам. Но теоретично ме интересува:
Каква е правилната посока за монтаж на тракторки?
Защо се монтират предимно с водещо острото в средата?
Частен случай ли е, че джипа от показания клип е значително по-проходим назад?