Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Иде пролет, и нови АТ гуми!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Иде пролет, и нови АТ гуми!

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Винаги съм давал по-голямо значение на грайфера, а не на твърдостта на каучука. И не съм се подвеждал.
    Е те тука много бъркаш. Експеримента ти е следния:
    1.Пиеш пет ракии по 100мл. Смятам, няма да те сбърка.
    2.Обуваш гуменки с много мек каучук може и без грайфер, ама да скърцат като ходиш. Усилваш рокендрола на макс и излизаш навън на леда. По добре да си сам.
    3.Преобуваш гуменките с едни шпицари, може и с грайфер, ония от бала. Процедурата е същата, но преди да излезеш си запази час в спешното.

    Коментар


    • #17
      От: Иде пролет, и нови АТ гуми!

      Бе бъзикаш се, ама досега в сняг никой не ме е дърпал. Първата и втората зима-с кобри. Третата с каймани, сега с форд нисана-с Гудрич АТ. Всичките малко или много опечени.

      Абе не, че материала няма значение, напротив. Но всичкото говорене което се говори идва от опита на тези с леките коли. Които не карат когато снега е пресен и неутъпкан. Излизат от гаражите когато пътищата са долу-горе в състояние да мине лека кола с четири пръста клиренс. Дотогава снега се е отъпкал, гумата няма нужда да рови в пресния сняг, а само да държи върху иначе гладката повърхност.
      И понеже колите са мнооого по-голям процент от джиповете-мнението, че каучука е много по-важен се е наложило като постулат. Никой не смее да го обори, защото "всички така казват".

      Тук говорим все пак за джип. Като стане напечено по пътя, и си викат-"няма страшно, ще се обадим на Кольо(Лъчо, Пешо, или кой да е друг), той е с джип, ще се справи"...
      И какво става-джипа е обут с гуми за гъзарски беемвета, и става смешен в по-дълбокия сняг. И започват приказките, че витарите(или тойотите, или ферозите) не стават. "То не можа да мине през две педи сняг, какво ще ми разправяш за проходимост"...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #18
        От: Иде пролет, и нови АТ гуми!

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Бе бъзикаш се, ама досега в сняг никой не ме е дърпал. Първата и втората зима-с кобри. Третата с каймани, сега с форд нисана-с Гудрич АТ. Всичките малко или много опечени.

        Абе не, че материала няма значение, напротив. Но всичкото говорене което се говори идва от опита на тези с леките коли. Които не карат когато снега е пресен и неутъпкан. Излизат от гаражите когато пътищата са долу-горе в състояние да мине лека кола с четири пръста клиренс. Дотогава снега се е отъпкал, гумата няма нужда да рови в пресния сняг, а само да държи върху иначе гладката повърхност.
        И понеже колите са мнооого по-голям процент от джиповете-мнението, че каучука е много по-важен се е наложило като постулат. Никой не смее да го обори, защото "всички така казват".

        Тук говорим все пак за джип. Като стане напечено по пътя, и си викат-"няма страшно, ще се обадим на Кольо(Лъчо, Пешо, или кой да е друг), той е с джип, ще се справи"...
        И какво става-джипа е обут с гуми за гъзарски беемвета, и става смешен в по-дълбокия сняг. И започват приказките, че витарите(или тойотите, или ферозите) не стават. "То не можа да мине през две педи сняг, какво ще ми разправяш за проходимост"...
        Напълно съм сагласен с Кольо,аз карам камйон и там няма зимни гуми,и колкото е по голям граифера толкова е по добре.
        SUZUKI VITARA V6
        HONDA CBR 919RR
        MERCEDES ML
        MAN TGA D2O COMANREIL 18-430

        Коментар


        • #19
          От: Иде пролет, и нови АТ гуми!

          Те затова всички задръствания зимата бяха благодарение на тирове без вериги.

          Коле, щом казваш, че материала има значение, значи спор няма. Аз лично с МТ карам доста по притеснен на лед, отколкото със зимните, а разликата в грайфера е около 10мм.

          Коментар


          • #20
            От: Иде пролет, и нови АТ гуми!

            Не знам дали са били за това че нямат вериги,или че нямат гуми.Аз и миналата зима в големия сняг не сам закъсвал,ама всяка есен слагаме нови гумета.
            SUZUKI VITARA V6
            HONDA CBR 919RR
            MERCEDES ML
            MAN TGA D2O COMANREIL 18-430

            Коментар


            • #21
              От: Иде пролет, и нови АТ гуми!

              Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
              Коле, щом казваш, че материала има значение, значи спор няма. Аз лично с МТ карам доста по притеснен на лед, отколкото със зимните, а разликата в грайфера е около 10мм.
              Всичко е въпрос на терена по който се кара. На лед както казваш-грайфера не е от толкова голямо значение колкото материала. Но на лед само шиповете осигуряват някакво що-годе прилично сцепление.
              И обратното-на разходката на която си строших раздатката снега беше девствен, с кора отгоре. Едното дискавъри с чисто зимни гуми се движеше главно с лебедката. Хем караше в нашите следи.
              Та както повечето неща в живота-не може да се отсече ясна граница-това става, а това-не.
              Та
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #22
                От: Иде пролет, и нови АТ гуми!

                Имам два форда ескорт и рейнджър . Леката с зимни гуми и пикапа с АТ .Зимата ако трябва да избирам предпочитам ескорта с чисто зимните . Когато се налага да карам пикапа там където без проблем минавам с ескорта с пикапа включвам предно. Показателно за мен и жена ми е слизане от снежна Узана с ескорта с газ надолу и нагоре с пикапа и надолу и нагоре задължително с предно и много внимателно .Имало е дори и случай с ескорта да изляза а с АТ дори и с предно да имам затруднения . За спирачен път дори и не искам да коментирам . Сега ми предстои покупка на нови гуми за пикапа и мисля за два комплекта АТ за лято и чисто зимни .Имам шафиорска неспособност от 1987 и около по 30 х км на година .Така че опита ми е достатъчен да имам валидно мнение .
                По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                Коментар


                • #23
                  От: Иде пролет, и нови АТ гуми!

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Всичко е въпрос на терена по който се кара. На лед както казваш-грайфера не е от толкова голямо значение колкото материала. Но на лед само шиповете осигуряват някакво що-годе прилично сцепление.
                  И обратното-на разходката на която си строших раздатката снега беше девствен, с кора отгоре. Едното дискавъри с чисто зимни гуми се движеше главно с лебедката. Хем караше в нашите следи.
                  Та както повечето неща в живота-не може да се отсече ясна граница-това става, а това-не.
                  Та
                  Коле, много влияе материала, вервай ми!
                  Когато гумите на Теракана ми бяха нови зимата нямаше никакви проблеми даже на утъпкан сняг, ама след 4 години и 80 хил. км. грайфера е като слънце, ама зимата съм кат шейна!
                  יעבור
                  «И това ще мине»

                  Коментар


                  • #24
                    От: Иде пролет, и нови АТ гуми!

                    Ако ще е зимна гума трябва протектора да е с широки канали за да не позволява набиването и задържането на сняг в тях ,иначе ако ще да са меки като силикон ,закъсваш.БФ Гудрич с тоя проблем са справят супер и си запазват еластичността дори при много ниски температури,при мен са добри и при високи скорости.За пръв път карам такива/купих ги от колега от форума/и бях изненадан от възможностите им на различни терени,особенно прекосявайки кален занемарен път /целия в коловози и локви по 50-60см- /в нива около 4км. с лекота!Трябва да се снабдя и с класически за кал,но надали ще купя някога строго зимни за джипа си,не виждам смисъл,поне аз!Въпрос на предпочитания, специално при джиповете!
                    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X