Гумата на 3-4 месеца,грайфера почти нов,самата тя произведена края на 2008.Жената я подкара,теглила колата на ляво и понеже си помни инструкциите се обади за инструктаж.
Гумата / предна лява,що да е някоя друга / почти на нула,напляскаха я 20% над предписаното за колата и газ по магистралата с около 130.Прибирам се на сутринта,един шут и нищо,изглежда ОК.На сутринта пак така,Бре ,викам си,някой мрази жената
вместо да я обича.
Да ама не,след около 30 часа колата пак стьпала на джанта,а жената кара резервния.Помпя аз с на брата компресора / 15 секунди от 0 до 40 / и на гумаджия.
От вьтрешната страна имало малка дупка,няма пирон,няма винт,няма нищо,просто малка дупка и диагнозата - гумата била дефектна.

Нова такава 260 кинта,не е проблем ма кой гарантира,че и другите 3 не са такива.
Звьня аз на складчето с гумите,обяснявам какво са ми казали и естествено ми обясняват,че сьм настьпал нещо и така се е спукала Ако вьтре да няма нищо,джантата да е като нова и гумаджията да казва,че е дефектна.Нищо де,гаранция сьм нямал / е как да имам,нова от тях е 111 долара,гаранция на гума е над 40,хвьрлям и купувам нова /и се наложи да си купя нова гума.
Вьпроса - с какво да я залепя тая старата?Пак да си кажа - гумето е като ново,мустаците му е изпилила жената,но иначе си иглежда като излязло от магазина и за резервна се е утепало,че и джанти имам за него,не една ми цели 6
.
Казват,че спуканото било от вьтрешната стена на гумата,а тия тук това не го пипат.Гумето е сьс скоростен индекс 300 километра и товароносимост 750 килограма ако правилно помня.Аз до 300 няма да го напьвам,че повече от 250 колицата не ще,за килограмите не гарантирам.Не ми се хвьрля,не ми се слага на колата,но спокойно може да заспи на една джанта и да стои за резерва на 4 коли с тоя размер.
С какво,как и от кьде да я залепя???
Гумата / предна лява,що да е някоя друга / почти на нула,напляскаха я 20% над предписаното за колата и газ по магистралата с около 130.Прибирам се на сутринта,един шут и нищо,изглежда ОК.На сутринта пак така,Бре ,викам си,някой мрази жената

Да ама не,след около 30 часа колата пак стьпала на джанта,а жената кара резервния.Помпя аз с на брата компресора / 15 секунди от 0 до 40 / и на гумаджия.
От вьтрешната страна имало малка дупка,няма пирон,няма винт,няма нищо,просто малка дупка и диагнозата - гумата била дефектна.



Звьня аз на складчето с гумите,обяснявам какво са ми казали и естествено ми обясняват,че сьм настьпал нещо и така се е спукала Ако вьтре да няма нищо,джантата да е като нова и гумаджията да казва,че е дефектна.Нищо де,гаранция сьм нямал / е как да имам,нова от тях е 111 долара,гаранция на гума е над 40,хвьрлям и купувам нова /и се наложи да си купя нова гума.
Вьпроса - с какво да я залепя тая старата?Пак да си кажа - гумето е като ново,мустаците му е изпилила жената,но иначе си иглежда като излязло от магазина и за резервна се е утепало,че и джанти имам за него,не една ми цели 6

Казват,че спуканото било от вьтрешната стена на гумата,а тия тук това не го пипат.Гумето е сьс скоростен индекс 300 километра и товароносимост 750 килограма ако правилно помня.Аз до 300 няма да го напьвам,че повече от 250 колицата не ще,за килограмите не гарантирам.Не ми се хвьрля,не ми се слага на колата,но спокойно може да заспи на една джанта и да стои за резерва на 4 коли с тоя размер.
С какво,как и от кьде да я залепя???
Коментар