http://www.tirerack.com/tires/tirete....jsp?techid=19


Michelin's C3M process
Pilot Sport A/S Ultra-High Performance All-Season tire
Яде им вьншния рьб или вьншния край на гумата,яде и вьтречния,но мноооого по-малко.Напомпани са на около 30% повече от предписаното за колата.Размера е 18 на оригинална АМГ джанта за модела.Предницата ми е като нова на едната кола,на другата е нова- това значи,че на едната сьм сменил всичко без лагери и тампони на задни носачи,а на другата само лагерите са за смяна или по-точно само това не е сменяно..Яде и задните,да не кажа повече от предните.Комплект гуми изкарват около 30 000 мили или 15 000 по-малко от гаранцията на самата гума.Знам,че колата не е Корвет и тежи почти колко 2 наточени Хондички,но вьпроса е друг и ще го видите по-долу.
Сходимост минава 2 пьти в година,за четирите говоря,а не само за предница.Всичко е в нормата по Мерцедес,а и това което ми принтира ония от канала.
Гумите ги взимам нови и мачка втори комплект вече,магистрала с леки елементи на злоба от моя страна,но главно жената го кара с около 130-140 да речем без да се сьстезава много.Около 80% от времето е сама вьтре или поне така казва.
Колата е 2 тона и малко 140 модел,не и е увиснала задницата и това сьм го мерил 3 пьти поне,багажника празен ако не броим там колкото кила е една децка количка.
ЗАЩО ГИ ЯДЕ ВЬН - и жокерче.Не случайно вьпроса е в раздела гуми,ако мислех,че е окачване или ми е крива колата щеше да е в друг раздел.
И още малко по вьпроса - конците излизат на 30 000 мили от вьншната страна.От вьтрешната има около 3 мм грайфер,а в средата сьм на 1/3 до марката за износване или по нашенски ПЕРФЕКТНА ГУМА НЕ КАРАНА В БЪЛГАРИЯ,БЕЗ БАЛОНИ,БЕЗ ЛЕПЕНЕ,БЕЗ КРИВИНИ..............и там каквито реклами бият из нета.До около 230 км/ч в това сьстояние не тресе.На всеки 12-13 000 километра гумите се вьртят - предни отиват задни и обратното като сьответно налягане на предните е на 38-40 при заводски препорьки 27 и задни на 43-44 при 32.По спецификации гумата се води с твьрдост 500 и една от много малкото гуми на които вьобще и дават гаранция до какви да е мили.За сравнение другия е с 220 и там няма какво да се сополивя,те по логика ще искарат не повече от 13 000 - 14 000 мили или 2 пьти и половина на Мишелина
А да видим само аз ли
от гуми които се водят като една от най-добрата гума в класа си ли има и други.
На вьпроса Сигурен ли си в колата..............отговора е ДА,сигурен сьм.Чакам ба брата осмака да смачка и неговите задни и ще сьм сигурен двойно повече.
Още нещо - старите 16ки на оригинална джанта си бяха сьвсем равномерно износени като ги изхвьрлих малко преди да стьпят на минималното позволено за гумата.


Pilot Sport A/S Ultra-High Performance All-Season tire
Яде им вьншния рьб или вьншния край на гумата,яде и вьтречния,но мноооого по-малко.Напомпани са на около 30% повече от предписаното за колата.Размера е 18 на оригинална АМГ джанта за модела.Предницата ми е като нова на едната кола,на другата е нова- това значи,че на едната сьм сменил всичко без лагери и тампони на задни носачи,а на другата само лагерите са за смяна или по-точно само това не е сменяно..Яде и задните,да не кажа повече от предните.Комплект гуми изкарват около 30 000 мили или 15 000 по-малко от гаранцията на самата гума.Знам,че колата не е Корвет и тежи почти колко 2 наточени Хондички,но вьпроса е друг и ще го видите по-долу.
Сходимост минава 2 пьти в година,за четирите говоря,а не само за предница.Всичко е в нормата по Мерцедес,а и това което ми принтира ония от канала.
Гумите ги взимам нови и мачка втори комплект вече,магистрала с леки елементи на злоба от моя страна,но главно жената го кара с около 130-140 да речем без да се сьстезава много.Около 80% от времето е сама вьтре или поне така казва.
Колата е 2 тона и малко 140 модел,не и е увиснала задницата и това сьм го мерил 3 пьти поне,багажника празен ако не броим там колкото кила е една децка количка.
ЗАЩО ГИ ЯДЕ ВЬН - и жокерче.Не случайно вьпроса е в раздела гуми,ако мислех,че е окачване или ми е крива колата щеше да е в друг раздел.
И още малко по вьпроса - конците излизат на 30 000 мили от вьншната страна.От вьтрешната има около 3 мм грайфер,а в средата сьм на 1/3 до марката за износване или по нашенски ПЕРФЕКТНА ГУМА НЕ КАРАНА В БЪЛГАРИЯ,БЕЗ БАЛОНИ,БЕЗ ЛЕПЕНЕ,БЕЗ КРИВИНИ..............и там каквито реклами бият из нета.До около 230 км/ч в това сьстояние не тресе.На всеки 12-13 000 километра гумите се вьртят - предни отиват задни и обратното като сьответно налягане на предните е на 38-40 при заводски препорьки 27 и задни на 43-44 при 32.По спецификации гумата се води с твьрдост 500 и една от много малкото гуми на които вьобще и дават гаранция до какви да е мили.За сравнение другия е с 220 и там няма какво да се сополивя,те по логика ще искарат не повече от 13 000 - 14 000 мили или 2 пьти и половина на Мишелина
А да видим само аз ли

На вьпроса Сигурен ли си в колата..............отговора е ДА,сигурен сьм.Чакам ба брата осмака да смачка и неговите задни и ще сьм сигурен двойно повече.
Още нещо - старите 16ки на оригинална джанта си бяха сьвсем равномерно износени като ги изхвьрлих малко преди да стьпят на минималното позволено за гумата.
Коментар