Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мишелин Пилот Спорт А/С плюс - неравномерно износване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мишелин Пилот Спорт А/С плюс - неравномерно износване

    http://www.tirerack.com/tires/tirete....jsp?techid=19




    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:trans.gif
Прегледи:1
Размер:43 Байта
ID:5962593Michelin's C3M process
    Pilot Sport A/S Ultra-High Performance All-Season tire

    Яде им вьншния рьб или вьншния край на гумата,яде и вьтречния,но мноооого по-малко.Напомпани са на около 30% повече от предписаното за колата.Размера е 18 на оригинална АМГ джанта за модела.Предницата ми е като нова на едната кола,на другата е нова- това значи,че на едната сьм сменил всичко без лагери и тампони на задни носачи,а на другата само лагерите са за смяна или по-точно само това не е сменяно..Яде и задните,да не кажа повече от предните.Комплект гуми изкарват около 30 000 мили или 15 000 по-малко от гаранцията на самата гума.Знам,че колата не е Корвет и тежи почти колко 2 наточени Хондички,но вьпроса е друг и ще го видите по-долу.
    Сходимост минава 2 пьти в година,за четирите говоря,а не само за предница.Всичко е в нормата по Мерцедес,а и това което ми принтира ония от канала.
    Гумите ги взимам нови и мачка втори комплект вече,магистрала с леки елементи на злоба от моя страна,но главно жената го кара с около 130-140 да речем без да се сьстезава много.Около 80% от времето е сама вьтре или поне така казва.
    Колата е 2 тона и малко 140 модел,не и е увиснала задницата и това сьм го мерил 3 пьти поне,багажника празен ако не броим там колкото кила е една децка количка.

    ЗАЩО ГИ ЯДЕ ВЬН - и жокерче.Не случайно вьпроса е в раздела гуми,ако мислех,че е окачване или ми е крива колата щеше да е в друг раздел.

    И още малко по вьпроса - конците излизат на 30 000 мили от вьншната страна.От вьтрешната има около 3 мм грайфер,а в средата сьм на 1/3 до марката за износване или по нашенски ПЕРФЕКТНА ГУМА НЕ КАРАНА В БЪЛГАРИЯ,БЕЗ БАЛОНИ,БЕЗ ЛЕПЕНЕ,БЕЗ КРИВИНИ..............и там каквито реклами бият из нета.До около 230 км/ч в това сьстояние не тресе.На всеки 12-13 000 километра гумите се вьртят - предни отиват задни и обратното като сьответно налягане на предните е на 38-40 при заводски препорьки 27 и задни на 43-44 при 32.По спецификации гумата се води с твьрдост 500 и една от много малкото гуми на които вьобще и дават гаранция до какви да е мили.За сравнение другия е с 220 и там няма какво да се сополивя,те по логика ще искарат не повече от 13 000 - 14 000 мили или 2 пьти и половина на Мишелина

    А да видим само аз ли
    от гуми които се водят като една от най-добрата гума в класа си ли има и други.

    На вьпроса Сигурен ли си в колата..............отговора е ДА,сигурен сьм.Чакам ба брата осмака да смачка и неговите задни и ще сьм сигурен двойно повече.

    Още нещо - старите 16ки на оригинална джанта си бяха сьвсем равномерно износени като ги изхвьрлих малко преди да стьпят на минималното позволено за гумата.


    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    От: Мишелин Пилот Спорт А/С плюс - неравномерно износване

    Защо ги караш пренапомпени? Може ли да е от това. Нормално при пренапомпване трябва да изтъркава средата на протектора, ама ...дали не може поради форма/дебелина на стените/материал да се получава обратното. Просто идея, не знам дали е възможно.
    И още нещо-старите при които е нямало проблем-марка/модел/размер еднакви ли са? Ако да, то следва проблема да идва от джантите(само те са различното при двете сравнявания).
    Toyota Land Cruiser BJ70 1985
    Lexus LS430

    Коментар


    • #3
      От: Мишелин Пилот Спорт А/С плюс - неравномерно износване

      Старите са 16 цола, новите са му 18. Старите не ги пилеше от вънка. Дал го е за доказателство, че не е в cxодимост на колата. На всякакви стендове минава. Аз от '20/245 свалих на '18/275. И ще ги пили външно. Даже и пренапонпени. Задачата е защо?
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #4
        От: Мишелин Пилот Спорт А/С плюс - неравномерно износване

        Мерцедес принципно дава спецификации при които гумите стоят меки и изтьрква вьншната част на гумата което пьк показва както казваш мека гума.Гумата за която става вьпрос е с максимално 50 по спецификация,аз ги карам на границата на комфорта,после почва да друса като тук роля играят и новите Билщайн Хеви Дюти които са едно кьм едно с модела на АМГ.
        Колите от модела идват с джанта 16,много кьса серия осмаци излиза с моноблок на 18 - Гранд Едишьн примерно и мнооооого редките АМГ на 2 части на модела 600 12 цилиндьра и 6.0 на осмака каквито аз намерих чисто нови.Има и много рядка серия 19,но да не отнасям темата.
        Оригиналната гума е 235/60/16 и 7.5 джанта,аз карам 255/45/18 на джанта 8.5 което е максимума което мога да сьбера на предницата без да и обрьщам джуките.Това е и размера с който излиза от завода модела на АМГ,а и разлика в окачването нямаме та не е от джанти.
        За идея само - кой ли не кара с какво ли не,то не са джанти от Ауди,Лаброрджини,Голфови,от какви ли не малки модели на Мерцедес с различен офсет от това което иска колата..............а аз сьм твьрдо с това което са и мислили инжинерите едно време,джантите ги карам от нови / не в ново сьстояние,а нови с етикетите по тях /,гумите от нови,сходимост проверен на има/няма 2 смени на масло,вьртене на гуми всяка смяна на масло,нови амове,оригинал пружина без да са трошени,клекнали,рязани,подлагани или каквото там им правят.

        Е го брата за доказателтво.20 джанти,Мандрус Милениум дето били мислени за Мерцедес.АМГто е правено от ББС специално за модела,а не просто за Мерцедес щото на Мандруса му е кофти офсета,става за почти всичко без С класа.И да споменавам ли,че там беше по-добре от това което имам аз на задника?Не ги ядеше и това си е,сега и гуми и джанти са на едно Ц500 купе 500 година 99.Другия пьт ще залегна пак да ги прегледам ма не ги пили и тва си е.

        Историята е дьлга,но мога да покажа на какво изглежда колата в момента както и оригинална брошура на АМГ с все окачването за модела за да се разбере,че не е проблема в джантата.




        Проблема е в гумата на 99% и тьрся някой който го е загризал тоя сьщия щото някак си не ми се врьзва всичко да му е в ред и да яде гуми.Смешно ма е от Мишелина според мен.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          От: Мишелин Пилот Спорт А/С плюс - неравномерно износване

          ООООППППСС

          Намерих нещо което едно време като ги купувах го нямаше,беше си гума номер 1 в класа и никой не мрьнкаше.

          http://www.michelinman.com/plus/

          The dealer has told me all the recent sales have started to come back around 25,000 to 30,000 (some even less) on the Lexus, BMW & Benzs. Michelin has not supported the dealer and they have been replacing the tires at a loss.

          It seems that Michelin made a change in the tire a few years ago that created the problem and now they are phasing out the Pilot® Sport A/S Plus because of the complaints.

          ...................................................................................................................................................... .......................................................

          nstalled on my daily driver, 60 miles a day.
          Long time Michelin customer 25yrs only puchased Michelin tires. Purchased a set of 18" for my 96 Riviera. Within 10K miles all edges of all the tires, inner and outer, started wearing prematurely. They tried to say mechanical problem but took car to multiple mechanics all said car was fine. Tire shop prorated the tires and gave me another set. Same thing happened. Now having to pay for another set of tires within 25K miles. Look at the diagram on this page. The outer "red" portion of the tire wears on all four tires, now on two different sets of tires. Found other folks on the web having the same issue. Consider other options before buying.

          МАМИЦАТА ИМ

          Това все едно аз сьм го писал.....................3 различни сервиза за сходимост,единия работи сьс сервиза на нашия механик чиято жена караше 140,а сега 220 от нашата категория и проблеми няма.Втория един руснак който кара сьщото такова и третия сервиз за сверка на пьрвите 2.Бях се наточил да се карам с дильра ма явно не е в Мерцедес проблема или в сходимостта както си знаех,а в Мишелин.


          Това да ми го беше казьл някой нямаше да го повярвам.Ако си обичате колата,ако знаете,че е добра и не ви интерресува цената на гумите,а само качеството им ИЗБЯГВАЙТЕ ТОЯ ШИБАН МОДЕЛ НА МИШЕЛИН.

          Вьпреки това ще ми е интересно ако някой друг има наблюдения вьрху модела.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X