Обява

Свий
Няма добавени обяви.

General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

    http://www.tirerack.com/tires/tires....l=Grabber+AT+2
    http://www.tirerack.com/tires/survey....jsp?type=ORAT -ревю
    http://www.tirerack.com/tires/tires....rain+T%2FA+KM2
    http://www.tirerack.com/tires/survey....jsp?type=ORMT -ревю

    Знам ,че едната гума е АТ а другата кална ,но след всичко изчетено ми се появи много интересна мисъл в главата...
    Като обобщя мненията по форума и ревюта се получава нещо такова:
    -и двете гуми са добре на асфалт
    -и двете гуми са доло-горе на мокро
    -и двете гуми с едно на ум ставали за сняг(тук е едно от терзанията ми...А именно коя е по-добра за сняг...Как да разбера като и за двете се пишат сходни неща )
    -BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2 са естествено по-добри в калта и като цяло за извън пътя предполагам
    -BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2 ще се износват по бързо(колко се износва относително кална гума? колко мм на 10 000км примерно)
    -General Grabber at2 ще има по дълъг живот при еднаква експлоатация...
    -General Grabber at2 ще има проблеми с по-голяма кал ...

    Чуденето ми идва от следния проблем...Имам Витарка коята си взех да карам за из града(Габрово е град с разнообразен релеф и изобилства от баири) ...Та искам да си обуя витарката с нещо с което да мога хем да ходя на разходки,хем да си карам из града и на всичкото отгоре да карам с въпросни гуми и зимата...
    Възможно ли е това с едни гуми? И някоя от тези двете би ли ми свършила работа...
    Отново сажелявам ,че искам да сравня два различни вида гуми ,но така се стичат обстоятелствата ,че уж и двете стават за сняг ,а той най-ме притеснява защото ще е глупаво да дам 1000 лв за гуми да имам 4х4 автомобил и да се излагам зимата...И не на последно място знам ,че зимата с зимно гуми ще е най-добре ,но нямам финансова възможност да купувам толкова много гуми
    27
    BFGoodrich Mud-Terrain T/A KM2
    59.26%
    16
    General Grabber AT 2
    40.74%
    11
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

  • #2
    От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

    По тази логика трябва да сравняваш Грабера с БФ Гудрич Олл террейн.....
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

      По една случайност съм карал и с двете марки и модели гуми и мога да кажа следното до момента:

      General Grabber at2 - много добра на асфалт и всякакви сухи терени. В сравнение с други гуми е направо безшумна и дава комфорт на дълъг път. На мокро е повече от зле (все едно караш на лед), както и всички АТ-та. В кал е много относително положението - ако калта не е много дълбока и гъста, а от долу имаш що годе твърда основа, се справя с повчеко развъртане. В дълбока и гъста кал, без основа отдолу - забрави! Превръщат се в сликове. На плитък пресен сняг се държи прилично (все пак има ламели), но в дълбокия сняг, особено с кал от долу са същата история както и в сериозната кал - не се самопочистват достатъчно за да дадат необходимото сцепление, когато гумата няма контакт с по-твърд и устойчив грунд с приемливо съпротивление. Износоустойчивоста им е добра и ако не ги разцепиш някъде би трябвало да те изкарат едни 70-80 000 км. минимум.

      BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2 - С тези гуми съм от 2500 км. от които 500 км. в гората. В сравнение с Каймана са направо безшумни на асфалт. Карам ги със 120-130 км/ч. по магистралата и шума и вибрациите са минимални и в много приемливи граници за такава гума. До момента не съм забелязал признаци за прекомерно износване (има колеги, които ги търкалят от една година и твърдят, че по този показател гонят АТ-то на BFgoodrich). В калта - нямат нужда от коментар! Копат като луди (не са Кайман-и или бутонки, но за сметка на това са много по-леки и позволяват отлично развъртане, което поне при мен компенсира по-малко агресивната шарка). На чакъл, камъни и макадам нямат конкуренция (тествал съм ги на почти 50 градусов наклон - изкачване и спускане) - перфектно сцепление и стабилност (имам чувството, че за това са проектирани), много устойчиви при спускане - стоят като залепени. Имам чувството, че не са много устойчиви на странични наклони (хлъзгави), но засега опита ми с тях не е толкова дълъг, че да правя такива изводи. На мокро - не са по-зле от което и да е АТ, стават ако имаш едно на ум (а винаги трябва да имаш, ако не си с фул тайм раздатка). Нямал съм възможността да ги тествам при зимни условия, но трябва да имаш предвид следното: у нас температурите рядко падат до толкова, че почвата под снега да замръзне. Обикновено отдолу си е гнусна кал, а в такива условия всичко друго освен "кална гума" си е мазохизъм. На лед няма гума която да държи и си трябват вериги, а в дълбок и особено стар и мек (мокър) сняг зимните гуми умират прави (АТ-тата също), защото грайферите им се запълват, а ламелите спират да работят (няма на какво да "залепнат"), а там си трябва копане.

      Моят съвет е следния! Ако "офф роуда"-ти ще се ограничава по улиците на габрово си вземи АТ-та (ако имаш възможност на BFgoodrich - няма друга такава гума, доказана във всякакви условия и терени, и на всякакви машини). Все пак се предполага, че е останал някакъв асфалт в Габрово и през зимата се почиства, когато снега мине 10-15 сантиметра. Няма да имаш ядове, освен ако не ти се наложи да катериш или спускаш заледен баир, но така или иначе тогава всички берат ядове. Ако смяташ да ходиш и в гората (направо си е грях да живееш в Габрово, да имаш 4х4 и да бръмчиш по асфалта), си вземай МТ-тата без да се замисляш - ще си доставиш много приятни изживявания. Дано съм ти бил от полза.

      Поздрави

      Коментар


      • #4
        От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
        По тази логика трябва да сравняваш Грабера с БФ Гудрич Олл террейн.....
        Не колега не искам да ги сравнявам защото знам ,че са доло горе еднакви ,а цените различни ...Интересува ме сравнение между двете които съм дал...

        И Благодаря за мнението на Марто...Много добри точки за размисъл ми даде...Само в допълнение искам да кажа,че не действително която и гума да взема искам с едно на ум да мога да я карам през зимата ,но не ме притеснява толкова извън пътя колко именно на пътя на отъпкания сняг(живея на баир който някой път се заледява леко ,но дори само с предното с хубави гуми до сега не съм имал проблеми)...Иначе дори и само като ги видя двете и искам да си взема калната гума естествено Четох досега и мнения по чуждите форуми ...Твърдят ,че не се износват никак бързо...Аз с джипа повече от 10000-15000 на година надали ще правя...Имам и друга кола която ползвам за извън градски условия (он роуд ) ...
        Ще приказвам и с колегата Русинов от втория пост ,но и още коментари са добре дошли...
        Поздрави!
        Последно редактирано от Петър Минчев - MaxBass; 08-08-11, 16:10.
        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

        Коментар


        • #5
          От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

          Ами Марто го е направил..... А и аз бих си взел МТ-та.... Карал съм няколко зими в балкана с МТ-та - няма проблеми. Като се иска ровене - имаш с какво. С АТ-та нямаш тази опция. А на лед - всички са равни.
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #6
            От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

            Почнах да обмислям и друг вариант....Купувам си сега Мт-тата и като дойде снега ако реша ,че не е добре вземам едни медвед я-569 за които със сигурност знам ,че са супер точно за условия като тези пред които ще съм изправен...Сняг,малко лед,баири....Да вярно...Този вариант е 1600лв ,но поне ще имам два комплекта читави гуми които ще карам 3-4 години ,а това не е малко...Как мислите?
            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

            Коментар


            • #7
              От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

              В твоя случай най-добре е МТ-тата и едни хубави зимни гуми (щом живееш на баир, който замръзва)...

              Поздрави

              Коментар


              • #8
                От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                В твоя случай най-добре е МТ-тата и едни хубави зимни гуми (щом живееш на баир, който замръзва)...

                Поздрави
                Карам с такива от година.Напълно съм съгласен с колегата.
                На отъпкан сняг,особенно на спускане,трябва да си много внимателен.
                Jeep Cherokee 4.0l-Звяр
                Volkswagen Passat 1.9TDI-Шосейка
                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                Коментар


                • #9
                  От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

                  Първоначално публикуван от mishev3006 Преглед на мнение
                  Карам с такива от година.Напълно съм съгласен с колегата.
                  На отъпкан сняг,особенно на спускане,трябва да си много внимателен.
                  Благодаря ви за съветите...Само ако може да попитам за една година колко километра си им навил и колко е износването?
                  Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                  Коментар


                  • #10
                    От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

                    Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнение
                    Благодаря ви за съветите...Само ако може да попитам за една година колко километра си им навил и колко е износването?
                    Аз също карам около година с такива, и бих казал че износването е доста поносимо.
                    Единствено ръбовете са се позагладили от асфалта, но само толкова.
                    Не са като Каймани,наистина, но в другите случаи са си супер.
                    Моите ги пробвах и на неотъпкан сняг и съм много доволен.
                    Единствения проблем,който имах беше че едната гума ми се сряза, незнайно как на единия борд,но с 8-платова лепенка и 28лв. проблема се реши.

                    В крайна сметка съм много доволен.

                    Коментар


                    • #11
                      От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

                      Взех преди доста време General AT но още несъм ги качвал и впечатлението ми е че е много мека гума като зимна е. Има и лемели да се самопочиства от снега.Можеби се минах трябваше да взема муд-териан но все пак основното каране ще е по асфалт

                      Коментар


                      • #12
                        От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

                        Здравей,колега!Не мога да направя сравнение с калните гуми,защото нямам такива Но ми харесват като шарка.Взех си миналата година Граберки АТ2 и мога да споделя впечатления от тях.Мисля,че на сняг се държат много добре,почти отлично.Имам вила в Родопите и тя ми служи доста добре за тест на различните гуми.Бившите ми нови Грабер НР се представяха доста по-зле(а също имаха надпис М+S).Не съм карал джипа с чисто зимни гуми.

                        Относно държането на вода и аквапланинга-Аз съм очарован от тези гуми.Държат се по-добре от Грабер НР,които са асфалтови гуми.А са широки 265 В дъжд до 100км/ч се карат спокойно-аз повече в дъжд не вдигам и с леката кола,та не знам кога ще започнат да се "пързалят".

                        В кал се замазват доста,но ако се "развъртят" мисля се самопочистват доста добре.
                        На асфалта (сух) и в завой се държат очевидно по-лошо от бившите ми асфалтови(като те беха и по-ниски де... )

                        За износване-нямат видимо.

                        На лед-не съм съгласен,че всички са еднакви! Тези се държат прилично.Освен това имат ямки за шипове.Знам,че са забранени

                        Поздрави!
                        Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                        Коментар


                        • #13
                          От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

                          Май ще се спра на Грабера въпреки всичко(225/75/15)...Харесва ми идеята да имам кални гуми ,но не мисля ,че ще са ми необходими така или иначе защото разходките които правя и предпочитам са леки и без гъсти ,дълбоки калове...А ако до пролетта ме захапе повече ще си взема и кални ... Сега съм извън България ,но другата седмица ще действам и ще пиша отзиви.
                          За сега е това....Благодаря много на всички които се включиха в темата...
                          Поздрави!
                          Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                          Коментар


                          • #14
                            От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

                            Здравейте!
                            На старата Витара смених сумати гуми!...Вранглери,Кайман,Кугър и мога само да кажа,че веднъж сложиш ли кални гуми(особено регенерат) -забравяш да ползваш джипа като кола,а камоли да пътуваш с него!...Да удоволствието в калта и снега е несравнимо,но всеки трябва да прецени,за какво му е тази машина!Продадох джипката и взех друга!....На тази сега ще купувам точно такива Грабери,самоче при мен са на 16цола ,та с две думи и аз съм стигнал до този избор и не смятам,че тази гума има сериозни проблеми зимата!
                            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                            Коментар


                            • #15
                              От: General Grabber at2 vs. BFgoodrich Mud-Terrain T/A KM2

                              Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                              забравяш да ползваш джипа като кола,а камоли да пътуваш с него!...

                              Не съм съгласен с това твърдение. С Гранда обиколих България, и суммарно навъртях над 40 хиляди километра, а той беше обут с кални гуми. Когато се местих във Варна, на два курса пренесох багажа от Плевен с Патроля, къса база при това - пак с кални гуми....

                              Теглото на джипка, като и дължина на базата си е от голямо значение. А и предполагам че въпросната Витара си е била къса база, нали?
                              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X