Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на хидравличен крик крокодил 2 тона

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на хидравличен крик крокодил 2 тона

    Здравейте, баща ми беше купил от Практикер хидравличен крик тип крокодил 2 тона. Всичко много хубаво, но след употреба от 3 пъти крикът се предаде и започна да не задържа. Добре, че имах друг крик и с него успях да си свърша работа. Естествено първо се насочих към клапаните, като си мислех, че проблемът е в О-пръстените. Купих нови масло-устойчиви о-пръстени смених ги с надеждата, че ще върна към живот китайският крик, но уви...
    Тогава реших да го разглобя на съставните му части и да видя къде се крие проблемът е него. Понеже търсих доста информация по форумите и не получих такава в ситематизиран вид и специално за проблемът с този крик реших да заснема процеса на разглобяване и решение на проблемът, така че да бъде полезно и за следващите, които ще се сблъскат с подобен проблем.
    Ето така изглежда крика: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:remont-na-krik-2t-1.png
Прегледи:1470
Размер:837.5 КБ
ID:6898993
    Започнах с разглобяването на крика това е цилиндърът му: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:remont-na-hidravlichen-krik-2-tona.png
Прегледи:1477
Размер:938.1 КБ
ID:6898995 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:remont-na-krik.png
Прегледи:1444
Размер:845.4 КБ
ID:6898998
    Направил съм скрийншотове от видеото, което заснех.
    Проблемът се оказа в цилиндърът на крика. Вътре има два канала, които са за изпускане на налягането при претоварване и точно те не са обработени добре. Имат остри ръбове, които разряват гуменото бутало.
    Проблемът го реших, като изпилих с дремел острите ръбове, а преди това с шабър загладих.
    Проблем се оказа намирането на гумено буталце за цилиндъра, но в Алиекспрес успях да намеря. Дал съм линкове за ремонтен комплект на крик под описанието на видеото в различни размери са. Иначе, за този крик 2 тона съм снимал буталцето и съм дал размерите му в клипа: https://youtu.be/Q2D-uWSBYAE

    Направи ми впечатление, че имаше и стружки в маслото, вероятно при обработката на детайлите не са почистили добре. Ако знаех още преди да го изпробвам бих го разглобил за профилактика и почистване, но кой може да предположи това.
    И понеже бях разглобил всичко полирах с шкурка 1000 и оста на буталото, която минава през О-пръстен с цел да му удължа живота.
    Надявам се да ви бъде полезно видеото и споделената от мен информация!

    Прикачени файлове
    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

  • #2
    Здравей колега, имам няколко такива крика. Маншети за буталото съм поръчвал от тук: https://www.lagery.bg/k-manshet-17x30x7

    Коментар


    • #3
      Поздравления за труда и че си го споделил !
      Само един въпрос, този крик не е ли от Лидъл, от лепенката с марката съдя за това ?
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #4
        Браво за старанието и написването на темата!

        Коментар


        • #5
          Всички малки крикове тип крокодил са с въпросните прорези без значение от марката . Колегата ми доста години се бори с такъв накрая въпросните прорези ги заля с двукомпонентно лепило и нещата станаха по поносими .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #6
            Опасно си е без разтоварващи отвори. А че са идиотски направени е факт.

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Скапано е направен . Реално с тези прорези работи много малко .

          • #7
            Аз имам същия, но различно брандиран, Май от Кауф го купувах преди години.
            Работеше си отлично, но в един момент започна да изпуска по малко масло от врътката, дето е за спускане.
            Постепенно започна да не може да вдига над определено ниво. Просто вдига донякъде и спира.
            Не изпуска.
            Възможно е и да му е намаляло маслото и затова да няма силици, ма нито знам какво, нито откъде да му долея.
            Възможно е и да има сходен проблем, като на колегата.
            Засега не ми се занимава да го разглобявам, а и нямам време.
            Имам колонен (вертикален) 2 т и ми служи вярно вече повече от 10 години. Та...ползвам него.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • Никола
              Никола коментира
              Редактиране на коментар
              На врътката и о пръстенче и от периодичното отвиване се скапва. На средата на цилиндърчето има пластмасова пробка от там се долива. : )

            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря! За пръстенчето ми мина през ума, но от къде да налея, не знаех. То не е изтекло и кой знае колко, но от доливане, си има нужда,
              А MHL 32 става ли?

            • Никола
              Никола коментира
              Редактиране на коментар
              Става, може и какво да е.

          • #8
            Долей му масло и ще се оправи.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              Аз имам същия, но различно брандиран, Май от Кауф го купувах преди години.
              Работеше си отлично, но в един момент започна да изпуска по малко масло от врътката, дето е за спускане.
              Постепенно започна да не може да вдига над определено ниво. Просто вдига донякъде и спира.
              Не изпуска.
              Възможно е и да му е намаляло маслото и затова да няма силици, ма нито знам какво, нито откъде да му долея.
              Възможно е и да има сходен проблем, като на колегата.
              Засега не ми се занимава да го разглобявам, а и нямам време.
              Имам колонен (вертикален) 2 т и ми служи вярно вече повече от 10 години. Та...ползвам него.
              Може да смениш и О-пръстенчето на врътката за спускане. Аз купих на бройка о-пръстените от Ташев-галвинг и ги смених. Буталцето доста по-добре започна да напомпва и по-стегнато влезе, макар че крика е много малко ползван.

              Колега cnc82 крикът баща ми го беше купил от практикер, вероятно е внесена голяма бройка и са ги пускали и в Лидл.

              Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X