Здравейте, баща ми беше купил от Практикер хидравличен крик тип крокодил 2 тона. Всичко много хубаво, но след употреба от 3 пъти крикът се предаде и започна да не задържа. Добре, че имах друг крик и с него успях да си свърша работа. Естествено първо се насочих към клапаните, като си мислех, че проблемът е в О-пръстените. Купих нови масло-устойчиви о-пръстени смених ги с надеждата, че ще върна към живот китайският крик, но уви...
Тогава реших да го разглобя на съставните му части и да видя къде се крие проблемът е него. Понеже търсих доста информация по форумите и не получих такава в ситематизиран вид и специално за проблемът с този крик реших да заснема процеса на разглобяване и решение на проблемът, така че да бъде полезно и за следващите, които ще се сблъскат с подобен проблем.
Ето така изглежда крика:
Започнах с разглобяването на крика това е цилиндърът му:

Направил съм скрийншотове от видеото, което заснех.
Проблемът се оказа в цилиндърът на крика. Вътре има два канала, които са за изпускане на налягането при претоварване и точно те не са обработени добре. Имат остри ръбове, които разряват гуменото бутало.
Проблемът го реших, като изпилих с дремел острите ръбове, а преди това с шабър загладих.
Проблем се оказа намирането на гумено буталце за цилиндъра, но в Алиекспрес успях да намеря. Дал съм линкове за ремонтен комплект на крик под описанието на видеото в различни размери са. Иначе, за този крик 2 тона съм снимал буталцето и съм дал размерите му в клипа: https://youtu.be/Q2D-uWSBYAE
Направи ми впечатление, че имаше и стружки в маслото, вероятно при обработката на детайлите не са почистили добре. Ако знаех още преди да го изпробвам бих го разглобил за профилактика и почистване, но кой може да предположи това.
И понеже бях разглобил всичко полирах с шкурка 1000 и оста на буталото, която минава през О-пръстен с цел да му удължа живота.
Надявам се да ви бъде полезно видеото и споделената от мен информация!
Тогава реших да го разглобя на съставните му части и да видя къде се крие проблемът е него. Понеже търсих доста информация по форумите и не получих такава в ситематизиран вид и специално за проблемът с този крик реших да заснема процеса на разглобяване и решение на проблемът, така че да бъде полезно и за следващите, които ще се сблъскат с подобен проблем.
Ето така изглежда крика:
Започнах с разглобяването на крика това е цилиндърът му:
Направил съм скрийншотове от видеото, което заснех.
Проблемът се оказа в цилиндърът на крика. Вътре има два канала, които са за изпускане на налягането при претоварване и точно те не са обработени добре. Имат остри ръбове, които разряват гуменото бутало.
Проблемът го реших, като изпилих с дремел острите ръбове, а преди това с шабър загладих.
Проблем се оказа намирането на гумено буталце за цилиндъра, но в Алиекспрес успях да намеря. Дал съм линкове за ремонтен комплект на крик под описанието на видеото в различни размери са. Иначе, за този крик 2 тона съм снимал буталцето и съм дал размерите му в клипа: https://youtu.be/Q2D-uWSBYAE
Направи ми впечатление, че имаше и стружки в маслото, вероятно при обработката на детайлите не са почистили добре. Ако знаех още преди да го изпробвам бих го разглобил за профилактика и почистване, но кой може да предположи това.
И понеже бях разглобил всичко полирах с шкурка 1000 и оста на буталото, която минава през О-пръстен с цел да му удължа живота.
Надявам се да ви бъде полезно видеото и споделената от мен информация!
Коментар