Питанка,то отговора е в цифрите ма аз да питам.
АРБ имат мммммм крик тип възглавница,набиваш един маркуч в ауспуха,хвърляш я под колата и газ,надува се и повдига там колкото повдига,цена 260 каймета.
Други разни арки са по стотина долара,пак са тройнослоеви,пак имат вход за компресор,идват с усилени страни,матове и чанти......ма АРБ си е АРБ.
За комбито ми трябва,то празно е близо 3 тона с малките гуми и броните под мотора,натоварена голяма Якима на тавана не я смятам.други железа също,като казвам 3 тона мммммм да му липсват 50-60 кила най-много.
Гледам модели вдигат по 2 тона,някои 3,менте китайци 4,АРБти нямало проблем с натоварена ТЛК 200.
Вьпроса - да си играя ли с китайчета от рода на ХБУЛ,да ровя за някоя свястна Австралийска марка или да се мятам на АРБ та да ми мирна главата?Опит с тия,ревюта,някой нещо?
Мерси
АРБ имат мммммм крик тип възглавница,набиваш един маркуч в ауспуха,хвърляш я под колата и газ,надува се и повдига там колкото повдига,цена 260 каймета.
Други разни арки са по стотина долара,пак са тройнослоеви,пак имат вход за компресор,идват с усилени страни,матове и чанти......ма АРБ си е АРБ.
За комбито ми трябва,то празно е близо 3 тона с малките гуми и броните под мотора,натоварена голяма Якима на тавана не я смятам.други железа също,като казвам 3 тона мммммм да му липсват 50-60 кила най-много.
Гледам модели вдигат по 2 тона,някои 3,менте китайци 4,АРБти нямало проблем с натоварена ТЛК 200.
Вьпроса - да си играя ли с китайчета от рода на ХБУЛ,да ровя за някоя свястна Австралийска марка или да се мятам на АРБ та да ми мирна главата?Опит с тия,ревюта,някой нещо?
Мерси