До: Концепция за траялна машина.
Ами как какво......По-голям лифт =по-големи ходове.Г-то е на цели мостове и нищо не го ограничава......Нека не качваме ресьорите на Вранглера над мостовете,че да го видим какви ходове ще докара
А за килограмите......ми той Самурая е лек,но.....с тия коне под капака......за къде е Да Г-то е тежко,но може до някъде да бъде олекотено с орязване , и мотора му има мощността да го носи този товар.Ако за да преодолееш един баир ти трябва на 2тона купе 150коня мотор,не виждам защо трябва да искаш да има 300коня под капака.С малко преосигуряване,да речем при необходими 150к.с. да имаш 180 или 200к.с.Тоест на един Самурай за какво са му 300коня.....ами то и с 120к.с ще лети та ще се къса.Не мога да разбера стремежа да имаме купе 800кг.и на него мотор 300коня.....ще излитаме до Марс ли или ни е необходима макар и малко презастрахована мощност за траял.
Първоначално публикуван от Andro_Pajero
Преглед на мнение
А за килограмите......ми той Самурая е лек,но.....с тия коне под капака......за къде е Да Г-то е тежко,но може до някъде да бъде олекотено с орязване , и мотора му има мощността да го носи този товар.Ако за да преодолееш един баир ти трябва на 2тона купе 150коня мотор,не виждам защо трябва да искаш да има 300коня под капака.С малко преосигуряване,да речем при необходими 150к.с. да имаш 180 или 200к.с.Тоест на един Самурай за какво са му 300коня.....ами то и с 120к.с ще лети та ще се къса.Не мога да разбера стремежа да имаме купе 800кг.и на него мотор 300коня.....ще излитаме до Марс ли или ни е необходима макар и малко презастрахована мощност за траял.
Коментар