Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Концепция за траялна машина.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Концепция за траялна машина.

    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
    Виж че Пламен ни майтапи за ходовете на Г то. И е тежко. Какво правиме?
    Ами как какво......По-голям лифт =по-големи ходове.Г-то е на цели мостове и нищо не го ограничава......Нека не качваме ресьорите на Вранглера над мостовете,че да го видим какви ходове ще докара
    А за килограмите......ми той Самурая е лек,но.....с тия коне под капака......за къде е Да Г-то е тежко,но може до някъде да бъде олекотено с орязване , и мотора му има мощността да го носи този товар.Ако за да преодолееш един баир ти трябва на 2тона купе 150коня мотор,не виждам защо трябва да искаш да има 300коня под капака.С малко преосигуряване,да речем при необходими 150к.с. да имаш 180 или 200к.с.Тоест на един Самурай за какво са му 300коня.....ами то и с 120к.с ще лети та ще се къса.Не мога да разбера стремежа да имаме купе 800кг.и на него мотор 300коня.....ще излитаме до Марс ли или ни е необходима макар и малко презастрахована мощност за траял.
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • До: Концепция за траялна машина.

      Айде и аз да изръся малко мозък...Моето предложение е за един мелез...Бертоне Фриклимбер 2.7 бензин http://bg.autoscout24.com/Details.aspx?id=boryhgpalvtg -130-тина коня,ресорно окачване,цели мостове,двигател на БМВ,Скорости,мостове и купе на Даихатсу Роки.
      Нито е много голям,нито много малък,части все пак се намират,дори и за тунинг,за справка проекта на ribaro- http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=9191 .
      Според мен е не лоша база от която да се почне.
      Последно редактирано от taran; 09-11-08, 12:06.
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • До: Концепция за траялна машина.

        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=44371
        Това дали не е подходящо за проекта на Андро? От мненията на Яро и мотора може да стане с желаните конски сили.

        Коментар


        • До: Концепция за траялна машина.

          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
          Г-то е на цели мостове и нищо не го ограничава...
          Не го познавам и нищо не мога да кажа. Но за да има малки ходове има ограничение от оригиналната конструкция и окачване.
          Виждам че масово ги правят за състезания, което говори че за база състезания са отлични.

          Коментар


          • До: Концепция за траялна машина.

            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
            Ами Мерцедеса го закупуваш за 8-9хиляди лв.От там имаш 2500лв. окачване и около 2000лв. гуми.След това рязането и улекотяването ще са само труд от твоя страна,а материалите по тази операция няма да са повече от 500-600лв.Остават едни към 1000лв. от предварително обявения бюджет с които да ......почерпиш Подръжката му е като на всеки друг джип.Наистина при японските/нали и аз съм от тяхното семейство/,арабите предлагат доста части на по-ниски цени,но определено повечето от тях са боклуци и ментаци с надпис japan и просто НЕ стават/за пример ще ти дам как миналата година смених само три от тампоните на задните надлъжни щанги на ГР-ра с тампони закупени от арабите и.....3 седмици и болта с вътрешната втулка вече удряше във външната,а задния мост ходеше напред назад с около 4-5см.......абе трагедий/.А Мерцедеса е изключително здрав автомобил/няма нищо общо с постоянните ремонти при Уаза....да ме прощават колегите,ама на черното бяло не мога да кажа/,части се намират,както за ДВГ-то,така и за ходовата част.Така че.......идеята не е съвсем за пренебрегване.Поздрави.
            Така е колега,ама читави Г-та за 8000-9000лева няма.

            Коментар


            • До: Концепция за траялна машина.

              Първоначално публикуван от YOSIF Преглед на мнение
              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=44371
              Това дали не е подходящо за проекта на Андро? От мненията на Яро и мотора може да стане с желаните конски сили.
              Яро даже е пуснал една подготвена Тойота,обявата е най-горе на първа страница в "Продавам".

              Коментар


              • До: Концепция за траялна машина.

                Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                Айде и аз да изръся малко мозък...Моето предложение е за един мелез...Бертоне Фриклимбер 2.7 би.ензин http://bg.autoscout24.com/Details.aspx?id=boryhgpalvtg -130-тина коня,ресорно окачване,цели мостове,двигател на БМВ,Скорости,мостове и купе на Даихатсу Роки.
                Нито е много голям,нито много малък,части все пак се намират,дори и за тунинг,за справка проекта на ribaro- http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=9191 .
                Според мен е не лоша база от която да се почне.
                Таране, това е добро!

                Коментар


                • До: Концепция за траялна машина.

                  Towa , че е БМВ от една страна е добре ! Трябва да се провери но М51 на БМВ може и да пасне а това е прекрасен многор с МНОГО сила
                  Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                  Коментар


                  • До: Концепция за траялна машина.

                    Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                    Towa , че е БМВ от една страна е добре ! Трябва да се провери но М51 на БМВ може и да пасне а това е прекрасен многор с МНОГО сила
                    В тази връзка, за Роки 2,0 литровия мотор, мислил ли си?

                    Коментар


                    • До: Концепция за траялна машина.

                      Хватката е че кутията на бертонето си е направена за БМВ двигател а 70-80% от двигателите на БМВ към кутията са еднакви !
                      Това ще ти спести много време за фланец , не , че е особен проблем да се направи де ...........
                      но пък тези ресьори много е леко Рокито зада направи ходове с тях !
                      но окачването не е проблем да се преправи ............
                      само си избери купе и двигател , от там ТНТМ
                      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                      Коментар


                      • До: Концепция за траялна машина.

                        Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                        Хватката е че кутията на бертонето си е направена за БМВ двигател а 70-80% от двигателите на БМВ към кутията са еднакви !
                        Това ще ти спести много време за фланец...
                        Рокито с 2,0та литра, дали не е със същата кутия?

                        Коментар


                        • До: Концепция за траялна машина.

                          Nqмам идея !
                          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                          Коментар


                          • До: Концепция за траялна машина.

                            По-скоро не, ако е с японски двигател. Ако съдим по ферозата (има и бертоне, копие на ферозата, пак с BMW двигател). Там са с различно захващане.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • До: Концепция за траялна машина.

                              Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                              Towa , че е БМВ от една страна е добре ! Трябва да се провери но М51 на БМВ може и да пасне а това е прекрасен многор с МНОГО сила
                              Ако бертонето идва с бензинов двигател, от какъв зор ни е притрябвало да слагаме М51 особено ако е без кулер? С какво е по-добър от M20B27ЕТА (127hp@4250 и 240Nm@3250)?
                              “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                              Walter Rohrl
                              GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                              Коментар


                              • До: Концепция за траялна машина.

                                Защото е 2,8 ,
                                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X