Здравейте,нов съм във форума и питането ми е как да вдигма мощтноста на моето диско с чип тунинг или газово.Джипа ще се използва за лов , но е много муден .
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Discovery 2TD5
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Discovery 2TD5
 
 Зависи колко пари ти се дават.
 Имам няколко приятели с пипнати по различен начин, но най-добре става и с променлива турбина.
 Може да ги погледнеш, но съдейки по "газово" си на 350-400км. от София, та едва ли ще ти е удобно. ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Discovery 2TD5
 
 Я ,ги дай тия приятели аз да погледна ,че ми се върти нещо в главата.Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеЗависи колко пари ти се дават.
 Имам няколко приятели ..... 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Discovery 2TD5
 
 Добре би било да напишеш откъде си. Имам приятел с 2 2-ки, чипосани за малко пари. Ако проявиш интерес, мага да съдействам, но в София.За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Discovery 2TD5
 
 Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнениеДобре би било да напишеш откъде си. Имам приятел с 2 2-ки, чипосани за малко пари. Ако проявиш интерес, мага да съдействам, но в София.Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение... съдейки по "газово" си на 350-400км. от София, та едва ли ще ти е удобно.  
 ...
 
 Трудно ше ти ги дам, но не е проблем да ви свържа, но бюджетите са им големи.Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнениеЯ ,ги дай тия приятели аз да погледна ,че ми се върти нещо в главата. ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Discovery 2TD5
 
 За Д2 има две възможности за вдигане на мощност и зависи от модификацията! До 2001г. ЕБУ на ДВГ не може да се препрограмира и се монтира чип. От 2002г. ДВГ и ЕБУ са модифицирани и ЕБУ може да се препрограмира със съответното устройство.Първоначално публикуван от stanimirstefanov Преглед на мнениеЗдравейте,нов съм във форума и питането ми е как да вдигма мощтноста на моето диско с чип тунинг или газово.Джипа ще се използва за лов , но е много муден .
 Относно "муден" - зависи с какво се сравнява, ако се сравнява със старото Д1, Д2 е "самолет" .....
 Да не се окаже, че има проблем и затова е "муден"!?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Discovery 2TD5
 
 Муден ли? Моят само с махнат ЕГР включва тракшъна при смело натисната газ на първа бърза на равно на мека настилка с нови дуратраци.Не бързай ако искаш да стигнеш
 __________________________________
 Discovery II TD5 10P
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Discovery 2TD5
 
 Здравейте, колеги.
 Виждам, че има доста оплаквания за мудност при тд5 от каквато и аз се оплаквах, но вече мога да кажа,че се преборих.
 Та да споделя какво съм направил:
 1. Един от "фабричните" дефекти при тд5 е изкривяване на изпускателния колектор. Ако е малко не можете да го усетите, но ако се увеличи (което е неизбежно с времето) се чува силно изсвирване при рязко подаване на газ след 1800-2000об.мин
 Ефекта засягащ вървежа е увеличаване на турбо лаг-а и недостатъчна мощност в ниските обороти. Ремонта се състои в демонтаж на колектора, смяна на шпилките дори и да не са скъсани (обикновенно на 1-ви и 5-ти цилиндър липсва по една) с такива от "Вюрт", изрязване на ребрата между отделните портове, шлайф на колектора (челен) и монтаж с нови уплътнения към главата и турбината.
 2. Омекнали маркучи на турбо пътищата - отново увеличен лаг. Решението е очевидно - смяна на маркучите по възможност със силиконови такива.
 3. Задръстен всмукателен колектор в следствие работата на ЕГР-а. Решението е премахване на ЕГР-а, сваляне и почистване на всмукателния колектор ( става с пяна за фурни и камини, но си е яко омацана работа) и монтаж с ново уплътнение.
 4. Лоша регулировка на разтоварващия клапан на турбото - не достига максимално налягане, но влияе предимно на работата при високи обороти. Решението е регулиране на клапана по описание от сервизното ръководство.
 5. Регулиране на хода на плунжерите на дюзите - прави се за 30мин с отверка и ключ 13. Сваля се капака на клапаните, превърта се двигателя така че кобилицата на съответния цилиндър да спре да се повдига, разконтря се гайката, с плоска отверка се навива регулиращият винт докато опре на твърдо, но без усилие, след което се връща един цял оборот и се законтря.
 6. Неправилно работещ модулатор на разтоварващият клапан на турбото. Ако имате съмнение в него най-добре го сменете - не е скъп.
 
 Това са основните причини за мудност на тд5, като няй-голям ефект при мен имаше ремонта на изпускателния колектор и реглажа на плунжерите.
 Сега камиончето върви като лек автомобил, мазно и леко без пропадания и затъпкване в оборотите. Чак започна да ми липсва предишната груба работа, но при разход от 9,5л/100км мисля че ще го преживея.
 Успех!!!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


 
							
						







Коментар