Всичко започна от тук : http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=7717
След оценка на постигнатото братя Петрови явно не харесаха визията
на Патрола и на сцената се появи един комплект TJM 4"
Отново съз задачата бях "нагърбен" аз и се почна ...
Първо отзад , че е по-лесно
:





Отпред обаче , умниците от TJM са решили проблема с надлъжния наклон на шенкела (castor) и ъгъла на кардана по много хитър начин
Премахват се ексценричните втулки


и на тяхно място се поставят нормални .

След това се монтират специални планки , преместващи задната опора на надлъжните щанги


Ето как беше преди

Монтажа


И новото място на закрепване

Продължих с пружините и амортисьорите




Биелетките , въпреки че са регулируеми , "окъсяха" ...

И крайния резултат - гумите са малкииии ...

.JPG)



Е , за сега чакаме новите гуми
и после ще снимаме пак !
След оценка на постигнатото братя Петрови явно не харесаха визията


Отново съз задачата бях "нагърбен" аз и се почна ...
Първо отзад , че е по-лесно

Отпред обаче , умниците от TJM са решили проблема с надлъжния наклон на шенкела (castor) и ъгъла на кардана по много хитър начин

и на тяхно място се поставят нормални .
След това се монтират специални планки , преместващи задната опора на надлъжните щанги
Ето как беше преди
Монтажа
И новото място на закрепване
Продължих с пружините и амортисьорите
Биелетките , въпреки че са регулируеми , "окъсяха" ...
И крайния резултат - гумите са малкииии ...




Е , за сега чакаме новите гуми




Коментар