Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлика на волана

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хидравлика на волана

    Стягам една Ланча. Оказва се, че не работи хидравликата на волана. Помпата работи. В съда за маслото ври и кипи - буквално Маслото е като пяна. В началото се чуваше силен шум в помпата. Сега го няма, но пяната не се махва.Не ми се е случвало да се занимавам с хидравлики и не знам така ли трябва. Мислех че не е обезвъздушена, но как се обезвъздушава и колко време трябва да върти маслото, за да изчисти въздуха? В крайни положения на волана помпата товари двигателя - чувал съм, че така трябва. Давайте идеи какво да правя.
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

  • #2
    От: Хидравлика на волана

    Помпата е заминала. Нейните луфтове го разпенват, ако всичките останали чаркове са си на мястото, и ако маслото не е от шевна машина.

    Коментар


    • #3
      От: Хидравлика на волана

      Да, маслото и луфтовете трябва да се проверят, както казва Стефан, но ме съмнява, че може и да дърпа отнякъде въздух. Той прави и шум, и пяна в пластините на помпата. Обезвъздушаването би трябвало да е с навиването на волана от край до край, автоматично.

      Коментар


      • #4
        От: Хидравлика на волана

        Как ще прави пяна от скапана помпа?! А и няма да върти маслото. За да се пеняви, трябва да влиза въздух. Обезвъздушаването го правих няколко пъти, но няма ефект. Значи постоянно постъпва въздух. Утре проверявам основно... Щях да кажа всички маркучи, но трябва да изследвам само подаващия. Иначе ще тече масло.
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #5
          От: Хидравлика на волана

          Решено! Е не решено, а открито. Маркучът, от резервоара до помпата, пукнат при стягащата скоба и заедно с маслото "подава" и въздух. Обикновено сменям всички съединения, но поради изключително находчивото разположение на помпа и резервоар, е използвано такова с невъобразими чупки и не можах да намеря подходящо. Сега ще му мисля какво да сложа.
          Прави впечатление, че конструкторите решават една недомислица с друга такава. На същия автомобил, планката за закрепване на бронята от ляво е по-дълга с 5мм от дясната планка. Защо? При изработката се оказва, че от дясно, бронята се е получила по-отдалечена от калника. Как да го решат без нови чертежи и матрици? Ами по-къса планка, която придърпва леко бронята?!
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар


          • #6
            От: Хидравлика на волана

            На входа си помпата взема колкото взема. На изхода си го духа през нещо, то работи, после заминава да се успокоява в някакво резервоарче. Там и изпуска газовете, зер термодинамика. После се връща в помпата. Ако в щатното резервоарче не успява да изпусне мехурите - значи перките на помпата са го пребили прекалено преди това. Или маслото вече не става, или перките пляскат по него като от песента за водното колело. Те ти и цялата физика на процеса.

            Коментар


            • #7
              От: Хидравлика на волана

              Маркучът сменен! Изчисти въздуха за по-малко от минута и сервото проработи. Когато, заедно с масло, в помпата постъпва и въздух, няма значение, че го изпуска в резервоара. Постоянно постъпва нов, а перките така го забъркват, че се получава не масло с мехурчета а някаква гадна сивкава емулсия. Интересно е, че като изчисти въздуха, маслото си стана чисто и прозрачно, кристално червено. Та, както е казано - това, което си требе, оно си го сака! Сменяйте всички "гуми" по-стари от 5-6 години!
              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X