Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Напречна регулируема стабилизираща щанга

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Напречна регулируема стабилизираща щанга

    смятам да си направя регулируема напречната стабилизираща щанга щото моста е отишъл в дясно с няколко см и ме дразни
    до сега не съм правил подобно нещо и ми е интересно правилен ли е тоя начин по които смятам да я права


    режа щангата на две

    взимам две такива дълги гайки (М20х60) и на струг ги права кръгли за да влязат плътно в двете пърчета на одрязана щанга и ги заварявам към щангата


    взимам една шпилка М20 с определена дължина и заварявам една нормална гайка посредата която да я въртя с ключ и да регулирам дължината


    слагам още две такива гайки които ще са за контра от двете страни на заварената гайка и навивам шпилката в двете пърчета на щангата

    щангата е на ВАЗ
    външния диаметър на тази щанга е ~30мм
    мисля че 20мм щпилка ще е достатачно надеждна
    Последно редактирано от kraz; 15-02-07, 18:45.

  • #2
    Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

    Що да не стане, само едната "дълга" гайка трябва да е дясна, а другата с лява резба и съответно на шпилката пак така - половината дясна, половината лява на струг

    Коментар


    • #3
      Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

      значи трябва да зема шпилката по голяма примерно M24 защото нали шпилката като се престърже да се обърне резбата и ще и се намали размера а на дългата гайка ще се увеличи
      така ли излиза

      Коментар


      • #4
        Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

        Не, зависи какво можеш да намериш готово - за шпилка не вярвам, по-скоро гайка с лява резба. Взимаш ги двете еднакви по размер, а шпилката изцяло се прави на струг. Е, трябват и ляви гайки за законтряне...
        Става сложно. Защо просто не си измериш колко дълга ти трябва да е щангата, не си я отрежеш и завариш подходящи накрайници?

        Коментар


        • #5
          Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

          съмнява ме да има такива дълги гайки с лява резба но ще проверя
          а контра предполагам че и с гайка само от едната страна пак ще стане без да мърда

          лични на мен ми е по лесно да я направя регулируема щангата от колкото да мера с колко да я увеличавам и да се занимавам с преходници

          Коментар


          • #6
            Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

            Tези елементи дето си ги дал няма да издържат на натоварването. При качествена заварка може да се разкриви и отслаби резбата. Отделно тези материали с които си се захванал не се заваряват добре.
            Последно редактирано от Yordan Kolev; 15-02-07, 22:33.

            Коментар


            • #7
              Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

              тогава от каква стомана ще е надеждно да се направят такива втулки... Стомана 40Х, Стомана 20Х, ?
              Последно редактирано от kraz; 15-02-07, 21:05.

              Коментар


              • #8
                Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

                Както разбирам, говориш за щангата която фиксира положението на задния мост. Дали това е добро решение. Сигурно е крива конзолата на гредата или гредата, или купето. Вероятно са променени и окачванията на надлъжните щанги. Вместо да правиш дивотии, вземи прегледай тези неща. Ще изместиш моста, ще се разкривят други неща.
                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                Коментар


                • #9
                  Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

                  Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                  Както разбирам, говориш за щангата която фиксира положението на задния мост. Дали това е добро решение. Сигурно е крива конзолата на гредата или гредата, или купето. Вероятно са променени и окачванията на надлъжните щанги. Вместо да правиш дивотии, вземи прегледай тези неща. Ще изместиш моста, ще се разкривят други неща.
                  Споко бре човек, при лифт се случва това - мести се моста. За да се върне на нормалното място се удължава реактивната щанга. Ако ти си беше отлифтовал джипа щеше да се сблъскаш със същото.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

                    Там нищо не може да заваряваш без пещ. Иначе веднага ще се счупи точно до заварките.
                    Преходна муфа в отговорен възел ...
                    Дивотии са това. Все едно ще стигнеш до нова правилна щанга. Що ти трябва да губиш време, пари и нерви за кърпене на презервативи?
                    Ако те кефи самият процес - тогава може. Аз поне ценя и си падам по сексуалните извращения. Но първо знай какво правиш.

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

                      ами мисля да отида в Института по заваряване (при Васил маи се казваше) там ги заварят тия втулки с едно сериозно телоподаващо

                      също смятам да направя 2-4 прореза на щангата дълги по 3-4см и широки около 5мм и там също да се завари за по голяма площ

                      а ако нещо не се получи задоволително с тях тогава ще го мисля на ново с някаква яка стомана

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

                        Стига с тия яки стомани бре. Ходи утре в склада и си вземи 20см Ф30 арматурно желязо и се обади да направим щангата.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

                          днеска ги взех тези неща и както е тръгнало ще го правя с тях пък като се изкриви или скъса тогава ще играе арматурата

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

                            Захванал си се с нещо което не е нужно. Щангата трябва да е с правилна дължина. Няма смисъл да я правиш да се регулира. Фиксира се в правилното положение и се заварява. А заварките ако ги направя аз няма да се скъсат. И до тях нама да се къса.
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Напречна регулируема стабилизираща щанга

                              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                              Споко бре човек, при лифт се случва това...
                              Сори! Не разбрах, че прави лифт - наистина се оказва къса.
                              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X