Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Текнорот

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Текнорот

    Здравейте колеги!

    Какво мислите за продуктите на тази фирма? Ще сменям биалетка и съм се насочил към тях.

    Може да препоръчате и други! Просто искам да взема нещо качествено!

    Благодаря.
    Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

  • #2
    До: Текнорот

    Еврейска фирма произвеждаща в Турция с доста добро качество.

    Аз монтирам често от тях и нямам оплаквания,на моят автомобил съм с такива шарнири вече 40 000 км и все още са здрави.

    Другите турски са Asmetal не знам дали съм го написал правилно,но също издържат много.

    Отам нагоре,като цени има много,но на доста от тях качеството не съответствува на цената....
    Стефан Дянков

    Коментар


    • #3
      До: Текнорот

      А скоро купували ли сте? Защото разбрах, че Текнорот се правели вече в Китай и малко се разколебах - не знам дали е вярно! На биалетката ми се е разбил само единият болт, за който в Жизет ще ми вземат 15лв. да го оправят. Казват че ставало доста здраво. Дали?
      Текнорот е на цена 19лв.
      АСметал със сигурност бих предпочел - 25лв са, но нямат подходяща. Моята е дълга 31.5см. А те имат 30.5 и 32.5см.

      Какво ще ме посъветвате?
      Поздрави!
      Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

      Коментар


      • #4
        До: Текнорот

        Взех по късият вариант на Ас метал. Глудах, умувах и реших, че ще станат. Е станаха. Стаб. щанга се доближи малко повече до полуоската но няма да опре. Като цяло се усеща разлика в положителна посока на стабилността и влошаване малко на возията, но нищо фрапиращо.

        Еми това е!
        Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

        Коментар


        • #5
          От: До: Текнорот

          Колегата вече е направил своя избор, но и аз да споделя впечатленията си. Карал съм с АСметал, Текнорот, рециклирана рейка с накрайниците от Жизет. АСметал издържат малко повече от Текнорот при еднакви условия. Рейката издържа 40 хил. км до като не я изкривих при удар, но накраиниците си бяха за смяна. АСметал е по-добрият избор в този ценови диапазон според мен.

          Коментар


          • #6
            От: До: Текнорот

            Здравейте,

            ще възобновя малко темата.

            Да припомня, че монтирах предни биалети на АС Метал с 1см. по-къси, поради липса на точен размер на този производител. Оказа се обаче, че при някаква ситуация стабилизиращата щанга е тръкнала в дългата полуоска. По тази причина, отново ги смених с правилната дължина но на Технороот. Те обаче ми изглеждат по-ненадежни от АС Метал. "Ябълките" са по-малки, освен това са затворени с пластмасови капачки.

            Какво искам да питам. Ако прережа биалетите на АС Метал през средата, за да съм далече от "ябълките" и там да ги удължа с 1см. посредством заварка и подходящ метал, дали е удачно? Мисля от едната стара биалета да взема материала за удължаване и да го заваря. А отгоре да имам нахлузена тръбичка, с подходящ диаметър, която също да заваря, за по-здраво. Какво мислите, дали ще е надежно?

            Моля за съвет!
            Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

            Коментар


            • #7
              От: До: Текнорот

              Първоначално публикуван от Danchojn Преглед на мнение
              Какво искам да питам. Ако прережа биалетите на АС Метал през средата, за да съм далече от "ябълките" и там да ги удължа с 1см. посредством заварка и подходящ метал, дали е удачно? Мисля от едната стара биалета да взема материала за удължаване и да го заваря. А отгоре да имам нахлузена тръбичка, с подходящ диаметър, която също да заваря, за по-здраво. Какво мислите, дали ще е надежно?

              Моля за съвет!
              Не е добра идея да се заваряват елементи по ходовата част. Повечето от тях се получават чрез горещо изковаване за да имат нужната здравина. Заварката от своя страна /ако не е много добре направена/ води до вътрешни напрежения , разкаляване ..... Та зависи за какво и къде си ползваш МПСто.
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #8
                От: Текнорот

                Еми доста се кара по черни пътища. Затова ми се искаше да е нещо здраво да не сменям всяка година. Оригиналните на 50 000км. бяха размазани.
                Явно идеята не е добра. Помислих си го защото например на Пежо306 има вариант с пластмасови биалети.

                По принцип със заваряването се справям и на външен вид го докарвам. Разбира се любителски. Има ли някакви правила на заваряване, за да не останат вътрешни напрежения?
                Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                Коментар


                • #9
                  От: Текнорот

                  Тук ще трябва да се включи някой от спецовете по заваряване , и аз съм любител. Доколкото съм чел и патил - мамата му е предварително подгряване на детайла и то до температури близки до тези за закаляване. Търси наистина квалифициран заварчик ако си решил да са заварки. Има тук доста теми за заварките , както и читави майстори. Пробвай ги на лични.
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #10
                    От: Текнорот

                    Аз съм на мнение, че заваряване по ходовата част не е много допустимо да не кажа хич, но защо не опиташ да удължиш биалетата не чрез парче от старата, а чрез втулка с нарязана резба (съответно и на двете половинки трябва да има резба). Може да прикапеш втулката само против саморазвиване, така ще избегнеш разкаляването и напреженията.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Текнорот

                      Не знам за какви точно биалетки говорите но повечето са заварени .
                      И като цяло по ходовата част има доста заварки,не всички носачи,греди и др. са ляти.Просто заварките трябва да са съобразени якостно и да са направени както трябва.Не е добре да се заваряват термично обработени детайли(реактивни щанги,ресори,пружини).
                      Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Текнорот

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Bialeta.jpg
Прегледи:1
Размер:8.7 КБ
ID:5204926

                        Ето за това става въпрос. Такъв тип е биалетата. Нищо не съм правил за съжаление, не ми остава време.

                        Благодаря за отговорите!
                        Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                        Коментар


                        • #13
                          От: Текнорот

                          Дори на тази накрайниците пак са заварени.Този прът между накрайниците едва ли е закален,така че при добре направена заварка няма да има никакъв проблем.Само покритието ще изгори.
                          Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X