Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за накладки АТЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за накладки АТЕ

    Новите накладки ми дойдоха с някакво покритие по гърба - на снимката.
    Проблема е, че то може да се свали , точно както хартия на двустранно лепещо тиксо се сваля например...
    Въпроса е трябва ли да се свали или да се остави?

    На пипане е хлъзгаво и подозирам, че може да е вместо мазане с медна грес например.
    Прикачени файлове

  • #2
    Любо,махай хартията.
    Аз бих я махнал,нищо не прави ,освен да пази за транспортни драскотини.

    Има други ...бош купих за буса преди седмица...от страната на лепенката както е при теб,имат цяла метална пластина със щипки...

    Ако е пореста гума или като текстолит пластина,бих ги оставил,но хартия....ТЦ...


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:h-preview.jpg
Прегледи:496
Размер:118.5 КБ
ID:6967483
    Последно редактирано от Roninn; 16-06-24, 22:17.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      Те си имат някакво покритие....като че ли....под хартията?
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        Любо,махай хартията.
        Аз бих я махнал,нищо не прави ,освен да пази за транспортни драскотини.

        Има други ...бош купих за буса преди седмица...от страната на лепенката както е при теб,имат цяла метална пластина със щипки...

        Ако е пореста гума или като текстолит пластина,бих ги оставил,но хартия....ТЦ...


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:h-preview.jpg
Прегледи:496
Размер:118.5 КБ
ID:6967483
        Прав си безспорно !

        ето

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:81yoO-YNMXL._AC_SL1500_.jpg
Прегледи:480
Размер:135.6 КБ
ID:6967486

        Коментар


        • #5
          Въпроса е "Колко са АТЕ тия дето ги продават в БГ....

          Коментар


          • #6
            По принцип хартийката го играе топлинен щит, остави си я.

            Коментар


            • Shider
              Shider коментира
              Редактиране на коментар
              То си пише да се махне хартията, преди употреба (монтаж)!

          • #7
            По спомен се маха. Пази това покритие под нея.

            Коментар


            • #8
              Отдолу е двойно лепящо "тиксо" . По идея залепва накладката към спирачния апарат за да не скърца/трака. Има го за определени модели спирачни апарати.

              Коментар


              • #9
                Завчера ми дойдоха керамични АТЕ. Нямаха на гърба хартия, а пореста лепенка против скърцане.

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  ...керамични АТЕ...
                  Преди месец смених въпросните "керамични" оригинални на Гранда с класически, правещи джантите яко черни, накладки на TRW. И установих че Гранда можел да спира. Това от уж силно мислещите за здравето ни зелени човечета, дето с глупостите им ще се пребием. Да, с оригиналните ми джантите не почерняваха, докато с тези стават черни само за няколко дни. Ама и спираха МНОГО осезаемо по-малко. Вероятно и траеха осевзаемо повече - това тепърва ще се види.

                  Та, гладай как спират, не гледай цената и колко модерни били. За мен керамиката вече не е ОК и докато мога да купувам от класическите, ще купувам от тях. Не ме интересува дали ги сменям на 30 или на 60000км. Интересува ме единствено като натисна спирачката нещо да се случва.

                  Има и спирачни накладки, дето са забранени за "гражданско" ползване, защото спират още по-добре. Пълна олигофрения!

                  ПП: За возилото ми отвъд голямата вода само в един магазин (вярно, голям) има 49 (четиридерсет и девет) вида предни накладки, кои от кои по-"модерни" и "екологични". И оригиналните неспиращи еколигичности са на двойна цена спрямо най-мъдестите неоригинални и седморна спрямо доста от останалите.
                  Последно редактирано от sparkybg; 28-06-24, 23:08.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    ...Има и спирачни накладки, дето са забранени за "гражданско" ползване, защото спират още по-добре. Пълна олигофрения!...
                    Добре спират горещи, и само горещи. На студено хич ги няма.
                    Да не забравяме че планетата се обитава и от болондинки и шофьори-блондинки...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #12
                      Аз за последно купих накладки от марката ATE. Защо се вижда на снимката.
                      Старата монтажна пружинка е точно по размер, а новата не може да се монтира на скобата, защото е по къса.
                      След 'кореспонденция' с АТЕ - казаха : "Прав си ама няма какво да направим."


                      Натиснете снимката за да я уголемитеИме:ate_.jpgПрегледи:0Размер:87.7 КБID:6968353

                      Коментар


                      • #13
                        За Land Cruiser-а АТЕ са най-добрите дискове/накладки, които съм ползвал.
                        Оригиналните спират много добре и имат добър живот, но дори по арабските канали само накладките са по 180лв на ос.
                        TRW са най-големият провал, който съм пробвал някога. С оригинални дискове са единствените накладки, които съм прегрявал и то не веднъж. Почват да пушат и спирането отива на кино. До колкото може да се вярва и разчита оригинални. Изтраях ги до средата, около 5000км и за собствената си безопасност и на околните - в кофата.
                        Terrain Tamer спират прилично добре, не са нещо супер уау, но все пак по-добре от оригиналните накладки. За сметка на това за 7500км бяха почти аут.
                        Отатък океана бях взел едни NiBK, май японски - спираха, но за 5000км бяха на под 50%.
                        После взех някакъв колумбийски но нейм за heavy duty и бронирани коли - такова чудо не съм виждал и чувал - за 1500км бяха на по 20-30% 😳 Иначе спираха

                        Та на АТЕ - дисковете им за 65 000км на 3200кг джип са на 50% живот - Не помня точни милиметри, но ако нови отпред са (май) 32мм, мин са 30мм, моите са на 31мм. Отзад може би на около 25%.
                        Накладките им ми изкарват около 18 000км, докато зацвили пластината на предните. Задните малко по-бързо. Спират без проблеми, без забележки за прегряване - направихме десетина прекосявания на Андите, включително със спускане от 4800м до 1500м наведнъж - без проблеми.
                        Тук ги взимам от https://nasauto.bg Обещават да са оригинални и нямам основания да се съмнявам.

                        Коментар


                        • KingofROAD
                          KingofROAD коментира
                          Редактиране на коментар
                          Джипът не може да тежи 3200 кг. празен, без пътници и товар. Това по-скоро е максимално допустимото му тегло СЪС пътници и товар, а може би и с ремарке 750кг.

                        • MoridinBG
                          MoridinBG коментира
                          Редактиране на коментар
                          Джипът го взех тежащ 2720кг, претеглен с около 5-10л гориво. Натоварен е с около 500кг доработки и инвентар, някаква не малка част претегляни, други споре официални данни за теглото. Информация колкото щеш в темата - https://offroad-bulgaria.com/forum/о...шествия

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Накладки, изкарващи по една смяна на масло, говорят за неадекватни за возилото/комплектацията спирачки. И каквото и да сложиш, няма да промени това. Ако е масов проблем, не вярвам точно за Тойота да няма измислено решение. TRW-то се изпичат бързо именно заради това. Именно защото спират повече, поне в началото. Ще ги видя и на моето колко ще изкарат де, но засега още си спират добре и не скърцат. И дисковете (АТЕ) изглеждат добре. Същото е играно и на ъераното, със същия ефект.

                      • #14
                        Нямам нищо против накладките на АТЕ, стига да поддържат минимална дистанция 1м от автомобилите ми...
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #15
                          ATE отдавна спрях да ползвам. Последно, когато ползвах такива беше преди 10 години и бяха правени из румънските катакомби. Нещо като чарколяците на Лемфьордер. Скърцаха и не спираха добре. Да, зная че е важна връзката накладка-спирачен диск, та да кажем от там да е било. Ползвах с времето Текстар, които също са добре. От известно време ползвам на 3 от МПСтата органични накладки на ABE. Не са чак толкова скъпи и спират доста добре. Според мен от керамика за цивилни цели, няма смисъл- тя иска температура, че да започне да работи. Синтерованите накладки са същата работа, не чак толкова като керамиката, но и те искат да позагреят, че да работят като хората. Ако не управлявате 500+ кс МПС и не сте с рали наклонности, то органичните накладки са идеални.
                          Ако е машина, нека бъде немска!
                          XJR 1200
                          ETZ 150
                          Kawasaki Ninja ZX10R

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X