Обява

Свий
Няма добавени обяви.

С каква грес да смажа хидравлична рейка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • С каква грес да смажа хидравлична рейка

    При смяна на вътрешни кормилни накрайници ще забърша старата грес.
    Каква да използвам:
    - литиева
    - молибденова
    - универсална

  • #2
    За рейки препоръчват молибденова. Има хидрофобни свойства.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      Литиева и няма да обяснявам защо е най подходяща,че ще се започне едно надскачане.
      Пс. Погледнете новите рейки с каква смазка излизат от производителя.

      Коментар


      • #4
        Синя (литиева) всички които съм разглобявал са с такава.

        Коментар


        • #5
          Немски производители (MB,BMW и VW) - с литиева,синтетична грес (NLGI клас 1)-тази:
          ZF Lenksysteme # 0671190104
          MB A0019893851
          BMW 83239407857
          VW G 052 168 A1

          https://www.fuchs.com/de/en/product/...NOLIT-JP-1619/

          https://i5.walmartimages.com/seo/Feb...0&odnBg=FFFFFF


          Горната се предлага в тубички по 100g. от тие автопроизводители.От ZF(съга май Бош) e май само 10g.
          Греста е клас 1,демек с "по-мека" консистенция,литиев сапун (като сгъстител) + "синтетично" масло с нисък вискозитет+туй-онуй като добавки,сред които и малко молибденов дитиофосфат.
          Всичко туй би помогнало:
          -греста да не се "спича" бърже с времето и по-високи темератури
          -потребителят и усилители да местят рейката лесно в студено време .
          -и т.н.
          ...
          -да върви икономиката,а потребителят да е доволен,че е сторил "правилна" покупка
          -плюс поне три политкоректни и красивоумни съображения при избора на греста от производителите

          Какви негативи може да има употребата на някаква си евтина EP грес за лагери (демек,с простейший литиев сгъстител и минерално масло)...или пък такава с молибденов дисулфид (те пак най-често са си с литиев сапун и минерално масло)-може да се спори.
          Защо няма например МоS2 в Ренолита горе? Нищо в приложението не изисква наличието му(не че ще навреди нещо)...плюс туй се разчита,че поради "модерните" си свойства греста ще остане по-дълго там - и в "работно" състояние...или пък най-вече на това,че талигата(или рейката) ще замине към скрапа/майстора доволно бърже поради ред други причини,на която кълка лежат всички производители днес.
          Honda показва проста "многоцелева грес" за рейката,шарнири и накрайници на црв например -както,види се, и процедира огромното болшинство от хората.Не знам дали японските рейки се "чупят" повече от аврупските.

          Человекомразците от VW ползват същата грес на фукс ,обаче в сервизното ръководство с нея "мажат" само контактните повърхности на маншона (!).

          И освен туй ,за всеобща радост се мъдри следното:

          " Note
          If boot is defective, moisture and dirt will enter steering box. There
          must be a palpable film of grease in the area of the teeth on the
          steering rack. If there is no film of grease, the steering box must
          be renewed. Also renew steering box if there are signs of corro
          sion, damage or wear to the steering rack"

          "♦ If the steering rack shows signs of corrosion, damage, wear or
          soiling, renew the complete steering box.
          ♦ Likewise, if there is no film of grease on the steering rack, the
          steering box must be renewed."


          "Installing boot
          Caution
          Do not grease steering rack."

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X