Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Луфт в диференциала

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Луфт в диференциала

    Здравейте колеги
    Имам нужда от съвет за заден диференциал на Мицубиши Спейс Рънър 4x4
    Имам голям свободен ход в диференциала.Може би половин оборот ако не и повече .
    От това се получават силни тласъци и придърпвания при промяна на скороста.
    Диференциала е от типа с чупещи полуоси .
    Възможно ли някаква регулировка или това е от износване на зъбите и
    спасение няма освен смяна на дифа.

  • #2
    До: Луфт в диференциала

    Половин оборот!? Над 5мм. мерен по периферията е много, а това... Сигурно е, че има счупен зъб.

    Коментар


    • #3
      До: Луфт в диференциала

      Добре,а да кажем че са 5-6мм.
      Има ли смисъл да се правят опити за обиране на луфта с центровка на пиньон/корона? При положение че не вият.

      Коментар


      • #4
        До: Луфт в диференциала

        Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
        Добре,а да кажем че са 5-6мм.
        Има ли смисъл да се правят опити за обиране на луфта с центровка на пиньон/корона? При положение че не вият.
        Според мен, ако не вият, не пипай! Обикновено при такъв луфт, предизвикан от нормално износване, а не от екстремни ситуации, започва леко виене при отпускане на педала на газта на скорост (спиране с двигател) и се чува "чат" при тръгване. Не е още болка за умиране

        Коментар


        • #5
          До: Луфт в диференциала

          Да,точно това "чат" се чува. Подобно на каре,но не е карето. Благдаря,все пак се успокоих малко,макар че тоя шум дразни. Колата е Витара.

          Коментар


          • #6
            До: Луфт в диференциала

            Не я познавам, но така не може да изкара дълго. Намери си картинки, и виж дали има осова регулировка.

            Коментар


            • #7
              До: Луфт в диференциала

              Да,има осова регулировка. Лагерите на касетата са подпрени с шайби на резба. Ама както е известно регулировката на диференциала е доста лукава работа. Единствен ориентир ще са ми само контактните петна. Иначе в сервизните менюали са доста пестеливи от към информация за този диф. Да не кажа,че не намирам нищо.
              Добре ,тъй като ми обърнахте внимание ,нека кажа точно какво установих за сега. Общия луфт на дифа мерен по периферията на фланеца на пиньона към карето е 6мм. Но, при съвсем леко докосване има един начален луфт от 1мм,но точно при него се чува чаткането. Предполагам че точно това е луфта м-у пиньона и короната. При смяната на маслото,количеството стружки по магнитната пробка беше минимално и много финно. Температурата на дифа стига до около 50-60 градуса.
              Последно редактирано от ctef; 05-09-09, 22:27.

              Коментар


              • #8
                До: Луфт в диференциала

                Изисква лек реглаж ,извъшвасе посредство регулиращи гаики или пластини зад лагерите на диферанциала.не пипаи гаиката на пиньона (ако не еразхлабена )ще му прее___ лагерите от пренатягане.абе малко тънка работа е,но по-добре с луфт отколкото без него

                Коментар


                • #9
                  До: Луфт в диференциала

                  Не съм разглобявал диф на митсубши, но от това което пишете колегага по скоро си мисля ,че проблема е касетата. Т.е. в планети ,сателити ,регулиращи пластини , ос (оси) на сателити.Хлабината на двойката корона пиньон се мери на короната с идикаторен часовник (0.01мм е достатъчен).За лек автомобил модулът едва ли еповече от 4-4,5 мм. Хлабината трябва да бъде в порядъка на 0.07- 0.15 мм .Тия 6 мм са сбор от всички хлабини във веригата пиньон/корона (гарантирам ти че тя ще бъде най малка) , от там планети /сателити, шлицеви съединения м/у полуоси и планети.. Между другото не пипаите осово пиньона . регулирайте осово касетата с короната от регул. пластини или гаиките на дифа.Тогава петното на зацепване ще се промени най малко . Т. е. ако сте нямали шум в дифа почти сигурно е ,че ще постигнете резултат . Това е от моята 2... г практика(КТА мадара)
                  899180483

                  Коментар


                  • #10
                    До: Луфт в диференциала

                    Здравейте колеги.Отскоро съм притежател на Ланд Ровър Диско 1 .. ..имам абсолютно същият проблем като колегата или поне така си мисля.Онеден си оправях ръчната спирачка ... стори ми се,че задният кардан има доста луфт ... може ли проблема ми да е същият .. и аз като сменям скоростите пречатква... особенно ако пусна съединителя малко по-рязко.Диското е 1993г, 2.5ТДИ , 5вр,7местен .. ако има някакво значение това... моля за помощ ... защото си мислех,че шума е от рездатката .. и даже мислех да я смъквам .. Благодаря предварително !

                    Коментар


                    • #11
                      До: Луфт в диференциала

                      Обикновенно се разбива касетата на междинния диф.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Луфт в диференциала

                        Въпросът ми може да е малко или МНОГО тъп ,но съм новобранец Къде се намира този "междинен диференциал" и как точно да разбера дали от там е проблема и съответно да го отстраня . .. възможно ли е и предният кардан да има луфт...заради междинният диф?

                        Коментар


                        • #13
                          До: Луфт в диференциала

                          Първоначално публикуван от gero_records Преглед на мнение
                          Въпросът ми може да е малко или МНОГО тъп ,но съм новобранец Къде се намира този "междинен диференциал" и как точно да разбера дали от там е проблема и съответно да го отстраня . .. възможно ли е и предният кардан да има луфт...заради междинният диф?

                          Споко. Никой не се е родил научен. Най-лесно се вижда на подемник. Дигаш я и даваш първа, задна, първа, задна. И ще се види и ще се чуе. Ама намери някой да гледа и слуша. Или ми ела на гости.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Луфт в диференциала

                            Здравейте колеги
                            Досега си карах мицубиши спейс рънър 1.8 с постоянно 4по 4 с големия луфт
                            без никакви ремонти.
                            Преди няколко дена повдигнах на крик предната дясна гума и реших по-внимателно
                            да определя луфта.
                            Оказа се ,чеголемия луфт не е в задния диференциал а някъде по трансмисията.
                            При изключена скорост предното колело прави повече от половин оборт на празен ход,
                            докато кардана при задния диференциал има луфт 5-6 мм.
                            Не знам луфта дали е в раздатката или преди нея .
                            ОТ какво може да се получи толкова голям луфт

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X