Вече питах веднъж е не получих отговор за Рекуперативни спирачки на колите във Ф1.
Wikipedia разяснява как при спирането се генерира електрическа енергия
http://en.wikipedia.org/wiki/Regenerative_brake
,а как след спирането тази енергия, съхранена някъде, способства за бързо ускорение след завоя.
Пак имаше състезания, пак някои коли ползваха KERS, други - не.
А каква е същността? Да - тежи повече, Да - усложнява конструкцията.
Но - същността?
Да не би тези масивни дискове (вж. двете илюстрации) да отцепват по време на спиране, и се включват пир разгон, ползвайки набраната преди кинетична енергия.
Wikipedia разяснява как при спирането се генерира електрическа енергия
http://en.wikipedia.org/wiki/Regenerative_brake
,а как след спирането тази енергия, съхранена някъде, способства за бързо ускорение след завоя.
Пак имаше състезания, пак някои коли ползваха KERS, други - не.
А каква е същността? Да - тежи повече, Да - усложнява конструкцията.
Но - същността?
Да не би тези масивни дискове (вж. двете илюстрации) да отцепват по време на спиране, и се включват пир разгон, ползвайки набраната преди кинетична енергия.
Коментар