Здравейте колеги, от няколко месеца /даже и повече/ имам дрънчене за кратко на ниските обороти като шума постепено се усилваше, което мислех, че е от меката връзка на аспуховата система, но с нейната смяна и преглеждането на карданият вал, се оказа, че най вероятно шума е идвал от него. При разбутването му с ръка се чува отчетлвия шум . При вкл. на постоянно 4х4 шума изчезва Дилемата ми е да го правя ли или направо да закупя втора ръка, с неизвестности. Евентуално ако някой е ползвал сервиз в който са му го правили, като е останал доволен и администратора позволи да сподели. МПС е Хюндай Туксон . Благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с карданен вал
Свий
X
-
И тя не е ракетна. Ако в обикновен сервиз не се наемат-в специализиран за кардани ги оправят.
То и в гаражни условия става де, стига да знае човек какво прави.
Баланс естествено няма как да се направи, но в масовия случай не е и нужен.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнениеМи ракетна е ,в случая. Обикновени карета с "капсуловка" - без зегерки.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Въобще без зегерки, без капачки с болт и т.н. Въпросната педерастия се среща най-рано при мерцедес, има го и при форд и доста други.Леглата за каретата за зачеканени заводски и кардана се води резервна част.Следват шайби и телоподаващо.
Коментар
-
Аз на ладюхата съм го капвал с цо-то, заради разбито гнездо на зегерка, ама гледаш електрода да не удря на чашката на карето, а на самите лапи на кръстачката, караше много години така е продадохме.. Ама при теб може да няма месо за тая работа..Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеИ тя не е ракетна. Ако в обикновен сервиз не се наемат-в специализиран за кардани ги оправят.
То и в гаражни условия става де, стига да знае човек какво прави.
Баланс естествено няма как да се направи, но в масовия случай не е и нужен.
Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение...И вибрациЙ на 70-80 после?...
Впрочем на теранотата ми поне при разбито каре (не съм водил кардан на баланс до сега, при общо 5-6 смени на общо 3 кардана) вибрациите са били все между 110 и 120.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Никакъв акъл не давам. Просто питам.
Върху мои возила нито съм прикапвал, нито шайби съм слагал. Поръчвал съм по-дебели зегерки например, както е по сервизно ръководство. Подложки под зегерките също е вариант. Но ако тия номера не решават проблема, а друг кардан няма откъде или е на перверзна цена, не виждам твърде много варианти.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Ми то тези кардани дето ги обсъждаме нямат зегерки. В ръководството на тези машини си пише, че кардана не се ремонтира, води се целия като една част.
Супер.
Ама да работиш и имаш доходи като в Германия и Франция, за където са мислени тези машини.
Като дойдат тук-при цървулите-заради едно каре за 20 лева, което може да се смени(въпреки, че казват, че не ставало)-да се дават 1500 лева за цял кардан звучи перверзно.
Пък Калин да си подскача колкото иска. Всеки знае кое е правилното, ама...
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар