Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с карданен вал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с карданен вал

    Здравейте колеги, от няколко месеца /даже и повече/ имам дрънчене за кратко на ниските обороти като шума постепено се усилваше, което мислех, че е от меката връзка на аспуховата система, но с нейната смяна и преглеждането на карданият вал, се оказа, че най вероятно шума е идвал от него. При разбутването му с ръка се чува отчетлвия шум . При вкл. на постоянно 4х4 шума изчезва Дилемата ми е да го правя ли или направо да закупя втора ръка, с неизвестности. Евентуално ако някой е ползвал сервиз в който са му го правили, като е останал доволен и администратора позволи да сподели. МПС е Хюндай Туксон . Благодаря.

  • #2
    А има ли вероятност да стават от дизелов, на бензинов хюндай. Бензинови почти няма втора употреба карданни валове

    Коментар


    • #3
      Е смени му каретата де. Не е ракетна технология. Стига да е с обикновени карета.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        Ми ракетна е ,в случая. Обикновени карета с "капсуловка" - без зегерки.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #5
          И тя не е ракетна. Ако в обикновен сервиз не се наемат-в специализиран за кардани ги оправят.
          То и в гаражни условия става де, стига да знае човек какво прави.
          Баланс естествено няма как да се направи, но в масовия случай не е и нужен.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
            Ми ракетна е ,в случая. Обикновени карета с "капсуловка" - без зегерки.
            Без зегерки или с вътрешни такива?
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              Въобще без зегерки, без капачки с болт и т.н. Въпросната педерастия се среща най-рано при мерцедес, има го и при форд и доста други.Леглата за каретата за зачеканени заводски и кардана се води резервна част.Следват шайби и телоподаващо.

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                За това говоря.
                Ама човек трябва да знае какво трябва да се получи след интервенцията му.

              • Никола
                Никола коментира
                Редактиране на коментар
                и мокър парцал : )))

            • #8
              Аз на ладюхата съм го капвал с цо-то, заради разбито гнездо на зегерка, ама гледаш електрода да не удря на чашката на карето, а на самите лапи на кръстачката, караше много години така е продадохме.. Ама при теб може да няма месо за тая работа..
              Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                И тя не е ракетна. Ако в обикновен сервиз не се наемат-в специализиран за кардани ги оправят.
                То и в гаражни условия става де, стига да знае човек какво прави.
                Баланс естествено няма как да се направи, но в масовия случай не е и нужен.
                Хаха.И колко ще струва интервенцията с баланс "на око" и думите "Я знам кво прАим"... И вибрациЙ на 70-80 после? . И не всичко е за оптавяне в браздата и ....нещо нямаш тежест вече?!?

                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                ...И вибрациЙ на 70-80 после?...
                Като дойде Вибраций, водим го при Балансий. Каква е толкова драмата?

                Впрочем на теранотата ми поне при разбито каре (не съм водил кардан на баланс до сега, при общо 5-6 смени на общо 3 кардана) вибрациите са били все между 110 и 120.

                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • kalin09
                  kalin09 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тия тримцата дето коментирате ,май не сте виждали "капсулован" кардан.Преди 15-20 години съм ги правил нещата с шайбите и Ц0-то. Надраснах ги. Аиде със здраве.

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  И сега какво правиш вместо шайбите и ЦОто? Казваш на клиента да си търси друг кардан за 4 цифрена сума например? То е ясно че това е "бялото" решение, ама за съжаление не живеем в бяла държава.

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Спарки, кой си ти, та да даваш акъл на великите монтоьори бе?

              • #11
                Никакъв акъл не давам. Просто питам.

                Върху мои возила нито съм прикапвал, нито шайби съм слагал. Поръчвал съм по-дебели зегерки например, както е по сервизно ръководство. Подложки под зегерките също е вариант. Но ако тия номера не решават проблема, а друг кардан няма откъде или е на перверзна цена, не виждам твърде много варианти.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ми то тези кардани дето ги обсъждаме нямат зегерки. В ръководството на тези машини си пише, че кардана не се ремонтира, води се целия като една част.
                  Супер.
                  Ама да работиш и имаш доходи като в Германия и Франция, за където са мислени тези машини.
                  Като дойдат тук-при цървулите-заради едно каре за 20 лева, което може да се смени(въпреки, че казват, че не ставало)-да се дават 1500 лева за цял кардан звучи перверзно.
                  Пък Калин да си подскача колкото иска. Всеки знае кое е правилното, ама...

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Там е работата че понякога и с пари не става. А понякога е и по-скъп от возилото.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X