Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висящи лагери голф кънтри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Висящи лагери голф кънтри

    Здравейте, на колата на жената, гумената вложка на висящите(опорни) лагери на кардана се скъса. Въпроса ми е, има ли подходящи лепила с които да се изгради на ново гумената вложка. Другия вариант който обмислям, е да почистя гумата, и да изрежа гнездата на лагерите от плътна гума, да ги набия на мястото на разпадналите се, подобна на висящия лагер на ЗИЛ 130. Най-близките по външен вид, и размер лагери който намерих са от Мерцедес, но диаметъра на външната гривна е с 10мм. по-голям. Поздрави.

  • #2
    Слагай от мерцедес, възстановяването на 30 годишна гума е загубена кауза.
    https://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph...64576&start=15
    https://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph...535acbc158a795

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от мариновдт20 Преглед на мнение
      Здравейте, на колата на жената, гумената вложка на висящите(опорни) лагери на кардана се скъса. Въпроса ми е, има ли подходящи лепила с които да се изгради на ново гумената вложка. Другия вариант който обмислям, е да почистя гумата, и да изрежа гнездата на лагерите от плътна гума, да ги набия на мястото на разпадналите се, подобна на висящия лагер на ЗИЛ 130. Най-близките по външен вид, и размер лагери който намерих са от Мерцедес, но диаметъра на външната гривна е с 10мм. по-голям. Поздрави.
      А какво пречи на лагера да се набие една допълнителна външна гривна по размер и опората от Мерцедес?

      Коментар


      • #4
        Тайно се надявах да има измислена вълшебна смес, с която да залея разрушената вложка, да стане малко или повече цяло блокче без оребрявания. Ако изрежа плътна гума и я осигоря против разместване, и да я сложа на мястото на разрушената, за да ползвам оригиналните опори, дали е възможно и доколко ще работи? На Мерцедес външната гривна на опората е с 10мм по-голяма, от там бяга и с по 5мм вляво и дясно хвата. Преработката на Мерцедесовите лагери малко ме притеснява при заваряването да не опека гумата.

        Коментар


        • #5
          Слагаш тампона в тенджера с вода и заваряваш докато гумата е под водата.По този начин съм заварявал ушички на бензинов регулатор, а мембраната му е доста по-нежна от гумата на висящия лагер.

          Коментар


          • #6
            Никога няма вълшебна смес, или спрей, хапче, абра кадабра и готово. Благодаря за съвета.

            Коментар


            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Как да няма вълшебна смес?Не си ли чувал за хадо, polytron, римет, дизел юнак???Може да направим петиция до доктора и да го помолим да разработи тампон юнак.

          • #7
            Срам ме е да си призная но не бях чувал. Ама то и аз съм малко в тази група, организирам курсове по агрофитнес, биотуризъм, приложна психология и педагогика, демек да ми плащат за да ми копаят, и пасат хайванчетата. Като е взет под внимание многовековния опит на човечеството в спорта и бойните изкуства, водени са консултации с изявени спортисти, и медицински лица.

            Коментар


            • #8
              Здравейте, реших да оставя за трета и четвърта възможност преправянето на лагерите от Мерседеса. Гледах в обявите гумени плочи за спортни и промишлени настилки, снегоринни дъски, ако направя гумената вложка от такъв материал и я залепя с полиуретаново лепило, според вас дали би издържала? Предпочитанията ми клонят към гумата за снегорини дъски. Поздрави и благодаря.

              Коментар


              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                Oт личен опит мога да кажа, че накрая ще си купиш от магазина необходимите части (или пък ще изхвърлиш колата), но до правилното решение ще стигнеш по трудния път. Все пак дерзай, ако сполучиш ще натриеш носовете на всички черногледци и на моя милост включително. Наздраве !

                П.П. Грешка, може да изхвърлиш само кардана.

            • #9
              Здравейте, колата е гоуф кънтри на булката, мразя я колата. Лагери не намерих по магазините, сега е само на предно и идва тежка при малко кал или сняг. Сменях фланец по охладителната система та я покарах малко на село, заседнах на два пъти на несложни места, каката си я харесва и не иска да я маха ако и да умира колата, мразя я. За натриване на носове или други нелюбезности и дума не може да става, питанията са чисто целесъобразни. На някои може и да му се е налагало да ТКЗсарства.

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от мариновдт20 Преглед на мнение
                Здравейте, колата е гоуф кънтри на булката, мразя я колата. Лагери не намерих по магазините, сега е само на предно и идва тежка при малко кал или сняг. Сменях фланец по охладителната система та я покарах малко на село, заседнах на два пъти на несложни места, каката си я харесва и не иска да я маха ако и да умира колата, мразя я. За натриване на носове или други нелюбезности и дума не може да става, питанията са чисто целесъобразни. На някои може и да му се е налагало да ТКЗсарства.
                Ами посочиха ти как се текезесарства - опора от мерседес е 1:1 със задната опора на синхрото. За предната се сглобяват от двете една - тампона с външната гривна се презаварява на опората от синхрото, защото е с по-изчекната форма. Има тампони по 15-20 лева, но колко ще карат е друг въпрос. Предполагам, че двигателят си е стоковия от 90-тина коня, та няма да ги претоварваш чак като рацерите, които монтират G-60 или VR-6.



                https://www.drive2.ru/l/484307935074190131/

                https://www.drive2.ru/l/479254304755024231/
                Последно редактирано от коко келеша; 31-01-21, 20:13.
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • #11
                  Коле , винаги може да се намери решение от друга кола. На старото ми Мицубиши като не можах да намеря оригинален висящ лагер , приспособих такъв от Форд Транзит.
                  На нас клиренс ни трябва , не скорост

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                    Коле , винаги може да се намери решение от друга кола. На старото ми Мицубиши като не можах да намеря оригинален висящ лагер , приспособих такъв от Форд Транзит.
                    Сашо, по-горе имах пред вид, че накрая ще купи мерседесовите опори, не че ще купува оригинални такива ако изобщо ги има. Правил съм експерименти с транспортна лента за карета на ФИАТ 1200Д от '59-та година, караха по няколко месеца. Опитвал съм и на Вартбурга 311 да изрязвам подобия на вътрешните карета, пак по многопластовия модел на колегата, ми нямаше лепило, което да ги удържи. Накрая колега ми изля няколко бройки по калъп и нещата потръгнаха. Та не е като да не съм се пробвал да прикотквам маймуни с трици
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • sek.1
                      sek.1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Навремето в стария завод транспортните ленти ги лепяхме с едно двукомпонентно лепило на Тип - топ . Лепилото беше в едни ламаринени кутии по 1 кг а втвърдителя беше в шишенца като йод . Смесено ставаше тъмно синьо и където хване нямаше пускане . Обикновено лентата се късаше някъде на друго място .

                  • #13
                    Здравейте, Мерседесови лагери съм купил отдавна Пловдивско производство, понеже не я карам аз си правех оглушки за подмяната на лагерите. Преправих хвата навряха си шкембето отдолу за проверка, сега ще проигравам всички варианти подред. Разликата от 10мм между външните гривни на опорите не позволява на Мерседесовите да се съберат в тунела. Та сега съм пак на втори и трети вариант, да търся вълшебна смес която да се излее на мястото на скъсаната гума, или подходящ материал от който да изрежа тампон. Коко колегата ти занимава ли се още с такива работи? Поздрави.

                    Коментар


                    • #14
                      Има една пловдивска фирма за каучукови изделия - Гума Трейд. Със сигурност ще ти вулканизират твоите стари...
                      Фиат Купе
                      Опел Фронтера В
                      Мицубиши Паджеро Пинин

                      Коментар


                      • коко келеша
                        коко келеша коментира
                        Редактиране на коментар
                        И как мислиш, колко точно ще струва единична бройка на такава опора, за която специално е изработена матрица???

                        П.П. Едно време имаше стругар-матричар, фрезист-матричар. Нали се сещаш защо са тия допълнения )))) ?
                        Последно редактирано от коко келеша; 05-02-21, 16:11.

                      • novatech
                        novatech коментира
                        Редактиране на коментар
                        Приемливо струва , особено за нещо екзотично дето няма намиране. И за нещо дето се получава по здраво от оригиналното или предлаганото на пазара.
                        Не че нещо , ама поне веднъж седмично им ползвам услугите , та съм наясно как се прави матрица и колко струва да ти изработят тампон.

                      • sek.1
                        sek.1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Както винаги Гугъл знае всичко . Стотици модели https://www.google.com/search?sxsrf=...SdLDl5BI9ZLunM И за фамилията на Фолксваген https://www.dbkdimitrov.com/%D0%B2%D...swagen-kb-3133

                    • #15
                      Здрасти, не мисля, че е трудно да сбъркаш нещо при пазаруването - ето две странички от ФВ форума:

                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Untitled-А.jpg Прегледи:0 Размер:119.6 КБ ID:6704624

                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Untitled-2А.jpg Прегледи:0 Размер:134.1 КБ ID:6704625


                      И не, колегата от много отдавна не се занимава с гуми.

                      П.П. А това е снимка от руските линкове. Предполагам, че няма да заподозреш монтаж в нея:

                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Untitled-02.jpg Прегледи:0 Размер:191.8 КБ ID:6704633

                      П.П. Опората е Феби 08510 за МВ W201, тоест Мерседес 190.



                      Последно редактирано от коко келеша; 04-02-21, 21:02.
                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X