Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задържа задно колело!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Задържа задно колело!

    Форд транзит кънект,2009 година.
    Дискови спирачки на 4 колела.

    Януари месец са сменени.
    Жило ново ръчна
    Нови дискове отзад.
    Нови дискове отпред.
    Накладки естествено.
    Нови спирачни маркучи отпред

    От известно време съм усетил че на някои кръстовища , колите около мен им светят стоповете,и стоят на спирачки ,мойта кола не стои на спирачки.

    Има тракшън контрол,но едва ли той има отношение.

    Днес ми остана време да я вдигна и задно ляво колело, наистина задържа,съответно новите накладки са почти на нула....дясното колело,накладките са почти към 100 %

    Смених водачите на супортите отпред,свалените ги сложих отзад,номерата им са същите,защото старите предни бяха по добри от старите задни,никаква промяна.

    Откачих жилото на ръчната от страната на апарата,много лека положителна промяна,но пак задържа колелото.

    Извадих буталото ,няма корозия,надрано и т.н Блести като ново...

    Навих го обратно ,сложих нови задни накладки и пак задържа,водачите са смазани с червена грес,такава имаше в комплекта.....и сега се чудя какъв му е проблема на задното колело.

    Без спирачния апарат,главината се върти леко и по инерция.

    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    Колега. До някъде разбирам мерака "сам да си го направя", но доколкото зная тези автомобили са за служебни нужди.

    Та питането ми е - защо не ги пращаш в сервиз и да изискваш съответната гаранция.?

    Коментар


    • #3
      Това е Мондео 3 ,но апаратите са същите ,само мойте изглеждат като новите почти.

      https://youtu.be/slVsK-YAFEY
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        Колега. До някъде разбирам мерака "сам да си го направя", но доколкото зная тези автомобили са за служебни нужди.

        Та питането ми е - защо не ги пращаш в сервиз и да изискваш съответната гаранция.?
        Никога !Няма начин ,докато мога да ходя,няма начин.

        п.п А и как ти звучи....отивам в сервиза... здравейте...преди 3 месеца ми сменихте накладките...сега едните ги няма ....искам гаранционно да ми ги възстановите......

        Как ти звучи?

        И при оперативен лизинг няма да мине тоя номер.
        Последно редактирано от Roninn; 11-04-20, 19:47.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          Провери педала на спирачката връща ли се догоре.

          Коментар


          • Roninn
            Roninn коментира
            Редактиране на коментар
            Връща се,няма проблеми там

          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            А кантар има ли на задния мост? Ако има, провери действието му.

          • Roninn
            Roninn коментира
            Редактиране на коментар
            Няма кантар,има абс и датчици и на задните колела.

        • #6
          За да не се прибира буталото,маслото не се връща- понякога, видимо здрави маркучи,са разкапани отвътре и играят ролята на клапан.Ако не е маркуча, идва модула на АБС-а или спирачната помпа.
          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

          Коментар


          • #7
            Виж спирачния маркуч,случвало ми се е да се да се затапи от качествен материал или течност.

            Коментар


            • #8
              Буталото прибира ли се на ръка? Да не е запушен маркуч. С времето се скапват. Или както каза ivan luk.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                За да не се прибира буталото,маслото не се връща- понякога, видимо здрави маркучи,са разкапани отвътре и играят ролята на клапан.Ако не е маркуча, идва модула на АБС-а или спирачната помпа.
                Ок,маркуча е вън още утре,но мисля че при отвит щуцер за обезвъздушаване,апарата пак задържаше.Не съм сигурен,но така мисля....

                Сега обаче разгледах схемата на апарата ,има доста неща и цели 4 броя гумички уплътнения...

                Явно освен да извадя буталото, трябва и да го разпарчетосам на съставни части.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Буталото прибира ли се на ръка? Да не е запушен маркуч. С времето се скапват. Или както каза ivan luk.
                  Не,само със въртене със инструмента за събиране на буталото.На ръка е невъзможно да го прибера.

                  Буталото се върти по часовниковата стрелка за да се прибере
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

                    Никога !Няма начин ,докато мога да ходя,няма начин.

                    п.п А и как ти звучи....отивам в сервиза... здравейте...преди 3 месеца ми сменихте накладките...сега едните ги няма ....искам гаранционно да ми ги възстановите......

                    Как ти звучи?

                    И при оперативен лизинг няма да мине тоя номер.
                    Ами звучи ми съвсем нормално!! Как левите ги има, а десните -не?
                    Нещо като километри преди смяната - записвани ли са?

                    Коментар


                    • #12
                      Приемам ,че водачите и буталото нямат причина да задържат,жилото на ръчната също. При тази ситуация предлагам още малко домашна диагностика. Проблемното колело във въздуха ,проверява се въртенето .Опъване и връщане на ръчната -пак проверка на въртенето. Ако има промяна проблема е в многоходовия винт за ръчната,ако няма (по вероятно) се охлабва щуцера за обезвъздушаване и изтичане на спирачна течност. Ако колелото освободи, най вероятна причина е маркуча преди апарата( това се "вижда" и като се постави прозрачна шлауфка на щуцера -няма нормално движение на спирачната течност). Вероятността проблема да е в посока ABSа и помпата е почти нулев, защото ако е в помпата (не отваряне на компенсационен отвор) ще задържат две колелета според схемата на свързване.
                      Успех в диагностиката.
                      Пс сега.гледам ,че са дали съвети в подобна посока.

                      Коментар


                      • petkov_bb
                        petkov_bb коментира
                        Редактиране на коментар
                        Голям късметлия си!
                        За стотиците, които са минали през ръцете ми -нямам такъв случай. Слагай шлауфката и ако тече нормално- буталото и винта,ако не тече -маркуча!

                      • santaclash
                        santaclash коментира
                        Редактиране на коментар
                        От там, от където си го взел това....повече части не си купувай.

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        На недопробита/запушена пробка и аз съм попадал. Не знам колко зависи от магазина - това е автоматен детайл, който се купува и произвежда в хиляди бройки,и едва ли производителите са чак толкова много.

                    • #13
                      Проблема ти най-вероятно е в спирачния апарат.Последвай съвета на колегата Петков и ако не излезе от маркуча, слагай апарата на масата и разглобявай, намират се качествени ремонтни комплекти.

                      Коментар


                      • #14
                        Накупил съм всичко,вдигнах колата отзад да почвам да сменям всичко,завъртях колелото,не задържа,ми добре....и без това нямах много време...оставам така..до следващия път.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X